Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Сентябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Авг    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Пройшла чергова апаратна нарада

Сентябрь 18th, 2018 Новини Вывести на печать

18.09.2018р. Анатолій Олексійович Вершина провів  апаратну нараду  за участю   керівників структурних підрозділів міської ради, комунальних служб, ЗМІ  зупинившись на окремих питаннях  життєдіяльності міста.

Зокрема, Анатолій Олексійович звернув увагу на те, що свято «День міста» пройшло спокійно, без надзвичайних подій. Керівники підприємств забезпечили безперебійне функціонування своїх служб, установ та житлових будинків міста.

На святі  побувало  понад 20 тисяч мешканців та гостей міста. Більшість мешканців позитивно оцінили святкові заходи та  виразили захоплення феєрверком. Бюджетних коштів на феєрверк не було використано.

Анатолій Олексійович подякував керівникам підприємств та установ, творчим колективам за чудову організацію та проведення усіх запланованих заходів та  висловив подяку відділу поліції за злагоджену роботу.

Вчора за результатами засідання конкурсної комісії міським головою особисто було представлено колективам головних лікарів Павлоградської стоматологічної поліклініки, пологового будинку та директорів школи № 8, Павлоградського ліцею. Міський голова підкреслив, що така процедура проведена вперше.

Далі було заслухано присутніх керівників.

Вершина А.О. повідомив присутніх, що підтримує ініціативу депутатів Павлоградської міської ради оголосити 2019 рік – роком боротьби з карантинними рослинами.

За інформацією начальника відділу земельно-ринкових відносин 14 вересня 2018 року відбулись торги в системі «PROZORRO» по  виконанню робіт з розроблення технічної документації  з нормативної грошової оцінки земель м. Павлограда. Взяли участь 3 претендента,  переможець Дніпровська компанія.

Начальник відділу освіти повідомила, що 14 вересня 2018 року було відкрито інклюзивний кабінет в приміщенні  школи №16. Цей проект втілено завдяки співпраці міста та компанії ДТЕК в рамках проекту «Громада своїми руками». Відтепер маленькі мешканці селища «Шахтобудівників» та їх батьки будуть мати можливість отримувати послуги з інклюзивної освіти поруч з місцем проживання.

За результатами наради посадовцям надані доручення для відпрацювання в межах повноважень.

 




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 29.08.2025р. № 1583/0/3-25
  • Про внесення змін до рішень виконавчого комітету міської ради
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Дмитра Бочарникова в м.Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-09-10-013879-a
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.06.2025 року № 916/0/3-25 «Про затвердження потреби у фонді захисних споруд цивільного захисту Павлоградської міської територіальної громади»
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 12.03.2025 № 285/0/3-25 «Про затвердження Порядку встановлення муніципальної заохочувальної виплати (премії) медичним працівникам»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про міський конкурс літературної творчості «Герої рідної землі»
  • До УВАГИ опікуна та піклувальника повнолітньої недієздатної особи та особи, цивільна дієздатність якої обмежена
  • Про надання дозволу на улаштування розв’язки кільцевого типу  на вул.Івана Мазепи в районі будинків № 66а, №51, №71
  • Про погодження на видалення дерева
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерева
  • Про погодження на видалення дерева
  • Поточний ремонт дороги по вул. Незалежності в м.Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-09-05-012781-a