Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Корисна інформація

Громадська приймальня

Шановні  громадяни  міста  Павлоград!

Ви маєте конституційне право звернутися до посадових осіб виконавчого комітету Павлоградської міської ради відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх  особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті  Павлоградської міської  ради здійснюється відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян” та інших нормативно-правових актів.

Під зверненням слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Письмове звернення ви можете надіслати поштою або зареєструвати в громадській приймальні виконавчого комітету за адресою:
вул. Соборна, буд. №95, м. Павлоград, 51400,
будівля Павлоградської міської ради
(перший поверх  каб. №119, №101).

Вимоги до оформлення письмового звернення:
має бути зазначено прізвище, ім’я та по батькові;
місце проживання;
викладено суть порушеного питання;
проставлені дата та особистий підпис.

Довідки за телефоном : 20-44-21 ,066-378-52-29

Повідомляємо, що ви можете звернутися усно на особистому прийомі громадян, який проводять посадові особи виконавчого комітету міської ради.

Особистий прийом громадян проводиться керівництвом виконкому та спеціалістами по роботі зі зверненнями громадян у громадській приймальні за адресою:   м. Павлоград, вул. Соборна, буд. №95 у встановлені графіком дні.

Вхід громадян до громадської приймальні виконкому є вільним і не потребує оформлення перепустки.

Відповідь на звернення, за згодою громадянина, може бути надана усно у ході особистого прийому або письмово.

Якщо у зверненні порушуються питання, вирішення яких не належить до компетенції виконавчого комітету, громадянину дається роз’яснення куди й у якому порядку йому слід звернутися.

У виконавчому комітеті Павлоградської міської ради робота із зверненнями громадян постійно вдосконалюється. Важливим кроком для налагодження комунікації органів влади і всіх верств населення стало відкриття важливого іноваційно — технічного рішення по запровадженню в місті Павлоград Єдиного диспетчерського центру за допомогою якого громадяни мають спрощену можливість звернутися на «Гарячу лінію міського голови» за номером : 0 800 40 44 01.
Номер легко запам’ятати, швидко набрати з будь-якого телефону і не сплачувати ніяких коштів на зв’язок. Дзвінки на Єдиний диспетчерський центр безкоштовні.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» громадяни мають право подати письмове електронне звернення через
веб-сайт «Написати листа міському голові»:
pavloqrada.dp.qov.ua/napisat-pismo-mehru, або на електронні адреси: pavl.zvernenya.qromadyan@qmail.com, info@pavlogradmrada.dp.gov.ua


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про підсумки виконання бюджетної програми в галузі освіти за 2024 рік
  • У бою за Україну загинув павлоградець Максим БОНДАРЕНКО
  • Укренерго інформує
  • Міський творчий фестиваль «Зіроньки надії та добра»
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 20.02.2025 року №171/0/3-25
  • Порядок денний на квітень 2025р.
  • Проєкт «ВІДНОВА»: гранти для людей із обмеженими економічними можливостями
  • П Е Р Е Л І К рішень, прийнятих на позачерговій 61 сесії міської ради VІІІ скликання
  • П Е Р Е Л І К рішень, прийнятих на позачерговій 60 сесії міської ради VІІІ скликання
  • Ліцей №1 розпочав роботу за змішаною формою навчання
  • Павлоградські спортсмени завітали до м.Біла Церква
  • Оголошення про передачу майна в оренду
  • Про передачу нежитлового приміщення
  • Павлоградське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області інформує
  • Графік проведення гідравлічних випробувань теплових мереж від котельних