Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки роботи з контрольними документами у І півріччі 2020 року

Июль 16th, 2020 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

м.Павлоград №______
 

Про підсумки роботи
з контрольними документами
у І півріччі 2020 року

Вирішення завдань щодо формування та реалізації державної політики
у всіх сферах діяльності в повній мірі залежить від стану виконавської
дисципліни, рівня організації роботи, відповідальності та ініціативності
кадрів, належного контролю за виконанням доручень керівних органів
державної влади та прийнятих власних рішень. 
Аналіз роботи з контрольними документами у першому півріччі 2020
року показав, що виконавчим комітетом Павлоградської міської ради постійно
здійснюються заходи, спрямовані на поліпшення управлінської дисципліни в
його структурних підрозділах, організації контролю за виконанням завдань,
визначених директивними документами органів державної влади вищого рівня,
рішеннями виконавчого комітету та розпорядженнями міського голови.
З метою своєчасного та якісного виконання документів у встановлені
терміни загальним відділом проводиться систематичний моніторинг, щомісяця
аналізується стан виконання контрольних документів, щокварталу підводяться
підсумки цієї роботи, щотижня готуються нагадування про наближення терміну
виконання документів.
За шість місяців 2020 року до виконкому надійшло 2854 (-589)
документи (2019 рік — 3443), в тому числі контрольних 316 (-454) документів
(2019 рік -770).
Всього за звітний період виконано 464 контрольних документи (у тому
числі із довгостроковими термінами). Залишається тенденція надходження
документів термінових та негайних з термінами виконання 1 – 3 дні, що
впливає на якість та повноту підготовки відповідей. У більшості підготовка
відповіді на такі документи потребує збору інформації від структурних
підрозділів міської ради, підприємств та організацій міста, аналізу та
узагальнення, для чого потрібен певний час.
Результати аналізу свідчать, що із зареєстрованих контрольних документів
таких надійшло 61.

2

Станом на 01 червня 2020 року перебуває на контролі 17 рішень
виконкому та 10 розпоряджень міського голови. Протягом звітного періоду
виконано та знято з контролю 6 рішень виконавчого комітету, 6 розпоряджень
міського голови.
Стан виконавської дисципліни набув тенденції до поліпшення, проте
мають місце випадки її порушень. До цього часу не вдається позбутися або
мінімізувати тенденцію щодо подання матеріалів на підпис керівництву в
останній день строку виконання документів. Особливо це стосується
контрольних документів з довгостроковими термінами виконання, коли на
опрацювання завдань надано достатньо часу. Порушення виконавської
дисципліни в структурних підрозділах міської ради та виконкому певною
мірою пов’язані з недоліками в організації роботи з контрольними
документами та зниженням вимогливості до виконавців керівниками
підрозділів.
Керуючись ч.1,2 ст.40, ч.6 ст.52, ст.59 Закону України “Про місцеве
самоврядування в Україні” з метою поліпшення роботи з документами,
зміцнення виконавської дисципліни, посилення персональної відповідальності
керівників структурних підрозділів міської ради і виконкому за своєчасне і
якісне виконання документів, що надходять від органів вищого рівня державної
влади України виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:

1. Звернути увагу керівників структурних підрозділів міської ради та
виконкому на недопущення порушень термінів виконання документів, що взяті
на контроль.
2. Керівникам структурних підрозділів міської ради та виконавчого
комітету:
1) проаналізувати стан виконавської дисципліни у своїх підрозділах,
установити та усунути причини, що стримують реалізацію завдань, зазначених
у розпорядчих документах, визначити конкретні дієві заходи щодо посилення
виконавської дисципліни та надати до 25.08.2020р. відповідну інформацію
загальному відділу виконавчого комітету;
2) систематично аналізувати стан роботи з контрольними документами;
3) поліпшити рівень якості та інформативної достатності при підготовці
матеріалів про стан виконання поставлених завдань, забезпечити дотримання
вимог діловодства щодо їх форми і змісту;
4) вживати заходів щодо безумовного виконання документів органів

3

вищого рівня державної влади України, рішень виконавчого комітету та
розпоряджень міського голови.
3. Заступникам міського голови:
1) підвищити вимогливість і рівень персональної відповідальності до
керівників структурних підрозділів міської ради за якість і своєчасність
виконання поставлених у розпорядчих документах завдань відповідно до
повноважень;
2) притягувати до відповідальності працівників, які припустили неякісне
виконання контрольних документів: порушення термінів розгляду та підготовки
відповідей, висвітлювання питань не в повному обсязі, порушення вимог
“Інструкції з діловодства” в оформленні документів.
4. Загальному відділу виконкому (Душеба):
1) забезпечити поліпшення організації контролю за виконанням актів та
доручень органів державної влади вищого рівня, рішень виконкому та
розпоряджень міського голови шляхом надання методичних і практичних
рекомендацій;
2) проводити щомісячний аналіз стану виконання документів, що
перебувають на контролі у структурних підрозділах виконавчих органів міської
ради;
3) забезпечити підготовку щоквартальних звітів про стан виконання
контрольних документів структурними підрозділами міської ради та виконкому.
5. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на
загальний відділ виконкому (Душеба), контроль – на керуючого справами
виконкому Шумілову С.М.

Міський голова А.О.Вершина

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті