Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Август 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июл    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

ПОВІДОМЛЕННЯ

Октябрь 8th, 2021 Оголошення Вывести на печать

Виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 08 жовтня 2021 року продовжує прийом документів від претендентів для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста-юриста відділу земельно-ринкових відносин.

Вимоги до претендентів:
— громадянство України;
— повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за напрямком «правознавство», юрист;
— стаж роботи на державній службі або на службі в органах місцевого самоврядування не менше 2 років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 2-х років;
— вільне володіння державною мовою та комп’ютером.

Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1) Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи);
2) Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк);
3) Заповнення особова картка (форма П-2 ДС) (бланк);
4) Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
5) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
6) Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
7) копія документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державного сертифіката про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
8) Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);
9) Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
10) Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
11) Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (в електронному вигляді на офіційному сайті НАЗК);
12) Довідка про допуск до державної таємниці ( у разі наявності);
13) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби (бланк).
Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Соборна, 95, кім. 219.
Телефон для довідок 20-60-18.




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Урочистість до Дня Прапора та Дня Незалежності України
  • Привітання міського голови Анатолія Вершини з Днем Державного Прапора та Днем незалежності України
  • Лауреати міського конкурсу малюнків «Моя рідна Україна»
  • Виконком від 20.08.2025 р
  • Про погодження на видалення дерева
  • Павлоград розширює міжнародне партнерство задля розвитку громади
  • Фестиваль серед ветераныв «Козацьке завзяття»
  • Відбувся традиційний освітянський діалог за участі міського голови Анатолія Вершини
  • Засідання Міської інвестиційної ради
  • Діти чекають патронатних батьків!
  • У бою за Україну загинув наш земляк ФЕДОТОВ Андрій
  • Виконком від 13.08.2025 р
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 08.01.2025 року № 33/0/3-25 “Про стан військового обліку військовозобов’язаних і призовників на підприємствах, установах та організаціях Павлоградської територіальної громади у 2024 році та завдання щодо його поліпшення у 2025 році”
  • РАЗОВА ГРОШОВА ДОПОМОГА ДО ДНЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ
  • Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 23.07.2025 № 1324/0/13-25 “Про утворення Міської інвестиційної ради при виконавчому комітеті Павлоградської міської радиˮ