Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020року № 449 та з метою покращення якості надання соціальних послуг населенню м. Павлограда відділенням соціальної допомоги вдома комунальної установи «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг» впроваджено Державний стандарт догляду вдома.
За наказом директора установи № 32 від 19 липня 2019 року створено комісію з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, призначено особу, яка відповідає за організацію і проведення оцінки якості соціальних послуг.
За перше півріччя поточного року проведена внутрішня оцінка якості соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги вдома. У участі взяли 90 громадян з числа отримувачів соціальної послуги догляду вдома. Відгуки стосовно організації та надання соціальної послуги догляду вдома отримано шляхом анкетування згідно додатку до Порядку опитування отримувачів соціальної послуги.
Звернення отримувачів послуги розглядаються на робочих нарадах працівників відділення соціальної допомоги вдома, після чого проводиться відповідна робота щодо виправлення недоліків.
Результати оцінки якості доведені до відома персоналу надавача соціальних послуг та розроблені заходи з підвищення якості надання соціальних послуг, удосконалення діяльності надавачів соціальних послуг.
Узагальнення та аналіз результатів внутрішньої оцінки:
1 Відповідність потребам — всі підопічні які отримують послугу догляд вдома задоволені обслуговуванням соціального робітника, виконання робіт виконується згідно індивідуального плану, який складено за відповідною формою.
2. Періодичність надання соціальної послуги — надання соціальної послуги догляду вдома відбувається у строки та терміни, зазначені у договорі та індивідуальному плані. Позитивну оцінку отримано 100% опитаних.
3. Ставлення до отримувача соціальної послуги — за результатами проведеного опитування отримувачі соціальних послуг в цілому задоволені роботою соціальних робітників. Працівники територіального центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час виконання своїх посадових обов’язків.
4. Перелік соціальних послуг — згідно опитування 75% отримувачів соціальної послуги догляду вдома задоволені наданою послугою, 25% — задоволені не в повній мірі, хотіли би розширити перелік послуг, а саме – послуги перукаря, швачки, ремонт будівель.
5. Відповідність послуги індивідуальному плану- згідно опитування 100% отримувачів соціальної послуги догляду вдома зазначили, що обслуговування відбувається у строки та терміни, зазначені в індивідуальному плані.
Незважаючи на узагальнений статус «добре» відділення соціальної допомоги вдома не зупиняється на досягнутому й планує продовжувати удосконалювати якість надання соціальних послуг з урахуванням сучасних вимог законодавства й потреб отримувачів соціальних послуг.
директор КУ « Павлоградський
міський терцентр» Н.Є.Мирошниченко