Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

Про підсумки роботи з контрольними документами в І півріччі 2018 року

17 июля, 2018 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

11.07.2018р. м.Павлоград № 417

Про підсумки роботи з контрольними
документами в І півріччі 2018 року

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента України від 26 липня 2005 року №1132/2005 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України» з метою поліпшення роботи з документами, підвищення рівня виконавської дисципліни, удосконалення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, документів Кабінету Міністрів України, голови облдержадміністрації, рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Аналітичну довідку про підсумки роботи з контрольними документами у І півріччі 2018 року (додається) взяти до відома та направити структурним підрозділам міської ради і виконавчого комітету.

2. Заступникам міського голови:

1) підвищити вимогливість до керівників структурних підрозділів міської ради та виконавчого комітету за вчасне і повне виконання завдань, визначених у директивних документах, розпорядженнях та дорученнях голови облдерж-адміністрації, міського голови;

2) невідкладно розглядати та погоджувати (візувати) документи, які мають стислі терміни виконання.

3. Керівникам структурних підрозділів міської ради та виконкому:

1) забезпечити:

чітке та неухильне дотримання встановлених регламентних термінів розгляду надісланих для виконання документів, здійснюючи оперативне їх проходження і доведення до безпосередніх виконавців;

надання інформації про стан виконання контрольних документів за один день до визначеного виконавчим комітетом терміну інформування;

своєчасне надання відповідальному за виконання документів інформації для узагальнення за результатами проведеної роботи;

2) вживати заходів щодо безумовного виконання рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови та внесення пропозицій щодо зняття їх з контролю;

2

3) посилити вимоги до відповідальних за контроль у структурних підрозділах міської ради та виконкому щодо своєчасного виконання контрольних документів та проведення системного аналізу стану виконавської дисципліни.

4. Загальному відділу виконкому (Душеба):

1) щокварталу аналізувати стан виконавської дисципліни, та у разі потреби ініціювати порушення питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників структурних підрозділів міської ради та виконкому, інших посадових осіб, з вини яких допущено порушення термінів виконання документів;

2) здійснювати постійний моніторинг виконання актів та доручень, що надходять з органів державної влади вищого рівня, рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови;

3) надавати методично-консультативну допомогу з питань організації та здійснення контролю структурним підрозділам міської ради та виконкому.

5. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконкому від 22.02.2017р. № 135 «Про підсумки роботи з контрольними документами в структурних підрозділах міської ради у 2016 році».

6. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на загальний відділ виконкому (Душеба), контроль – на керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова А.О.Вершина




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про погодження на видалення дерев
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Лимар І.О.
  • Вплив росїйської агресіії
  • Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Павлоградської міської ради на 2026 рік
  • Стратегічне планування розвитку міста у 2025 році.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Код ДК 021: 2015 09310000-5 — «Електрична енергія»)
  • Про призначення над малолітньою дитиною опікуна
  • Про надання статусу дитини-сироти
  • Про втрату чинності рішення виконкому від 08.10.2025 р. № 1812/0/3-25 “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”
  • Про вибуття прийомної дитини з прийомної сім’ї та припинення функціонування прийомної сім’ї
  • Про встановлення тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради
  • ПОВІДОМЛЕННЯ про намір здійснити зміну діючих тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» ПМР
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоград-Світло» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградтрансенерго» Павлоградської міської ради на 2025 рік