Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Август 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июл    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Конкурс на заміщення посади головного спеціаліста відділу фінансового управління

Май 10th, 2022 Оголошення Вывести на печать

ПОВІДОМЛЕННЯ

 

Виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 10 травня 2022 року оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління Павлоградської міської ради.

 

Вимоги до претендентів:

— громадянство України;

  • вища економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на державній службі, в органах місцевого самоврядування або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, або стаж роботи за фахом в інших сферах економіки 5 років;

— вільне володіння державною мовою та комп’ютером.

 

Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:

1) Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи);

2) Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк);

3) Заповнення особова картка (форма П-2 ДС) (бланк);

4) Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);

5) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;

6) Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

7) Копія документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державного сертифіката про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;

8) Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);

9) Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);

10) Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

11) Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (в електронному вигляді на офіційному сайті НАЗК);

12) Довідка про допуск до державної таємниці ( у разі наявності);

13) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби (бланк).

Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Соборна, 95, кім. 219.

Телефон для довідок 20-60-18.




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про скликання позачергової 65 сесії міської ради VІІІ скликання
  • Про підготовку пропозицій до проєкту програми соціально-економічного та культурного розвитку області на 2026 рік по місту Павлоград
  • Підсумкове засідання робочої групи з актуалізації Концепції інтегрованого розвитку м. Павлоград
  • Виконком від 25.07.2025 р
  • Відбулася позачергова сесія Павлоградської міськради
  • Порядок денний на серпень 2025р.
  • Рішення 63 сесії VIII скликання
  • 64 сесія
  • Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у комунальній установі «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування» за 2024 рік
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 12.03.2025 р. №283/0/3-25 «Про затвердження розподілу додаткової суми компенсації підприємствам-автоперевізникам за пільговий проїзд окремих категорій громадян в автобусах загального користування на маршрутах м. Павлограда на 2025 рік »
  • Партнерство з грузинськими партнерами
  • Про надання матеріальної допомоги на поховання
  • Тренінг із психоемоційного відновлення
  • Про надання матеріальної допомоги на поховання
  • Про надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем