Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Окт    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

Конкурс на заміщення посади державного реєстратора юридичного відділу

Январь 18th, 2022 Оголошення Вывести на печать

ПОВІДОМЛЕННЯ

Виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 18 січня

2022 року оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного
реєстратора юридичного відділу, тимчасово на період відпустки для догляду
за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника.
Вимоги до претендентів:
— громадянство України;
— повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста
за кваліфікацією юрист, (правознавство);
— стаж роботи на державній службі або на службі в органах місцевого
самоврядування не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах
управління не менше 3-х років;
— вільне володіння державною мовою та комп’ютером.
Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1) Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі
документи);
2) Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних
даних (бланк);
3) Заповнення особова картка (форма П-2 ДС) (бланк);
4) Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
5) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
6) Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння
вченого звання, присудження наукового ступеня;
7) Копія документа про повну загальну середню освіту за умови, що
такий документ підтверджує вивчення особою української мови як
навчального предмета (дисципліни), або державного сертифіката про рівень
володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі
стандартів державної мови;
8) Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного
огляду (форма № 140/о);
9) Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього
та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
10) Копія військового квитка (для військовослужбовців або
військовозобов’язаних);
11) Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового
характеру за минулий рік (в електронному вигляді на офіційному сайті
НАЗК);
12) Довідка про допуск до державної таємниці ( у разі наявності);
13) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу
в органи місцевого самоврядування та проходження служби (бланк).
Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються
протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах
масової інформації та на офіційному веб-сайті виконкому Павлоградської
міської ради за адресою: вул. Соборна, 95, кім. 219.
Телефон для довідок 20-60-18




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Шановне студентство Павлограда!
  • Вітання міського голови Анатолія Вершини з Днем працівників радіо, телебачення і зв’язку!
  • Проекти 67 сесії
  • Про затвердження Порядку використання у 2025 році Субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів (військовій частині А4355 Міністерства оборони України)
  • Реабілітація дітей з інвалідністю
  • Відбувся освітній семінар для підприємців
  • Про створення Комітету з управління впровадженням Стратегії розвитку та відновлення Павлоградської міської територіальної громади на 2026-2028 роки
  • Відбувся візит представників Програми «Партнерство за сильну Україну» до нашого міста
  • Інформація від служби у справах дітей
  • «Капітальний ремонт внутрішньобудинкової дороги по вул. Будівельна, 30 м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-11-11-016993-a.
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградська обслуговуюча компанія» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Внесені зміни до законодавства України щодо порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій
  • Освітній семінар
  • 67 сесія
  • Повідомлення про позачергову сесію