ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
м.Павлоград №______
Про хід виконання міської Програми «З виготовлення та розміщення постерів з питань життєдіяльності територіальної громади м. Павлограда та соціальної реклами на 2018- 2020 роки» у 2020 році
Згідно з п. 22 ч. І ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування», ст. 12 Закону України «Про рекламу» та відповідно до Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Павлоград, затверджених рішенням виконавчого комітету від 10.08.2016 р. №544 , з метою забезпечення інформаційного висвітлення пріоритетних напрямків діяльності територіальної громади, держаних, регіональних структур на місцевому рівні, громадських та благодійних організацій, що працюють над вирішенням проблем міста, розроблена та затверджена рішенням Павлоградської міської ради від 22.08.2017 р. №815-26/VII міська програма «З виготовлення та розміщення постерів з питань життєдіяльності територіальної громади м. Павлограда та соціальної реклами на 2018- 2020 роки ».
Соціальна реклама – інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей, розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку.
Соціальна реклама розміщується на виконання службових записок зацікавлених органів виконавчої влади до управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради, після візи міського голови або його заступників.
Впродовж 2020 року на зовнішніх рекламних носіях міста розміщено 290 одиниць постерів. Найбільше поширеною тематикою постерів в звітному році були:
— про конкурс на службу у поліції Дніпропетровщини;
— інформаційно – роз’яснювальні сюжети стосовно попередження виникнення надзвичайних ситуацій;
— інформування щодо запобіганню коронавірусної інфекції COVID-19;
— вшанування пам’яті загиблих учасників АТО/ООС;
— вітання мешканців міста з нагоди свят, ювілейних дат.
На реалізацію заходів Програми у 2020 році в цільовому фонді міського бюджету передчасно фінансування розмірі 308,5 тис. грн. Фактично освоєно 240, 5 тис. грн., що становить 78% від запланованих видатків. Середні витрати та виготовлення та розміщення 1 постеру склали 829 грн.
Керуючись ст. ст. 27, 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про рекламу», виконавчий комітет Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Заслухавши інформації начальника управління комунального господарства та будівництва міської ради про хід виконання Програми «З виготовлення та розміщення постерів з питань життєдіяльності територіальної громади м. Павлограда та соціальної реклами на 2018- 2020 роки» у 2020 році, взяти її до відома.
2. Фінансовому управлінню (Роїк) у разі прийняття змін до Програми внести відповідні коригування до міського бюджету.
3. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (Завгородній), контроль – на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Радіонова О.М.
Міський голова А.О.Вершина