Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Август 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июл    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

ДО УВАГИ ПІЛЬГОВИКІВ МІСТА!

Июль 31st, 2019 Новини Вывести на печать

ПРОЇЗД В АВТОБУСАХ ЗА ЕЛЕКТРОННОЮ КАРТКОЮ

Незабаром в нашому місті буде організовано проїзд та облік пільгових категорій пасажирів за допомогою електронної картки тому, управління соціального захисту населення просить всіх пільговиків, які, згідно чинного законодавства України, мають право на пільговий проїзд, пройти звірку своїх персональних даних щодо наявності їх в Єдиному Державному автоматизованому реєстрі пільговиків, а саме:
— учасники бойових дій;
— особи з інвалідністю внаслідок війни 1, 2, 3 групи;
— ветерани військової служби;
— ветерани служби цивільного захисту;
— ветерани Державної кримінально-виконавчої служби;
— ветерани органів внутрішніх справ;
— ветерани Національної поліції;
— ветерани Державної пожежної охорони;
— ветерани податкової міліції;
— ветерани Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України;
— реабілітовані особи, які стали інвалідом внаслідок репресій або є пенсіонером;
— громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесені до 1 та 2 категорії;
— діти віком від 6 років, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, яким встановлено інвалідність, пов’язану з Чорнобильською катастрофою;
— особи з інвалідністю внаслідок військової служби;
— батьки військовослужбовців, які загинули чи померли або пропали безвісті під час проходження військової служби;
— особи з інвалідністю 1 та 2 групи;
— особа з інвалідністю-дитина до 18 років;
— дитина з багатодітної сім’ї віком від 6 років;
— діти загиблих в зоні проведення АТО.

Також для реєстрації (звірки персональних даних) запрошуємо пенсіонерів за віком та осіб з інвалідністю 3 групи.

Даним категоріям громадян, які будуть реально користуватися проїздом у міському громадському транспорті, необхідно терміново звернутися до управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради для підтвердження свого права на проїзд за електронною карткою за адресою: м.Павлоград, вул. Центральна, буд. 47 (кімн.6)
або за телефоном (066)280-56-77.

Адміністрація управління




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за І півріччя 2025 року
  • Завершено реалізацію проєкту «МІСТА ВЗАЄМНОСТІ: Інтеграція через міжкультурний діалог» в межах міжміських грантів Програми Ради Європи «Інтеркультурні міста» (ICC)
  • Про погодження КП «Павлоградводоканал» ПМР інвестиційної програми на 2026 рік та Плану розвитку на 2026-2030 роки
  • Доповідь щодо додержання прав громадян на чисту воду
  • Під головуванням міського голови Анатолія Вершини відбулось чергове засідання координаційної ради з питань ветеранської політики
  • Про міський конкурс малюнків
  • Відбувся економічний форум завдяки ініціативі «Сприяння стійкості Агенції економічного розвитку» за сприяння ПРООН в Україні та за фінансової підтримки Уряду Данії
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024р. №1878-58/VIIІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Щодо ідентифікації та реєстрації тварин
  • Про обмеження руху авто і мототранспорту на території Павлоградської міської територіальної громади
  • У Дніпропетровській області працює безоплатна програма індивідуальних кар’єрних консультацій від благодійного фонду «СпівДія»
  • У місті Павлограді продовжується реалізація проєкту «МІСТА ВЗАЄМНОСТІ: Інтеграція через міжкультурний діалог»
  • У Дніпропетровській області розпочинає працювати гуманітарна програма з відновлення у секторі сільського господарства від міжнародної християнської організації – благодійного фонду «Samaritan`s Purse»
  • Не паліть суху траву — бережіть екосистеми!
  • Відбулася апаратна нарада