Постановою Кабінету Міністрів України від 07.07.2021 р. № 690 затверджено Порядок присвоєння адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна. Для присвоєння, зміни, коригування адреси, мешканцям міста необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг, що на вул. Шевченка, 132, з відповідним пакетом документів:
1. Для присвоєння адреси подаються такі документи:
1) заява про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва або закінченого будівництвом об’єкта із зазначенням прізвища, імені, по батькові заявника та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) — для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України — для юридичної особи;
2) копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується (споруджено) об’єкт (крім випадків, встановлених Кабінетом Міністрів України в Порядку присвоєння адрес);
3) генеральний план об’єкта будівництва (у разі спорудження об’єкта на підставі проектної документації на будівництво) — у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва;
4) копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт, — у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва;
5) копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, — у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо закінченого будівництвом;
6) копія документа, що посвідчує особу заявника;
7) копія документа, що засвідчує повноваження представника, — у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі.
Копії документів, що подаються для присвоєння адреси, засвідчуються замовником (його представником).
2. Для зміни адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта у разі його об’єднання, поділу або виділення частки (крім квартири, житлового або нежитлового приміщення тощо) подаються такі документи:
1) заява власника (співвласників) закінченого будівництвом об’єкта про зміну адреси із зазначенням прізвища, імені, по батькові власника (співвласників) та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) — для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України — для юридичної особи, відомостей про адресу, реєстраційного номера об’єкта нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (у разі якщо право власності на об’єкт зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);
2) документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки;
3) копія договору про поділ спільного майна, договір про виділ у натурі частки із спільного майна або відповідне рішення суду — у разі, якщо об’єкт перебуває у спільній власності;
4) документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (крім випадків, якщо об’єкт нерухомого майна створюється шляхом поділу, об’єднання або виділення без проведення будівельних робіт, що відповідно до законодавства потребують отримання дозволу на їх проведення);
5) технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна;
6) копія документа, що посвідчує особу заявника, — у разі подання документів поштовим відправленням;
7) копія документа, що засвідчує повноваження представника, — у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі.
Копії документів, що подаються для зміни адреси об’єкта нерухомого майна, засвідчуються заявником (його представником).
За більш детальною інформацією щодо присвоєння, зміни, коригування адреси звертайтеся до відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Павлоградської міської ради (м. Павлоград, вул. Соборна, 95, каб.100) або за телефоном: 095-694-29-57.
Виконавчий комітет Павлоградської міської ради