Проекти рішень виконкому
ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
м.Павлоград №______
Про підсумки роботи щодо запровадження
практики електронних закупівель за кошти
міського, обласного, державного бюджетів,
а також власних коштів виконавчих органів,
комунальних підприємств та комунальних
закладів Павлоградської міської ради
за 2024 рік
Відповідно до ст. 40, 51, 59 Закону України «Про місцеве
самоврядування в Україні», Закону України «Про публічні закупівлі»,
Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з
дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від
12.10.2022 № 1178, та Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. №10 «Про
затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи
закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість,
що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 3 Закону
України «Про публічні закупівлі», на виконання рішення сесії
Павлоградської міської ради від 22.02.2016 р. №116-5/VII «Про
запровадження практики електронних закупівель за кошти міського,
обласного, державного бюджетів, а також власних коштів виконавчих
органів, комунальних підприємств та комунальних закладів Павлоградської
міської ради» (зі змінами), структурними підрозділами, комунальними
закладами та комунальними підприємства Павлоградської міської ради
проводилися заходи щодо запровадження практики електронних закупівель
товарів, робіт і послуг.
Протягом 2024 року оголошено _____ закупівель на очікувану вартість
_____млн.грн., із них завершено _____ закупівлі на очікувану вартість
_____млн.грн. В результаті проведених торгів укладено договорів на суму
_____млн.грн., при цьому економія коштів склала _____ млн.грн.
Не відбулося _____ закупівель на суму _____млн.грн., _____ закупівель
на суму _____млн.грн. станом на 01.01.2025 р. не були завершені.
2
В 2024 році відсоток успішних процедур склав _____, і в порівнянні з
2023 зменшився на _____.
Проаналізувавши питому вагу зекономлених коштів в завершених
закупівлях, можна зробити висновок, що місто кожного року економить
_____коштів в результаті проведення тендерів через електронну систему.
Найбільша економія коштів за 2024 рік склалася по наступним
структурними підрозділам, комунальним закладам та комунальним
підприємствам Павлоградської міської ради:
Протягом 2024 року учасниками процедур закупівель було подано
_____ скарг до Антимонопольного комітету України, _____ з яких були
задоволені органом оскарження та виконані замовниками, в _____ скаргах
відмовлено.
В минулому році Державною аудиторською службою України було
проведено _____ моніторингів процедур закупівлі, в _____випадках
порушення не виявлені, в _____- виявлені порушення законодавства у сфері
публічних закупівель, які на даний час усунуті замовниками.
Враховуючи вищезазначене, з метою ефективного проведення
закупівель структурними підрозділами, комунальними підприємствами та
комунальними закладами Павлоградської міської, виконавчий комітет
Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Взяти до відома інформацію про підсумки роботи щодо
запровадження практики електронних закупівель за кошти міського,
обласного, державного бюджетів, а також власних коштів виконавчих
органів, комунальних підприємств та комунальних закладів Павлоградської
міської ради за 2024 рік (додається).
2. Відділу з економічних питань (Штонда) проводити аналіз та
узагальнення інформації щодо закупівель товарів, робіт і послуг, здійснених
у системі електронних державних закупівель “Prozorro».
3. Структурним підрозділам, комунальним підприємствам та
комунальним закладам Павлоградської міської ради забезпечити ефективне
планування закупівель в частині визначення очікуваної вартості для
недопущення зриву торгів через її заниження або виникнення необґрунтованої
економії.
3
4. Структурним підрозділам, комунальним підприємствам та
комунальним закладам Павлоградської міської ради посилити роботу щодо
недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема
шляхом систематичного направлення на навчання та підвищення кваліфікації
уповноважених осіб.
5. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на
начальника відділу з економічних питань Штонду Т.А., контроль — на
заступників міського голови згідно з розподілом функціональних
повноважень.
Міський голова Анатолій ВЕРШИНА