Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2024 рік

Декабрь 24th, 2024 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я

___________ м. Павлоград № _____

Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за 2024 рік

Робота зі зверненнями громадян у виконавчих органах Павлоградської міської ради у 2024 році була спрямована на виконання вимог Конституції України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні” та “Про звернення громадян”.
Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення виконавчим комітетом Павлоградської міської ради протягом 2024 року вжито ряд заходів.
В 2024р. питання “Про підсумки роботи зі зверненнями громадян” за 2023 рік та за перше півріччя 2024 року розглянуто на засіданні виконкому та прийняті відповідні рішення.
Протягом 2024 року, відповідно до затвердженого графіку, проведено дванадцять засідань постійно діючої комісії та дванадцять Днів контролю.
Протягом 2024 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 8168 звернень громадян, що на 6% або на 528 менше, ніж у 2023 році за цей же період (8696 звернень). З них від контролюючих та інших органів надійшло 813 звернень, зокрема: обласна державна адміністрація -32, Урядова телефонна “гаряча лінія” — 376, “Гаряча лінія голови облдержадміністрації” — 398, Павлоградська окружна прокуратура – 1, Верховна Рада України – 2, Апарат Верховної Ради України-2. На «Гарячу лінію міського голови» надійшло 3699 звернень.
Головним напрямком роботи є робота «Гарячої лінії міського голови м. Павлоград», яка створена для термінового вирішення питань, з якими звертаються мешканці міста.
За 2024 рік таких звернень надійшло — 3699.
Питання, з якими звернулися мешканці на «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград»: комунального господарства – 2212 (59,8%), соціального захисту населення – 57 (1,5%), охорони здоров’я- 19 (0, 5%), освіти — 12 (0,3%), надзвичайні ситуації – 32 (0,8%), транспорту – 161 (4,3%), земельного господарства та будівництва – 3 (0,08%), ритуальні послуги -9 (0,2%), інші питання (довідкова інформація)-1204 (32,5%).

Всі звернення, які надійшли на «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград», ретельно розглядалися в короткі терміни завдяки швидкому реагуванню відповідних служб, підприємств та структурних підрозділів Павлоградської міської ради.
Керівництвом виконавчого комітету Павлоградської міської ради із залученням відповідних спеціалістів комунальних підприємств та структурних підрозділів за 2024 рік проведено 54 особистих прийоми, на яких прийнято 373 громадянина.
Протягом січня-грудня 2024 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради з Урядової телефонної «гарячої лінії» надійшло 376 звернень, що на 182 звернення, або 32,6% менше, ніж у 2023 році (558). Питання з якими звернулися громадяни, стосуються: комунального господарства — 193 (51,3%); соціального захисту населення — 65 (17,3%); охорони здоров’я — 33 (8,7%); освіти – 19 (5,0%); транспорту — 5(1,3%); земельного господарства та будівництва — 3(0,8%); житлової політики- 26(6,9%); сім’ї, молоді, дітей -5(1,3%); економіки -1 (0,3); екології -14 (3,7%); інші -12 (3,2%).
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством -309; вирішено позитивно — 48, знаходяться на виконанні — 17, відправлено за належністю -2 звернення.
На “Гарячу лінію голови Дніпропетрорвської облдержадміністрації-” звернулось 398 мешканців міста, що на 2053 звернення менше, ніж у 2023 році (2451). Питання з якими звернулися громадяни, стосуються:
комунального господарства — 186 (46,7%); соціального захисту населення -112 (28,1%); охорони здоров’я — 54 (13,6%); освіти – 10 (2,5%); транспорту — 3(0,7%); земельного господарства та будівництва — 7(1,7%); житлової політики – 21 (5,2%); інші -5 (1,2%).
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством -342, вирішено позитивно – 36, знаходяться на виконанні — 18, відправлено за належністю -2.
Протягом 2024 року з Дніпропетровської облдержадміністрації до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 32 звернення. Громадяни звернулися з питань, що стосуються комунального господарства, надання матеріальної допомоги, роботи транспорту з перевезення пасажирів, екології.
За характером основних питань, що порушували громадяни у зверненнях до виконкому міської ради протягом 2024 року, найбільш актуальними були питання житлово-комунального господарства ( (2882- 64,5%).
Велика кількість звернень стосувалась виплати коштів за програмою «Євідновлення» на відшкодування пошкодженого житла після ракетного удару.
Основними є питання будівництва і ремонту доріг, освітлення, санітарної обрізки дерев, благоустрою прибудинкових територій, надання якісних житлово- комунальних послуг та оплата за них.
З питань соціального захисту населення – надання матеріальної допомоги, склало 9,9 від усіх звернень.

