Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Август 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июл    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у комунальній установі «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування» за 2024 рік

Июль 31st, 2025 Новини Вывести на печать

Відповідно до Закону України «Про соціальні послуги», на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2020 року № 449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг» Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, державних стандартів надання соціальних послуг та наказу директора № 57 від 29.05.2025р. «Про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг», організовано та проведено внутрішню оцінку якості соціальних послуг наданих протягом 2024 року КУ «Павлоградський міський терцентр».

Метою внутрішньої оцінки якості є встановлення рівня відповідності наданих соціальних послуг затвердженим державним стандартам соціальних послуг.

Об’єктом внутрішнього оцінювання в КУ «Павлоградський міський терцентр» є такі соціальні послуги

  • догляд вдома;
  • натуральна допомога
  • надання притулку
  • соціальна адаптація
  • інтеграція та реінтеграція

Оцінка якості соціальної послуги в цілому

Узагальнений статус — «Добре»

Рекомендації по роботі — Продовжувати якісно надавати соціальні послуги відповідно Державних стандартів

Заплановані заходи для покращення надання соціальних послуг

  • посилення інформаційної відкритості, зокрема шляхом поширення інформації серед мешканців громади про наявні послуги, умови їх надання та порядок звернення;
  • оперативне реагування на звернення і скарги, забезпечення повноцінного розгляду кожного випадку та вжиття заходів для усунення причин незадоволення;
  • зміцнення матеріально-технічної бази установи в межах доступного фінансування для покращення умов надання послуг.
  • особливу увагу буде приділено моніторингу дотримання державних стандартів, забезпеченню прозорості та якості послуг, а також збереженню високого рівня довіри з боку отримувачів і громади в цілому.

Повний текст звіту наданий нижче.

Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг за 2024 р




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Підсумкове засідання робочої групи з актуалізації Концепції інтегрованого розвитку м. Павлоград
  • Виконком від 25.07.2025 р
  • Відбулася позачергова сесія Павлоградської міськради
  • Порядок денний на серпень 2025р.
  • Рішення 63 сесії VIII скликання
  • 64 сесія
  • Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у комунальній установі «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування» за 2024 рік
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 12.03.2025 р. №283/0/3-25 «Про затвердження розподілу додаткової суми компенсації підприємствам-автоперевізникам за пільговий проїзд окремих категорій громадян в автобусах загального користування на маршрутах м. Павлограда на 2025 рік »
  • Партнерство з грузинськими партнерами
  • Про надання матеріальної допомоги на поховання
  • Тренінг із психоемоційного відновлення
  • Про надання матеріальної допомоги на поховання
  • Про надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем
  • Про надання матеріальної допомоги на поховання
  • Про надання матеріальної допомоги на лікування