Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Октябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

ПОВІДОМЛЕННЯ

Декабрь 8th, 2021 Оголошення Вывести на печать

Виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 08 грудня 2021 року продовжує прийом документів від претендентів для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста-юриста відділу земельно-ринкових відносин.

Вимоги до претендентів:
— громадянство України;
— повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за напрямком «правознавство», юрист;
— вільне володіння державною мовою та комп’ютером.

Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1) Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи);
2) Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк);
3) Заповнення особова картка (форма П-2 ДС) (бланк);
4) Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
5) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
6) Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
7) копія документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державного сертифіката про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
8) Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);
9) Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
10) Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
11) Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (в електронному вигляді на офіційному сайті НАЗК);
12) Довідка про допуск до державної таємниці ( у разі наявності);
13) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби (бланк).
Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Соборна, 95, кім. 219.
Телефон для довідок 20-60-18.




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У бою за Україну загинув наш земляк ГОНЯКІН Костянтин
  • Реалізація масштабного проєкту «Офіцер-рятувальник громади»
  • Про затвердження Положення про мультидисциплінарну команду для комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи/дитини, яка потребує надання соціальних послуг та її складу
  • «Поточний ремонт проїзду до будинків №1,3,5,7,9 на вул. Тетяни Федорової в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-10-24-014886-a.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Код ДК 021: 2015 09310000-5 — «Електрична енергія»)
  • Про надання матеріальної допомоги на поховання
  • Про надання матеріальної допомоги на поховання
  • Про надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем
  • Про надання матеріальної допомоги на поховання
  • Про надання матеріальної допомоги на лікування
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 08.01.2025 р. № 8/0/3-25 «Про затвердження складу комісії та порядок надання адресної матеріальної допомоги на лікування або на вирішення соціально-побутових проблем громадянам міста та внутрішньо переміщеним особам, які зареєстровані в м. Павлоград»
  • Про відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води
  • Про визначення місць дрібнороздрібної торгівлі на період Новорічних та Різдвяних свят
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Про план роботи виконкому на І півріччя 2026 року