Ви маєте конституційне право звернутися до посадових осіб виконавчого комітету Павлоградської міської ради відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради здійснюється відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян” та інших нормативно-правових актів.
Під зверненням слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Письмове звернення ви можете надіслати поштою або зареєструвати в громадській приймальні виконавчого комітету за адресою:
вул. Соборна, буд. №95, м. Павлоград, 51400,
будівля Павлоградської міської ради
(перший поверх каб. №119, №101).
Вимоги до оформлення письмового звернення:
має бути зазначено прізвище, ім’я та по батькові;
місце проживання;
викладено суть порушеного питання;
проставлені дата та особистий підпис.
Довідки за телефоном : 20-44-21 ,066-378-52-29
Повідомляємо, що ви можете звернутися усно на особистому прийомі громадян, який проводять посадові особи виконавчого комітету міської ради.
Особистий прийом громадян проводиться керівництвом виконкому та спеціалістами по роботі зі зверненнями громадян у громадській приймальні за адресою: м. Павлоград, вул. Соборна, буд. №95 у встановлені графіком дні.
Вхід громадян до громадської приймальні виконкому є вільним і не потребує оформлення перепустки.
Відповідь на звернення, за згодою громадянина, може бути надана усно у ході особистого прийому або письмово.
Якщо у зверненні порушуються питання, вирішення яких не належить до компетенції виконавчого комітету, громадянину дається роз’яснення куди й у якому порядку йому слід звернутися.
У виконавчому комітеті Павлоградської міської ради робота із зверненнями громадян постійно вдосконалюється. Важливим кроком для налагодження комунікації органів влади і всіх верств населення стало відкриття важливого іноваційно — технічного рішення по запровадженню в місті Павлоград Єдиного диспетчерського центру за допомогою якого громадяни мають спрощену можливість звернутися на «Гарячу лінію міського голови» за номером : 0 800 40 44 01.
Номер легко запам’ятати, швидко набрати з будь-якого телефону і не сплачувати ніяких коштів на зв’язок. Дзвінки на Єдиний диспетчерський центр безкоштовні.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» громадяни мають право подати письмове електронне звернення через
веб-сайт «Написати листа міському голові»:
pavloqrada.dp.qov.ua/napisat-pismo-mehru, або на електронні адреси: pavl.zvernenya.qromadyan@qmail.com, info@pavlogradmrada.dp.gov.ua