Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Октябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у комунальній установі «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування» за 2024 рік

Июль 31st, 2025 Новини Вывести на печать

Відповідно до Закону України «Про соціальні послуги», на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2020 року № 449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг» Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, державних стандартів надання соціальних послуг та наказу директора № 57 від 29.05.2025р. «Про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг», організовано та проведено внутрішню оцінку якості соціальних послуг наданих протягом 2024 року КУ «Павлоградський міський терцентр».

Метою внутрішньої оцінки якості є встановлення рівня відповідності наданих соціальних послуг затвердженим державним стандартам соціальних послуг.

Об’єктом внутрішнього оцінювання в КУ «Павлоградський міський терцентр» є такі соціальні послуги

  • догляд вдома;
  • натуральна допомога
  • надання притулку
  • соціальна адаптація
  • інтеграція та реінтеграція

Оцінка якості соціальної послуги в цілому

Узагальнений статус — «Добре»

Рекомендації по роботі — Продовжувати якісно надавати соціальні послуги відповідно Державних стандартів

Заплановані заходи для покращення надання соціальних послуг

  • посилення інформаційної відкритості, зокрема шляхом поширення інформації серед мешканців громади про наявні послуги, умови їх надання та порядок звернення;
  • оперативне реагування на звернення і скарги, забезпечення повноцінного розгляду кожного випадку та вжиття заходів для усунення причин незадоволення;
  • зміцнення матеріально-технічної бази установи в межах доступного фінансування для покращення умов надання послуг.
  • особливу увагу буде приділено моніторингу дотримання державних стандартів, забезпеченню прозорості та якості послуг, а також збереженню високого рівня довіри з боку отримувачів і громади в цілому.

Повний текст звіту наданий нижче.

Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг за 2024 р




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • До 30 000 доларів для розвитку бізнесу
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерева
  • ДО УВАГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ТА ПРЕДСТАВНИКІВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ!
  • Про створення комісії для передачі матеріальних цінностей
  • Про призначення піклувальника
  • Про призначення опікуна
  • Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування
  • Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має малолітня дитина
  • Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг
  • Про втрату чинності рішень виконкому від ********* р. № *** “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”, від ******** р. № ********* “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”
  • Про внесення змін до рішень виконкому від ******* року № *** “Про надання малолітній статусу дитини, позбавленої батьківського піклування”, від ****** року № *** “Про влаштування у дитячий будинок сімейного типу на спільне проживання і виховання малолітніх дітей”
  • Про визначення способів участі батька у вихованні дитини
  • Про визначення способів участі баби у вихованні дитини