Загальний фонд міського бюджету за листопад 2018 року виконано в сумі 89393,6 тис. грн. або на 106,7% до плану. Сума перевиконання склала 5631,1 тис. грн.
Із загальної суми надходжень власні доходи складають 44896,6 тис. грн., субвенції з державного та інших бюджетів – 43270,5 тис. грн., дотації з державного та інших бюджетів – 1226,5 тис. грн.
Надходження до спеціального фонду міського бюджету за листопад 2018 року (без урахування власних доходів бюджетних організацій) складають 908,5 тис. грн., в тому числі надходження до бюджету розвитку – 120,1 тис. грн, фонду охорони природного навколишнього середовища – 50,5 тис. грн., цільового фонду — 228,9 тис. грн., субвенції з місцевих бюджетів – 509 тис. грн.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за листопад 2018 року виконана в сумі 68318,5 грн., або на 95% до плану.
На фінансування установ соціально-культурної сфери та соціального захисту населення спрямовано – 58205,6 тис. грн., в тому числі установ освіти – 21850,7 тис. грн., охорони здоров’я -14137,5 тис. грн., соціального захисту населення – 19395,1 тис. грн, культури – 1471,1 тис. грн., засобів масової інформації –386,3 тис. грн., фізичної культури і спорту – 964,9 грн.
За рахунок субвенцій з державного бюджету на виплату допомоги сім’ям з дітьми та прийомним сім’ям спрямовані кошти в сумі 9492,6 тис. грн., оплату пільг і субсидій населенню за житлово-комунальні послуги – 8458,9 тис. грн., на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 85,2 тис. грн.
Витрати з благоустрою міста склали 3612,2 тис. грн., з них на оплату природного газу для меморіалу «Вічний вогонь» — 15,3 тис.грн, поточний ремонт кабельних ліній — 210,5тис.грн., захоронення твердих побутових відходів — 36,4 тис.грн., утримання кладовищ -132 тис.грн., оплату електроенергії та утримання мереж зовнішнього освітлення – 751,9тис. грн, утримання притулку для безпритульних тварин – 131,7 тис.грн, догляд за зеленими насадженнями – 203,4 тис.грн., утримання доріг, конструктивів — 2131,1тис.грн.
З бюджету розвитку міського бюджету виділені кошти на придбання обладнання закладів соціально — культурної сфери у сумі 1714,4 тис.грн., надання фінансової допомоги комунальним підприємствам міста — 30061,7 тис.грн (КП «Павлоградтеплоенерго» — 27053,2 тис.грн., КП «Павлограджитлосервіс» -102,3 тис.грн., КП «Павлоградводоканал» — 2888,1 тис.грн., КП «Затишне місто» — 18,1 тис.грн.), капремонт покрівель житлового фонду – 702 тис.грн., виготовлення проекту реконструкції фонтану — 39,8 тис.грн., придбання світлофорного обладнання КП «Павлоград-Світло» — 270,2 тис.грн., лавок — 71,9 тис.грн., капремонт доріг — 92,7 тис.грн., реконструкція провулку Голубицького — 472,9 тис.грн.
З цільового фонду міського бюджету в листопаді поточного року виділені кошти на виконання заходів програм: «Захисту прав і інтересів дітей, запобігання дитячої бездоглядності та безпритульності, вчинення дітьми правопорушень на 2015-2019роки» – 5,6 тис.грн., «Соціальний захист окремих категорій населення на 2016-2018 роки» – 4,7 тис. грн., «Реалізація державної політики у сфері сім’ї, молоді та спорту у м.Павлоград на 2015-2021 роки» – 108,5 тис.грн., «Сприяння розвитку та підтримки підприємництва м. Павлограда на 2016-2018 роки» — 26,2 тис.грн., «Муніципального маркетингу та підвищення інвестиційної привабливості міста Павлоград на 2016-2018 роки» – 15 тис.грн., «Електронний Павлоград на 2018-2022 роки» – 48 тис.грн., «Виготовлення та розміщення постерів з питань життєдіяльності територіальної громади міста та соціальної реклами на 2018-2020 роки» – 7,6 тис.грн., «Реформування і розвитку житлово-комунального господарства та об’єктів благоустрою міста Павлоград на 2015-2019 роки» -28,1 тис.грн., «Організація та проведення оплачуваних громадських робіт у м. Павлограді на 2016-2018 роки» – 2,3 тис.грн., «Сприяння діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків на 2016-2020 роки» – 73,2 тис.грн.
За рахунок коштів фонду охорони навколишнього середовища виділено кошти на розробку схеми санітарного очищення території міста -120 тис.грн.
Начальник фінансового управління Р.В.Роїк