ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
_________________ м.Павлоград № ______
Про результати виконання
Програми покращення
функціонування Павлоградської
ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській
області на 2024 рік
Керуючись статтею 91 Бюджетного кодексу України, статтею 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою проведення необхідних заходів, пов’язаних із забезпеченням ефективного та безперебійного функціонування Павлоградської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Дніпропетровській області та забезпечення співпраці з органами місцевого самоврядування, Павлоградською міською радою прийнято рішення від 12.11.2024р. № 1798-57/VIII «Про затвердження Програми покращення функціонування Павлоградської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області на 2024 рік.»
Програма покращення функціонування Павлоградської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Дніпропетровській області на 2024 рік розроблена на виконання вимог Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями, Указів Президента України «Про вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення органів державної влади», Закону України від «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами).
Для виконання поставлених перед державною фіскальною службою завдань, зокрема, для безперебійної роботи Павлоградської ДПІ ГУ ДПС та покращення обслуговування платників податків, співпраці з органами місцевого самоврядування щодо вишукання резервів надходжень до міського бюджету потрібно було додаткове фінансування на придбання та установку дизельного генератора.
Метою Програми є залучення додаткових джерел фінансування з бюджету Павлоградської міської територіальної громади від суми перевиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету у вигляді субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів Павлоградській державній податковій інспекції ГУ ДПС у Дніпропетровській області на придбання та встановлення альтернативного виду живлення – дизельного генератора номінальною потужністю 30 кВт, для уникнення ризиків в роботі із здійснення заходів з адміністрування юридичних та фізичних осіб, належного рівня проведення контрольно-перевірочної роботи, надання адміністративних послуг відповідальними посадовими особами Павлоградської ДПІ ГУ ДПС, тісної співпраці з органами місцевого самоврядування.
Фінансування Програми здійснювалось за рахунок коштів бюджету Павлоградської міської територіальної громади в межах кошторисних призначень передбачених на 2024 рік. Обсяг фінансування склав 599500,02 грн.
Виконання Програми дало змогу створити належні умови праці для безперебійної роботи Павлоградської ДПІ ГУ ДПС, підвищити рівень обслуговування платників податків якісними та своєчасними податковими послугами, виконати заходи з адміністрування юридичних та фізичних осіб, контрольно-перевірочної роботи, залучити додаткові надходження до бюджету Павлоградської міської територіальної громади, забезпечити належний рівень обміну інформацією з виконавчими органами місцевого самоврядування.
На підставі вищевикладеного, з метою виконання заходів Програми виконавчий комітет Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:
Інформацію про хід виконання програми затвердженою рішенням міської ради від 12.11.2024 року № 1798- 57/VIIІ «Про затвердження Програми покращення функціонування Павлоградської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області на 2024 рік» прийняти до відома.
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради
Світлана ПАЦКО