Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Окт    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

ПОВІДОМЛЕННЯ

Декабрь 8th, 2021 Оголошення Вывести на печать

Виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 08 грудня 2021 року продовжує прийом документів від претендентів для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста-юриста відділу земельно-ринкових відносин.

Вимоги до претендентів:
— громадянство України;
— повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за напрямком «правознавство», юрист;
— вільне володіння державною мовою та комп’ютером.

Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1) Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи);
2) Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк);
3) Заповнення особова картка (форма П-2 ДС) (бланк);
4) Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
5) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
6) Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
7) копія документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державного сертифіката про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
8) Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);
9) Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
10) Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
11) Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (в електронному вигляді на офіційному сайті НАЗК);
12) Довідка про допуск до державної таємниці ( у разі наявності);
13) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби (бланк).
Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Соборна, 95, кім. 219.
Телефон для довідок 20-60-18.




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Відбулася церемонія нагородження Захисників України-павлоградців
  • Відбулася 67 позачергова сесія
  • У бою за Україну загинув наш земляк МАХИНЯ Євгеній
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 14.05.2025 року № 618/0/3-25
  • Поточний ремонт дороги по пров. Серпневий в м.Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-11-18-007420-a
  • Про затвердження Плану заходів з проведення Всеукраїнської інформаційної кампанії «16 днів проти насильства» на 2025 рік у м. Павлоград
  • Оголошення про вакантні посади
  • Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Павлоградської міської територіальної громади у 2025 році
  • Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Павлоградської міської територіальної громади у 2025 році
  • Про надання малолітній дитині статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
  • Шановне студентство Павлограда!
  • Вітання міського голови Анатолія Вершини з Днем працівників радіо, телебачення і зв’язку!
  • Повідомлення про планову діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля КП «Павлоградтрансенерго»
  • Про затвердження Порядку використання у 2025 році Субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів (військовій частині А4355 Міністерства оборони України)
  • Реабілітація дітей з інвалідністю