Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Январь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Дек    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

ПОВІДОМЛЕННЯ

Октябрь 8th, 2021 Оголошення Вывести на печать

Виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 08 жовтня 2021 року продовжує прийом документів від претендентів для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста-юриста відділу земельно-ринкових відносин.

Вимоги до претендентів:
— громадянство України;
— повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за напрямком «правознавство», юрист;
— стаж роботи на державній службі або на службі в органах місцевого самоврядування не менше 2 років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 2-х років;
— вільне володіння державною мовою та комп’ютером.

Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1) Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи);
2) Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк);
3) Заповнення особова картка (форма П-2 ДС) (бланк);
4) Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
5) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
6) Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
7) копія документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державного сертифіката про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
8) Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);
9) Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
10) Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
11) Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (в електронному вигляді на офіційному сайті НАЗК);
12) Довідка про допуск до державної таємниці ( у разі наявності);
13) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби (бланк).
Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Соборна, 95, кім. 219.
Телефон для довідок 20-60-18.

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про хід виконання програми «Про затвердження цільової Програми економічної підтримки комунального підприємства «Павлоградська телерадіокомпанія» Павлоградської міської ради на 2022-2026 р.р.» за 2024 рік
  • Взято на облік об’єкти нерухомого майна
  • Проекти 59 сесії
  • Відбулося чергове засідання виконкому
  • Ритуал пам’яті до Дня пам’яті Героїв Крут
  • Інформативна зустріч з нагоди Дня пам’яті Героїв Крут
  • Повідомлення про позачергову сесію
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Про моніторинг основних показників фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади міста за 2024 рік
  • Шановні павлоградці!
  • Про Порядок використання коштів на придбання та видачу продовольчих наборів у 2025 році
  • Про відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води
  • Про стан кадрової роботи та дотримання законодавства про службу в органах місцевого самоврядування у виконавчих органах Павлоградської міської ради у 2024 році
  • 28 січня — День затвердження Державного Прапора України
  • Про виділення щомісячної матеріальної допомоги