Місто Павлоград – це місто, яке має тенденцію стрімкого розвитку, зацікавлене в залученні великого притоку інвесторів, партнерів та розвитку туристичної індустрії.
Тому, саме для досягнення цих цілей та формування чіткого іміджу, актуальним є питання популяризації нашого міста, просування його бренду та створення привабливої промо-продукції.
Слід зазначити, що на створення концепції формування інвестиційної й туристичної привабливості міста впливають, як історичне минуле та розвиток інфраструктури, так і самі городяни.
З метою розгляду даного питання 23 травня 2019 року в міськвиконкомі відбулася нарада. На нараду були запрошені суб’єкти господарювання рекламної сфери, які ділились своїм баченням та пропозиціями щодо розробки промо-продукції та створення нового інформаційного поля в соціальній мережі.
Також на нараді було зазначено, що нам необхідно представляти територію міста не тільки шляхом використання історичного та культурного потенціалу, а й підтримувати бізнес-середовище в частині реклами місцевого товаровиробника, аби місто утримувало статус фінансово спроможного та інвестиційно-привабливого, а надходження до місцевого бюджету зростали.
Брендинг має базуватись на комплексному підході, у якому важлива роль відводиться залученню потенційних інвесторів та туристів, інформуванню їх про можливості для співпраці, відпочинку й рекреації. Для цього необхідний планомірний брендинг території, вдосконалення та створення якісних рекламних та іміджевих матеріалів. Над чим зараз і розпочата робота в міськвиконкомі. Сподіваємось, що завдяки плідній співпраці з підприємцями вже до Дня міста буде презентуватися нова промо-продукція.
Інформацію надано відділом розвитку споживчого ринку
та підприємництва міськвиконкому,
конт.тел.: 200480, 206286; e-mail: torg317@ukr.net