Як отримувати рахунки за світло у viber, смс або email-повідомленні
В умовах воєнного стану YASNO (ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги») призупинив розсилку паперових платіжок на поштові скриньки й надсилає клієнтам електронні рахунки в форматі viber/ смс або email-повідомлень.
Їх отримують ті клієнти, чиї номери телефонів та електронні адреси є у базі постачальника.
Якщо ви також бажаєте отримувати електронні рахунки у такий спосіб, необхідно оновити контактні дані в YASNO.
Надати актуальні контактні номери та email-адреси клієнти YASNO можуть:
· зателефонувавши до контакт-центру за номерами: (056/050/067/093) 770 11 55;
· звернувшись в особисті повідомлення
на сторінці YASNO у Facebook;
· написавши на електронну адресу
dp@yasno.com.ua.
Тільки-но дані будуть оновлені у базі постачальника, клієнти почнуть отримувати рахунки від YASNO в електронному вигляді. Оплату за світло можна буде здійснювати миттєво – через активне посилання у тексті email/ viber/ смс-повідомлення.
Також, у такому рахунку буде одразу вказана сума до сплати.
Нагадуємо інші способи проведення оплат:
· у відділеннях банків (суму до сплати знає банк, необхідно назвати касиру особовий рахунок або ПІБ власника та адресу);
· в Особистому кабінеті YASNO
https://yasno.com.ua/cabinet-dnipro;
· через Viber-бот YASNO-online
https://yasno.com.ua/chatbot;
· в інтернет-банкінгу (Приват24, ПУМБ-online та ін.);
· через платіжні сервіси (Portmone, iPay тощо).
Звертаємось до досвідчених користувачів інтернет-сервісів з проханням допомогти сплатити тим, у кого немає такого досвіду або технічної можливості (відсутність смартфону чи банківської картки).