ПОВІДОМЛЕННЯ
Виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 13 червня
2019 року продовжує прийом документів від претендентів для участі
у конкурсі на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста-юриста
відділу земельно-ринкових.
Вимоги до претендентів:
— громадянство України;
— повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста
за напрямком «правознавство», юрист;
— стаж роботи на державній службі або на службі в органах місцевого
самоврядування не менше 2 років або стаж роботи за фахом в інших сферах
управління не менше 5-ти років;
— вільне володіння державною мовою та комп’ютером.
Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1) Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі
документи);
2) Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних
даних (бланк);
3) Заповнення особова картка (форма П-2 ДС) (бланк);
4) Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
5) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
6) Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння
вченого звання, присудження наукового ступеня;
7) Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного
огляду (форма № 140/о);
8) Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього
та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
9) Копія військового квитка (для військовослужбовців або
військовозобов’язаних);
10) Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового
характеру за минулий рік (в електронному вигляді на офіційному сайті
НАЗК);
11) Довідка про допуск до державної таємниці ( у разі наявності);
12) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу
в органи місцевого самоврядування та проходження служби (бланк).
Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються
протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах
масової інформації за адресою: вул. Соборна, 95, кім. 219.
Телефон для довідок 20-60-18