Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету міста за 2018 рік

Январь 21st, 2019 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

_____________20___р. м.Павлоград №_________

Про підсумки виконання
бюджету міста за 2018 рік

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», рішення міської ради від 22 грудня 2017 року № 1006-32/VІІ «Про міський бюджет на 2018 рік» (з урахуванням змін), розпорядження міського голови від 28 березня 2018 року № 84-р «Про затвердження плану заходів на 2018 рік щодо наповнення міського бюджету, ефективного використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за 2018 рік виконано на 100,3 відсотка (при плановій сумі надходжень 998421,1 тис.грн фактично надійшло 1001430,9 тис.грн), понад план надійшло 3009,8 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 37043,7 тис.грн, що складає 101,5 відсотка уточнених річних планових призначень, понад план надійшло 325,1 тис. грн..
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування міжбюджетних трансфертів склали 441443,7 тис. грн, субвенції з державного та інших бюджетів – 546037 тис.грн, дотації з державного бюджету та інших бюджетів – 13950,2 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 101,4 відсотка та у порівнянні 2017 роком збільшились на 58869 тис.грн або на 15,4 відсотка.
Станом на 01 січня 2019 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 84890,4 тис.грн, до міського бюджету – 23709,1 тис.грн. Основними боржниками до міського бюджету є: КП «Павлоградводоканал», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геологорозвідувальна експедиція, ТОВ «Метал-пром» та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за 2018 рік виконана в сумі 930557,5тис.грн при плані 936614,2тис.грн, або на 99,4% до уточненого плану.
Видатки спеціального фонду міського бюджету виконані в сумі 114391,5 тис.грн, або на 93,7 % до уточненого плану.
В порівнянні з минулим роком видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 49163 тис.грн, або на 5,6%, спеціального фонду зменшились на 11955 тис.грн.
Структура видатків загального фонду міського бюджету характеризується значною питомою вагою фінансових ресурсів, спрямованих на захищені статті –88,6 %, з них на виплату заробітної плати з нарахуваннями — 47,1% (438430,2тис.грн), соціальні виплати населенню – 34,9 % (324740,4 тис.грн), придбання продуктів харчування – 1 % (9722,2 тис.грн), придбання медикаментів – 1,1% (9812,1 тис.грн), оплату енергоносіїв – 4,5 % (42339,4 тис.грн). Трансферти підприємствам складають 5,7 %, (52923 тис.грн), інші витрати – 5,7% (52590,2 тис.грн).
Протягом звітного періоду соціально захищені видатки були повністю забезпечені плановими призначеннями та фінансовим ресурсом, кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 січня 2019 року відсутня.
За звітний період видатки на виконання бюджетних програм соціально-культурної сфери та соціального захисту населення склали 815161,4тис.грн, в порівнянні з минулим роком збільшились на 2,3 %, або 18663,7тис.грн, в тому числі у галузі освіти на 56135,6тис.грн, охорони здоров’я –6338,9тис.грн., фізичної культури і спорту –1694,2тис.грн, засобів масової інформації –630,2тис.грн. У зв’язку зі змінами в законодавстві видатки на фінансування програм соціального захисту населення зменшились на 39267,9тис.грн. Внаслідок проведених заходів по оптимізації видатків на утримання закладів культури видатки на їх утримання зменшились на 6867,3тис.грн.
На виконання бюджетних програм в галузі соціального захисту населення за звітний період направлені кошти в сумі 326180,1 тис.грн, із них на: проведення розрахунків по пільгам та субсидіям населенню – 193903 тис.грн, виплату державної допомоги сім’ям з дітьми – 92402,8тис.грн, надання допомоги особам з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію – 27617,8 тис.грн, надання соціальних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю – 4926,7 тис.грн, утримання центру соціальних служб для сім′ї, дітей та молоді –854,4 тис.грн, заходи державної політики з питань сім’ї і молоді — 321 тис.грн., заходи з оздоровлення дітей – 658,3 тис.грн, надання соціальних гарантій особам, які надають соціальні послуги –600,8 тис.грн, соціальний захист ветеранів війни і праці – 230,2 тис.грн, оплату громадських робіт – 458,6 тис.грн, інші заходи у сфері соціального захисту – 4206,5 тис.грн.
Крім виконання завдань соціального характеру бюджетні ресурси міста спрямовувались на забезпечення стабільного функціонування та подальший розвиток міської інфраструктури. За 2018 рік видатки на благоустрій міста збільшені проти минулого року на 17319,9тис.грн, або на 49,4 відсотки і склали 52347,2 тис.грн.
Видатки бюджету розвитку за 2018 рік склали 83749,7 тис.грн, в тому числі по галузям: державного управління – 747,6 тис.грн, охорони здоров’я – 1531 тис.грн, освіти – 9496,7 тис.грн, культури – 675,5 тис.грн, фізичної культури і спорту – 1623,8 тис.грн., соціального захисту населення – 941,2 тис.грн, засобам масової інформації – 184,2 тис.грн, житлово-комунальному господарству- 11392,9 тис.грн, будівництво об’єктів житлово-комунального господарства – 2138,1 тис.грн, розробка містобудівної документації та проведенню грошової оцінки землі – 95,5 тис.грн, утриманню та розвитку автомобільних доріг – 2781,4 тис.грн, внескам до статутних капіталів суб’єктів господарювання – 51826,5 тис.грн, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру – 244,2 тис.грн, громадському порядку та безпеці — 44,1 тис.грн., покращення матеріально-технічної бази УДКСУ – 27 тис.грн.
Видатки цільового фонду за звітний період склали 1657,5 тис.грн, або 82,3 % до плану, фонду охорони навколишнього природного середовища 1230,8 тис.грн, або 75% до плану.
В результаті несвоєчасного здійснення організаційних заходів головними розпорядниками бюджетних коштів недоосвоєні за 2018 рік кошти бюджету розвитку в сумі 5135,9 тис.грн, фонду охорони навколишнього природного середовища –410,5тис.грн, цільового фонду – 223,5тис.грн.
Станом на 01 січня 2019 року залишаються не усунутими порушення, виявлені фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області за 2013-2015 роки
в сумі 990,5тис.грн, з них по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради –17,6 тис.грн, виконавчому комітету міської ради –972,9 тис.грн.
З метою подолання негативних явищ при організації виконання міського бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 січня 2019 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати та досягнення середнього обласного показника.

