Ноябрь 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Окт    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Корисна інформація

Громадська приймальня

Шановні  громадяни  міста  Павлоград!

Ви маєте конституційне право звернутися до посадових осіб виконавчого комітету Павлоградської міської ради відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх  особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті  Павлоградської міської  ради здійснюється відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян” та інших нормативно-правових актів.

Під зверненням слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Письмове звернення ви можете надіслати поштою або зареєструвати в громадській приймальні виконавчого комітету за адресою:
вул. Соборна, буд. №95, м. Павлоград, 51400,
будівля Павлоградської міської ради
(перший поверх  каб. №119).

Вимоги до оформлення письмового звернення:
має бути зазначено прізвище, ім’я та по батькові;
місце проживання;
викладено суть порушеного питання;
проставлені дата та особистий підпис.

Довідки за телефоном : 20-44-21

Повідомляємо, що ви можете звернутися усно на особистому прийомі громадян, який проводять посадові особи виконавчого комітету міської ради.

Особистий прийом громадян проводиться керівництвом виконкому та спеціалістами по роботі зі зверненнями громадян у громадській приймальні за адресою:   м. Павлоград, вул. Соборна, буд. №95 у встановлені графіком дні.

Вхід громадян до громадської приймальні виконкому є вільним і не потребує оформлення перепустки.

Відповідь на звернення, за згодою громадянина, може бути надана усно у ході особистого прийому або письмово.

Якщо у зверненні порушуються питання, вирішення яких не належить до компетенції виконавчого комітету, громадянину дається роз’яснення куди й у якому порядку йому слід звернутися.

У виконавчому комітеті Павлоградської міської ради робота із зверненнями громадян постійно вдосконалюється. Важливим кроком для налагодження комунікації органів влади і всіх верств населення стало відкриття важливого іноваційно — технічного рішення по запровадженню в місті Павлоград Єдиного диспетчерського центру за допомогою якого громадяни мають спрощену можливість звернутися на «Гарячу лінію міського голови» за номером : 0 800 40 44 01.
Номер легко запам’ятати, швидко набрати з будь-якого телефону і не сплачувати ніяких коштів на зв’язок. Дзвінки на Єдиний диспетчерський центр безкоштовні.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» громадяни мають право подати письмове електронне звернення через
веб-сайт «Написати листа міському голові»:
pavloqrada.dp.qov.ua/napisat-pismo-mehru, або на електронні адреси: pavl.zvernenya.qromadyan@qmail.com, info@pqvyk.dp.ua

трансляції з web камер




























Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Репертуар на жовтень

Останні надходження

  • Поліція слідкує за дотриманням карантинних вимог у Павлограді
  • У Павлограді проводиться санітарна обробка об’єктів благоустрою
  • Про присвоєння окремої адреси житловій квартирі
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 26.12.2018р. № 933 “Про затвердження складу комісії з питань надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем або лікування сім’ям з території південних та східних областей України“ ( з урахуванням внесених змін)
  • Інформація щодо епідситуації в місті 24.11.2020 року
  • Запрошуємо команди взяти участь у StartupBootcamp від Polish-Ukrainian Startup Bridge!
  • КП «Затишне місто» готове до зими
  • ПОВІДОМЛЕННЯ
  • ПОВІДОМЛЕННЯ
  • Інформація щодо епідситуації в місті 23.11.2020 року
  • Інформація щодо епідситуації в місті 22.11.2020 року
  • До уваги павлоградців!
  • Інформація щодо епідситуації в місті 21.11.2020 року
  • У Павлограді пройшла урочистість з нагоди дня Гідності та Свободи України
  • Дорогі павлоградці!