Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Корисна інформація

Про моніторинг основних показників фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади за І квартал 2021 року

Май 20th, 2021 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

м.Павлоград №______
 

Про моніторинг основних показників
фінансово-господарської діяльності
підприємств, що належать до комунальної
власності територіальної громади
за І квартал 2021 року

Керуючись ст.17, п.2 ч.«а» ст.27, п.2,3 ч.«а» ст.29, п.1 ч.«а» ст.30 Закону
України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ст.78 Господарського
кодексу, з метою здійснення контролю за виконанням фінансово-господарської
діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади
міста Павлограда, виконком Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:

1. Прийняти до відома інформацію про результати моніторингу основних
показників фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до
комунальної власності територіальної громади за І квартал 2021 року (додається).
2. Керівникам підприємств, що належать до комунальної власності територіальної
громади, постійно вживати дієвих заходів направлених на:
1) забезпечення беззбиткової діяльності підприємства;
2) недопущення заборгованості з виплати заробітної плати;
3) виконання виробничих і фінансових планів підприємства протягом поточного
року;
4) стовідсоткові розрахунки з бюджетами усіх рівнів;
5) вчасне погашення дебіторської та кредиторської заборгованості;
6) впровадження на підприємстві енергозберігаючих програм, направлених на
скорочення споживання енергоносіїв.
3. Балансовій комісії виконавчого комітету Павлоградської міської ради
щокварталу проводити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств, що
належать до комунальної власності територіальної громади.
4. Відділу з економічних питань виконавчого комітету Павлоградської міської
ради (Штонда) постійно проводити моніторинг стану:
1) виплати заробітної плати на підприємствах, що належать до комунальної
власності територіальної громади;
2) сплати внесків до Пенсійного фонду та податків до бюджетів усіх рівнів.
5. Координацію робіт щодо виконання цього рішення покласти на начальника
відділу з економічних питань Штонду Т.А., контроль на заступників міського голови
згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова А.О. Вершина


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • «Поточний ремонт дороги по вул. Промислова в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-001145-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Олександрівська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-001511-a.
  • Про затвердження плану заходів з нагоди 39-ої річниці Чорнобильської катастрофи
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Озерна в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-04-17-010147-a
  • Інформує Департамент цивільного захисту облдержадміністрації
  • Виконком від 11.04.2025 р
  • Дні сталої енергії в місті розпочато
  • Весняна кампанія з пероральної імунізації диких м’ясоїдних тварин
  • Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ»
  • Спалювання сухої рослинності заборонено!
  • Перемоги павлоградських танцюристів на Всеукраїнському фестивалі «Сome together 2025»
  • Виконком від 09.04.2025 р
  • Інформація про використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб за 1 квартал 2025р.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5- Електрична енергія)
  • До уваги громадськості! Оголошено конкурс про створення міської комісії