Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

Про Порядок оформлення та реєстрації будинкових книг

27 июля, 2018 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

_____________2018 р. м.Павлоград №_________

Про Порядок оформлення
та реєстрації будинкових книг

Згідно з п.п. 5, 10 п.б ст. 30, ст.371, ст.40, ч.1 ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», у зв’язку з юридичною неврегульованістю процедури оформлення та реєстрації будинкових книг, до повного функціонування програмних засобів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 року № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», з метою спрощення та удосконалення порядку оформлення та реєстрації будинкових книг, виконком міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Затвердити Порядок оформлення та реєстрації будинкових книг (додається).

2. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі (Лисак) та Центру надання адміністративних послуг (Савченко) забезпечити виконання Порядку.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Мовчана В.С.

Міський голова А.О.Вершина

Підготував:
Заступник начальника відділу по обліку
комунального майна та житлової площі В.П.Гребенюк

Завізували:
Перший заступник міського голови В.С.Мовчан

Керуючий справами виконкому С.М.Шумілова

Начальник юридичного відділу О.І.Ялинний

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконкому Павлоградської міської ради
«___» ______2018 р. № ____

Порядок
оформлення та реєстрації будинкових книг

1. Будинкова книга оформлюється та реєструється відділом по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради за заявами власників будинків, квартир, житлових приміщень тощо у разі:
— введення в експлуатацію новозбудованого житлового будинку;
— заміни використаної, зіпсованої чи втраченої будинкової книги;
— зміни власника(-ів) будинку, квартири, житлового приміщення тощо;
— виділу (поділу), об’єднання житлового будинку, квартири, житлового приміщення тощо.

2. Прийом заяв від заявників на оформлення та реєстрацію будинкових книг та видача оформлених та зареєстрованих будинкових книг здійснюється через адміністратора Центру надання адміністративних послуг.

3. Для оформлення та реєстрації будинкової книги (заміни) власник (співвласники) будинку чи квартири подає заяву та пред’являє оригінали наступних документів:
— паспорт власника (співвласників) будинку, квартири, житлового приміщення або його частини;
— паспорт або свідоцтво про народження осіб, які мають реєстрацію місця проживання за зазначеною адресою;
— документи на право власності на будинок, квартиру, житлове приміщення;
— технічний паспорт на житловий будинок, квартиру, житлове приміщення.
Разом із заявою подається попередня будинкова книга у разі її заміни або виділу (поділу) житлового будинку, квартири, житлового приміщення. У разі відсутності оригіналів документів, заявник письмово підтверджує зазначену інформацію і несе за неї відповідальність.

4. Відповідальна особа відділу по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради:
— перевіряє достовірність наданих документів (інформації);
— оформляє та скріплює печаткою відділу будинкову книгу;
— присвоює будинковій книзі реєстраційний номер, вписує його на титульній сторінці будинкової книги та вносить до журналу реєстрації будинкових книг згідно з додатком до Порядку;
— вносить відомості про власника(-ів) будинку, квартири, житлового приміщення тощо та зареєстрованих осіб за даною адресою до будинкової книги;
— в разі заміни будинкової книги, на використаній будинковій книзі проставляє штамп «Погашено» та повертає її власнику для зберігання.
У разі виявлення неповної інформації або інформації, що не підтверджена відповідними документами, – заява повертається із письмовою відмовою.

5. Оформлення та реєстрація будинкових книг здійснюється на безоплатній основі у термін 3 робочих дня.

6. Оформлена належним чином будинкова книга зберігається у власника будинку, квартири, житлового приміщення і пред’являється ним для реєстрації місця проживання, підтвердження факту реєстрації і проживання за відповідною адресою для отримання необхідних довідок.

Заступник начальника відділу по обліку
комунального майна та житлової площі В.П. Гребенюк


Рішення про будинкові книги




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Лимар І.О.
  • Вплив росїйської агресіії
  • Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Павлоградської міської ради на 2026 рік
  • Стратегічне планування розвитку міста у 2025 році.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Код ДК 021: 2015 09310000-5 — «Електрична енергія»)
  • Про призначення над малолітньою дитиною опікуна
  • Про надання статусу дитини-сироти
  • Про втрату чинності рішення виконкому від 08.10.2025 р. № 1812/0/3-25 “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”
  • Про вибуття прийомної дитини з прийомної сім’ї та припинення функціонування прийомної сім’ї
  • Про встановлення тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради
  • ПОВІДОМЛЕННЯ про намір здійснити зміну діючих тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» ПМР
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоград-Світло» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградтрансенерго» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про припинення права оперативного управління