Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Июнь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Май    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Корисна інформація

Конкурс на посади головного спеціаліста відділу фінансування комунальної власності

Май 10th, 2022 Оголошення Вывести на печать

ПОВІДОМЛЕННЯ

 

Виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 10 травня 2022 року оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу фінансування комунальної власності, інвестиційних проєктів та місцевих органів влади і управління фінансового управління Павлоградської міської ради.

 

Вимоги до претендентів:

— громадянство України;

  • вища економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на державній службі, в органах місцевого самоврядування або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, або стаж роботи за фахом в інших сферах економіки 5 років;

— вільне володіння державною мовою та комп’ютером.

 

Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:

1) Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи);

2) Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк);

3) Заповнення особова картка (форма П-2 ДС) (бланк);

4) Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);

5) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;

6) Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

7) Копія документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державного сертифіката про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;

8) Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);

9) Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);

10) Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

11) Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (в електронному вигляді на офіційному сайті НАЗК);

12) Довідка про допуск до державної таємниці ( у разі наявності);

13) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби (бланк).

Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Соборна, 95, кім. 219.

Телефон для довідок 20-60-18.




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Протокол позачергового засідання комісії з питань ТЕБ та НС № 22
  • Відділ з питань розвитку підприємництва інформує
  • У бою за Україну загинув наш земляк ГРОМОВ Денис
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024 р. № 1878-58/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Міський конкурс фотомистецтва та творчості «Натхненний тобою, моє рідне місто Павлоград»
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Повідомлення про намір отримання дозволу на викиди в атмосферне повітря ТОВ «МОЛОЧНИЙ ДІМ»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Артем ЛЯЛЬКІН
  • Про відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води
  • Оголошення про вакантну посаду
  • Шановні журналісти!