ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
_____________20___р. м.Павлоград №_________
Про надання матеріальної допомоги
Згідно з ч.1 ст. 34, ч.1 ст.52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.06.2014р. № 588-р “Питання соціального забезпечення громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції”, розпорядженням голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 27.05.2014р. № Р-288/0/3-14 “Про організацію роботи щодо підтримки сімей з території південних та східних областей України”, рішенням міської ради від 15.09.2015р. № 1737 — 56/VI “ Про затвердження міської програми “Соціальний захист окремих категорій населення на 2016 — 2018 роки (з урахуванням внесених змін)”, рішеннями виконкому від 09.03.2016р. № 164 “Про затвердження складу комісії з питань надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем, лікування та оплату комунальних послуг сім’ям з території південних та східних областей України”, від 10.01.2018р. № 7 “Про порядок надання адресної матеріальної допомоги” та протоколом засідання комісії з питань надання матеріальної допомоги на вирішення соціально — побутових проблем, лікування та оплати комунальних послуг сім’ям з території східних областей України, які переїхали на тимчасове перебування до м. Павлограда від № , виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Виділити особам, які переїхали на тимчасове перебування до м. Павлограда з території східних областей України, одноразову матеріальну допомогу на загальну суму гривень ( ) згідно з додатком.
2. Фінансовому управлінню (Роїк) профінансувати управління соціального захисту населення (Бобровницька) за рахунок коштів міського бюджету.
3. Зобов’язати управління соціального захисту населення (Бобровницька) перерахувати кошти громадянам.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Шуліку О.О.
Міський голова А.О.Вершина