Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Окт    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

ПОВІДОМЛЕННЯ

Октябрь 8th, 2021 Оголошення Вывести на печать

Виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 08 жовтня 2021 року продовжує прийом документів від претендентів для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста-юриста відділу земельно-ринкових відносин.

Вимоги до претендентів:
— громадянство України;
— повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за напрямком «правознавство», юрист;
— стаж роботи на державній службі або на службі в органах місцевого самоврядування не менше 2 років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 2-х років;
— вільне володіння державною мовою та комп’ютером.

Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1) Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи);
2) Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк);
3) Заповнення особова картка (форма П-2 ДС) (бланк);
4) Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
5) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
6) Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
7) копія документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державного сертифіката про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
8) Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);
9) Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
10) Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
11) Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (в електронному вигляді на офіційному сайті НАЗК);
12) Довідка про допуск до державної таємниці ( у разі наявності);
13) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби (бланк).
Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Соборна, 95, кім. 219.
Телефон для довідок 20-60-18.




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Гранти та бізнес-можливості
  • Порядок денний на листопад 2025р.
  • Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 9 місяців 2025 року
  • До 30 000 доларів для розвитку бізнесу
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерева
  • ДО УВАГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ТА ПРЕДСТАВНИКІВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ!
  • Про створення комісії для передачі матеріальних цінностей
  • Про призначення піклувальника
  • Про призначення опікуна
  • Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування
  • Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має малолітня дитина
  • Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг
  • Про втрату чинності рішень виконкому від ********* р. № *** “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”, від ******** р. № ********* “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”