Громадянам, які звернулися до міського голови за наданням матеріальної допомоги на лікування, а також ті громадяни, які потребують соціальної підтримки (5876 осіб) надано матеріальну допомогу протягом 2024 року на суму – 48,8 млн. грн, в тому числі – одноразова матеріальна допомога при загибелі — ( родичам загиблих -2091особа) на суму 7,7 млн. грн.
Також громадянам, які звернулися за допомогою на поховання родичів (44), які на момент смерті не були пенсіонерами і ніде не працювали, надано допомогу на загальну суму — 44000 грн.
Крім того, надано продуктових наборів 1170 особам на загальну суму – 434175, 1 грн.
Значна кількість звернень надійшла на розгляд з питань: землекористування та приватизації земельних ділянок – 153 (3,3% від загальної кількості, (в 2023 році- 111звернень, 6,5%); транспорту -76, (1,6%), (46 (1,9%) у 2023 році; ). Питання, що порушують громадяни у своїх зверненнях, відносяться до роботи пасажирського транспорту, перевезення пільгових категорій громадян охорони здоров’я — 103 (2,2%), у 2023р.-108 (4,5%). Найчастіше мешканці зверталися з питань щодо якісного надання медичних послуг, отримання медичних препаратів за програмою «Доступні ліки».
Кількість звернень з питань житлової політики, збільшилась ( 2023р.- 50 (2,0%), 2024р. — 285 (6,4%). Найбільша кількість звернень стосовно отримання соціального житла була від переселенців з районів, де ведуться активні бойові дії.
Протягом 2024 року на ім’я міського голови надійшло 41 звернення від громадян зі словами подяки за надану допомогу у вирішенні порушених ними питань.
За звітний період на Веб-сайті оприлюднено 5 петицій, одна із петицій «Припинення екологічної катастрофи на місцевому звалищі м. Павлограда» була зареєстрована і опублікована 04.07.2024р.
Станом на 14.08.2024р. петиція набрала 506 голосів (при необхідних 500). Відповідно до Порядку розгляду електронної петиції від 29.10.2019р. №1892-57/VII вищезазначену петицію було винесено на розгляд сесії Павлоградської міської ради 20.08.2024р.
За результатами голосування на позачерговій сесії рішення «Про розгляд електронної петиції» депутатами не прийнято. Доручено директору КП «Затишне місто» Коріневському В.В. на наступну сесію надати інформацію, яка робота проводиться на полігоні по запобіганню надзвичайної ситуації.
Згідно з розпорядженням міського голови від 18.07.2019р. № 581 «Про організацію роботи з питань оприлюднення та оновлення відкритих даних» відділом по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних щомісяця, в повному обсязі,
розміщуються і оновлюються відкриті дані стосовно електронних петицій та
гарячих ліній. За 2024 рік розміщено 24 набори.
Населення міста інформується про роботу виконавчого комітету зі зверненнями громадян.

