ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
________2018 м. Павлоград №______
Про моніторинг основних показників
фінансово-господарської діяльності
комунальних підприємств міста
за 9 місяців 2018 року
Керуючись ст.17, п.2 ч.«а» ст.27, п.2,3 ч.«а» ст.29, п.1 ч.«а» ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ст.78 Господарського кодексу, з метою здійснення контролю за виконанням фінансово-господарської діяльності підприємств, які належать до комунальної власності територіальної громади міста Павлоград, виконком Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Прийняти до відома інформацію про результати моніторингу основних показників фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств за 9 місяців 2018 року (додається).
2. Керівникам комунальних підприємств вжити дієвих заходів щодо:
1) недопущення заборгованості з виплати заробітної плати та щомісяця інформувати відділ з економічних питань міськради;
2) забезпечення стовідсоткових розрахунків по виплатам до бюджетів усіх рівнів;
3) забезпечення беззбиткової діяльності;
4) зменшення дебіторської та кредиторської заборгованості підприємства;
5) скорочення споживання енергоносіїв;
6) недопущення на підприємстві нещасних випадків.
3. Балансовій комісії Павлоградської міської ради щокварталу проводити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності.
4. Відділу з економічних питань (Штонда) проводити постійно моніторинг стану:
1) виплати заробітної плати на комунальних підприємствах;
2) сплати внесків до Пенсійного фонду та податків до бюджетів усіх рівнів.
5. Координацію робіт щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу з економічних питань Штонду Т.А., контроль на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.
Міський голова А.О. Вершина
ІНФОРМАЦІЯ
про результати моніторингу основних показників
фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств
за 9 місяців 2018 року
Відповідно до статистичної фінансової звітності, фінансових планів комунальних підприємств, за підсумками 9 місяців 2018 р. відділом з економічних питань виконавчого комітету Павлоградської міської ради проаналізована робота комунальних підприємств міста та зроблені наступні висновки. Основні показники фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств міста за підсумками 9 місяців поточного року додаються.
Станом на 01.10.2018 року у місті Павлоград працює 13 комунальних підприємств, з яких чотири є надавачами житлово-комунальних послуг: теплової енергії та централізованого опалення (КП «Павлоградтеплоенерго»), централізованого водопостачання та водовідведення (КП «Павлоградводоканал»), утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (КП «Павлограджитлосервіс»), вивезення рідких і захоронення побутових відходів (КП «Затишне місто»). За результатами діяльності комунальних підприємств міста за дев’ять місяців поточного року відповідно до показників фінансової звітності сума доходів (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) склала 254’303,4 тис.грн., що на 24,3% (на 49’707 тис.грн.) більше, ніж у відповідному періоді минулого року.
У звітному періоді поточного року вісім комунальних підприємств спрацювали зі збитками. Загальна сума збитку складає 15’532 тис.грн. (для порівняння за 9 місяців минулого року збиток становив 16’331 тис.грн.). Найбільші суми збитків мають: КП «Павлоградтеплоенерго» (директор Вовк М.В.) – 4’271 тис.грн. (2017 – збиток 7’829 тис грн.), КП «Павлоградводоканал» (директор Карпець О.С.) – 9’494тис.грн. (2017 – збиток 6’046 тис.грн.), КП «Затишне місто» (директор Коріневський В.В.) – 1’149 тис.грн. (2017 – збиток 2’206 тис.грн.), КП «Павлограджитлосервіс» (директор Бондар Є.Г.) – 302 тис. грн. (2017 – прибуток 305 тис.грн.).
Відповідно до звітної документації сума прибутків по комунальним підприємствам міста (чотири КП спрацювали з прибутками) за 9 місяців поточного року становить 656,9 тис.грн. (для порівняння за 9 місяців 2017 року прибуток становив 538,3 тис.грн.). Найбільші суми прибутків отримали: КП «Павлоград-Світло» (директор Сінюков Б.А.)– 454,3 тис.грн., КП «Сп. Агенція Ритуал» (директор Дубовськой А.Р.) – 161,1 тис. грн., КП «Павлоградська ТРК» (директор Керімов Р.Р.) – 38,3 тис. грн.
