Як жителям Дніпропетровщини перевірити, чи є заборгованість за світло
Щоб уникнути клопотів через несплачені рахунки, жителям області необхідно розраховуватись за електроенергію щомісяця до 20 числа.
Постачальник електроенергії YASNO (ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги») радить клієнтам ретельно контролювати стан особового рахунку та нагадує у який спосіб це можна зробити.
Дізнатись про наявність заборгованості та її суму клієнти YASNO можуть:
— в Особистому кабінеті – це найбільш зручний спосіб. В онлайн-сервісі кожен клієнт може самостійно у будь-який час звірити оплати та одразу розрахуватися за світло без комісії;
через мобільний додаток YASNO – який дозволяє мати зручний доступ до даних Особистого кабінету прямо зі смартфону;
— на сайті YASNO – скориставшись функцією «Замовити електронний рахунок у viber». За декілька хвилин надійде повідомлення у месенджер з посиланням на онлайн-рахунок, в якому буде вказано поточний баланс клієнта;
— через контакт-центр — написавши повідомлення на електронну адресу dp@yasno.com.ua, на сторінці у Facebook або зателефонувавши за номером (056/067/050) 770-11-55. Для надання інформації необхідно назвати номер особового рахунку, адресу та ПІБ власника.
— через SMS, viber чи email-повідомлення — YASNO надсилає такі нагадування клієнтам, які мають несплачені рахунки на день відправки повідомлень та контактні дані яких є у базі постачальника.
— у платіжках за електроенергію, які містять інформацію про поточне нарахування, переплату чи заборгованість попередніх періодів, а також очікуване споживання.
В умовах воєнного стану постачальник не може гарантувати вчасну доставку платіжок усім клієнтам, тому радить скористатись одним з вищенаведених способів.