2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Західно-Донбаському управлінню Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини міського бюджету за 2018 рік за джерелами доходів та вжити заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;

2) забезпечити своєчасну сплату у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до міського бюджету, який склався станом на 01 січня 2019 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності;

3) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та міського бюджету та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;

4) не допускати безпідставного зменшення темпів надходжень до міського бюджету відносно попереднього року та забезпечити їх збільшення за рахунок мобілізації додаткових доходів, в тому числі за рахунок детінізації економіки;

5) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

3. Рекомендувати Західно-Донбаському управлінню Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;

2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати в залежності від рівня встановленої мінімальної заробітної плати та досягнення середнього обласного показника;

3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;

4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

4. Начальнику відділу з економічних питань міської ради (Штонда) забезпечити контроль за дотриманням підприємствами, що мають заборгованість з виплати заробітної плати, графіку погашення даної заборгованості.

5. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова):

1) Забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі та повідомляти Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;

2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земельних ділянок, що використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів, та вжити заходів щодо прискорення їх оформлення землекористувачами відповідно до вимог земельного законодавства України.

6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) активізувати роботу та посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів.

7. Відділу містобудування та архітектури міської ради (Коценко), відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва міської ради (Кусочкіна) посилити контроль за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.

8. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі міської ради (Лисак) посилити контроль за своєчасним та в повному обсязі перерахуванням до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна.

9. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради своєчасно забезпечити:

1) проведення своєчасної та у повному обсязі оплати праці працівників бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;

2) установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомоги, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності;

3) виважений підхід до заповнення вакантних посад та встановлення доплат за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників;

4) впровадження заходів щодо скорочення непершочергових (непріоритетних) видатків, інших заходів з економного і раціонального використання бюджетних коштів;

5) проведення аналізу фактичної наповнюваності підпорядкованих бюджетних установ відповідно до їх проектної потужності, вжиття організаційних заходів щодо визначення системних напрямків удосконалення мережі бюджетних установ, упорядкування чисельності працюючих з урахуванням контингенту підопічних (кількості ліжок, тощо), переведення окремих типів установ на самоокупність з метою забезпечення реалізації заходів, спрямованих на підвищення ефективності використання бюджетних коштів, вдосконалення функціональної діяльності бюджетних закладів та покращення якості надання послуг;

6) роз’яснювальну роботу з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з метою запобігання порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів і майна, та встановлення контролю за ефективним, результативним, цільовим і економним використанням бюджетних коштів;

7) попередження фактів необґрунтованого використання бюджетних коштів, внутрішній контроль за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів і ефективним витрачанням ними бюджетних коштів. Посилити вимоги щодо організації внутрішнього фінансового контролю;

8) вжиття дієвих заходів щодо повного усунення порушень, виявлених контролюючими органами, та прийняття управлінських рішень, спрямованих на виконання вимог і пропозицій органів внутрішнього контролю, контролюючих та правоохоронних органів, стосовно причин і умов, що сприяли порушенням;

9) виконання вимог Закону України від 1 липня 2014 року № 1555-VII «Про державну допомогу суб’єктам господарювання», розпорядження міського голови від 3 листопада 2017 року № 348-р «Про надання державної допомоги суб’єктам господарювання»;

10) публічне представлення та публікацію інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені рішенням про місцевий бюджет до 15 березня року, що настає за звітним.

10. Управлінню соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) посилити контроль за своєчасним та в повному обсязі проведенням розрахунків з пільг та субсидій населенню відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04 березня 2002 року № 256 «Порядок фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету».

11. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Соколова) — за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

12. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань виконавчої діяльності згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова А.О.Вершина
Рішення підготував:
Начальник фінансового
управління міської ради Р.В.Роїк

Рішення завізували:

Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів ради С.Г.Пацко

Керуючий справами виконкому С.М.Шумілова

Начальник юридичного відділу О.І.Ялинний

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про виділення щомісячної матеріальної допомоги
  • Про виділення щомісячної матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 12.06.2024 №781/0/3-24 «Про утворення груп оповіщення на території Павлоградської міської територіальної громади»
  • Оголошення про вакантну посаду
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 12.06.2024 №781/0/3-24 «Про утворення груп оповіщення на території Павлоградської міської територіальної громади»
  • Оголошено конкурс з визначення проєктів, розроблених міськими громадськими організаціями!