Станом на 01.10.2018 р. сума дебіторської заборгованості по комунальним підприємствам становить 193’484тис.грн., що на 28’967 тис.грн. (на 18%) більше ніж в аналогічному періоді минулого року. Найбільші суми дебіторської заборгованості мають: КП «Павлоградтеплоенерго» – 124’349 тис.грн. (2017 – 101’998 тис грн., збільшення на 22%), КП «Павлоградводоканал» – 50’066тис.грн. (2017 – 45’739 тис.грн., збільшення на 9,5%), КП «Павлограджитлосервіс» – 14’410тис.грн. (2017 – 12’492тис.грн., збільшення на 15,4%), КП «Затишне місто» – 4’178 тис.грн. (2017 – 4’095 тис.грн., збільшення на 2%).
Порівняно з аналогічним періодом минулого року у звітному періоді поточного року також відбулося збільшення кредиторської заборгованості на 9% (29’240 тис.грн.). Станом на 01.10.2018 року сума кредиторської заборгованості становить 367’812 тис.грн. Найбільші суми кредиторської заборгованості мають такі комунальні підприємства: КП ПТЕ – 226’331 тис.грн. (збільшення на 5,5%), КП «Павлоградводоканал» – 129’306 тис.грн. (збільшення на 13%), КП «Павлограджитлосервіс» – 11’608 тис.грн. (збільшення на 43%), КП «МІРАЦ» ПМР – 196,8 тис.грн. (зменшення на 12,4%), КП «РГ «Західний Донбас» – 163,8 тис.грн. (збільшення на 19%).
За результатами роботи комунальних підприємств міста за 9 місяців поточного року на засідання балансової комісії були запрошені керівники підприємств для надання обґрунтованих пояснень щодо отриманих ними збитків, де були присутні представники громадських організацій міста-члени виконкому, депутати міськради. Комісією надані доручення керівникам щодо вжиття заходів направлених на поліпшення роботи підприємств, підвищення рівня надаваємих підприємствами послуг тощо.
У рамках Програми щодо надання фінансової підтримки комунальним підприємствам, що належать до комунальної власності територіальної громади м.Павлограда, на 2018-2020 роки (рішення сесії міськради від 22.12.2017 року №1002-32/VІІ) у (зі змінами та доповненнями)) у звітному періоді поточного року шість комунальних підприємств з міського бюджету отримали фінансову підтримку на загальну суму 19936,5 тис.грн., а саме:
— КП «Павлоградтеплоенерго» – 15’400,3 тис.грн. на погашення заборгованості за природний газ перед НАК Нафтогаз України, погашення заборгованості з податку на прибуток;
— КП «Павлоградводоканал» у сумі 1’957,9 тис.грн. на погашення заборгованості за активну електроенергію, придбання полімерних люків та електролічильників; оплату послуг з охорони об’єкту з резервуарами питної води у с. Малоолександрівка; виконання робіт з повірки трансформаторів тощо;
— КП ПЖС – 1’375,1 тис.грн. на відшкодування збитків за утримання транзитного містечка для переселенців з зони АТО; придбання електролічильників і матеріалів для під’їзного освітлення; різниця в тарифах за послуги з видалення рідких відходів по вул. Миру, 54; підготовка житлового фонду до осінньо-зимового періоду;
— КП «Затишне місто» – 966,2 тис.грн. на сплату екологічного податку; придбання запчастин для ремонту бульдозера, біологічного мікроскопу, повітряного стерилізатора тощо;
— КП «Павлоградська ТРК» – 140,2 тис.грн. на придбання відеокамер, комп’ютера та мікрофона;
— КП «Стадіон «Прометей» – 96,8 тис.грн. на сплату земельного податку.
На комунальних підприємствах міста станом на 01.10.2018 року працювало 1064 чоловік, що на 64 чол. (6%) менше, ніж в аналогічному періоді минулого року.
Середня заробітна плата одного працівника на комунальних підприємствах за дев’ять місяців поточного року становить 6254,2 грн. (коливається від 2219 грн. до 7737 грн.), що у порівнянні з відповідним періодом минулого року на 33,6% більше.
Довідково: за інформацією Головного управління статистики у Дніпропетровській області середньомісячна заробітна плата штатних працівників по місту Павлоград у ІІ кварталі 2018 року становить 8395 грн..
Начальник відділу з економічних питань Т.А. Штонда