Так, на офіційному сайті Павлоградської міської ради опубліковано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради за 2023 рік та за перше півріччя 2024 року.
З метою підвищення рівня відповідальності виконавців за якість та своєчасність розгляду звернень громадян відділом по роботі зі зверненнями громадян виконкому міської ради за звітний період:
— систематично надавались консультації спеціалістам виконавчих органів міської ради та установ міста з питань підготовки відповідей на звернення;
— проводився щотижневий моніторинг та аналіз зареєстрованих звернень громадян з висвітленням тематики порушених питань, тематики повторних звернень.
Незважаючи на воєнний стан в країні, мешканці міста та переселенці з районів, де ведуться активні бойові дії, мали можливість щоденно звернутися до громадської приймальні виконкому для отримання вичерпної інформації з різнобічних питань.
Також, павлоградці та переселенці мали можливість звертатися до міської влади з будь-яким питанням за допомогою різних сучасних електронних сервісів: електронна пошта виконавчого комітету Павлоградської міської ради-info@pavlogradmrada.dp.gov.ua, офіційний сайт Павлоградської міської ради — https://pavlogradmrada.dp.gov.ua/napisat-pismo-mehru, платформа «Єдина система місцевих петицій» — https://petition.e-dem.ua/pavlograd
З метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, підвищення її результативності, на виконання Закону України «Про звернення громадян», керуючись статтею 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконкому, секретарю міської ради згідно з розподілом функціональних повноважень:

1) сприяти створенню необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів влади;
2) забезпечити оперативний розгляд звернень та вирішення порушених у них питань.
2. Начальникам управлінь та відділів міської ради, виконавчого комітету, керівникам комунальних підприємств, установ, що належать до сфери управління міської ради:
1) забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників та підготовку обґрунтованих відповідей;

2) не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян, надавати у встановленні законом терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду та давати принципову оцінку фактам порушень;
3) продовжити роботу з проведення аналізу звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців міста з метою упередження надходження повторних звернень;

4) забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, учасників ООС, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, самотніх матерів та малозабезпечених самотніх громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян, звернень, які надійшли через органи вищої влади та переважно ті, які надходять на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації», «Урядову гарячу телефонну лінію», «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград».
3. Відділу по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету міської ради (Плющова):
1) посилити контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян
та інформувати керівництво виконавчого комітету про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками;
2) надавати методичну допомогу відповідальним за роботу зі зверненнями
громадян у структурних підрозділах виконкому;
3) здійснювати постійний моніторинг роботи зі зверненнями громадян
у відділах, управліннях, службах міської ради, виконкому та підприємствах міста для проведення відповідного аналізу;

4) продовжити у 2024 році вивчення стану організації роботи із зверненнями
громадян у структурних підрозділах міської ради та виконкому, згідно із затвердженими графіками, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цього напрямку роботи;
5) забезпечувати першочерговий розгляд звернень громадян, які надходять на «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград», проводити щомісяця аналіз стану виконання заяв про що інформувати заступників міського голови за напрямками роботи;

6) здійснювати постійний моніторинг звернень громадян, які надходять до
органів влади вищого рівня, доводити результати моніторингу до відома керівництва виконавчого комітету для відповідного реагування;
7) підготувати інформаційні матеріали щодо роботи зі зверненнями
громадян за 2024 рік для оприлюднення на офіційному сайті Павлоградської
міської ради.
4. Відділу інформаційно-комп`ютерного забезпечення (Барсунянц) оприлюднити на сайті Павлоградської міської ради рішення про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2024 рік.

5. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету (Плющова), контроль — на керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова Анатолій ВЕРШИНА

Рішення підготував:
начальник відділу по роботі зі
зверненнями громадян Наталія ПЛЮЩОВА

Завізували:
Керуючий справами виконкому Світлана ШУМІЛОВА

Начальник юридичного відділу Олег ЯЛИННИЙ

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Актуальні питання щодо житлової субсидії
  • З Різдвом Христовим!
  • Виконком від 20.12.2024 р
  • Виконком від 18.12.2024 р
  • Результати загальнонаціонального опитування щодо рівня довіри до військових
  • Стань патронатним вихователем!
  • Про надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем
  • Про надання матеріальної допомоги на поховання
  • Про надання матеріальної допомоги на лікування
  • Про затвердження складу комісії та порядок надання адресної матеріальної допомоги на лікування або на вирішення соціально-побутових проблем громадянам міста та внутрішньо переміщеним особам, які зареєстровані в м. Павлоград
  • Про підбір кандидатів з числа представників інститутів громадянського суспільства, наукових установ і фахівців до складу конкурсної комісії
  • Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2024 рік
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Шановні працівники архівних установ!
  • Центральна дитяча бібліотека стала переможницею у Всеукраїнському конкурсі