Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2019 року

Июль 11th, 2019 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я

м. Павлоград №

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2019 року

Проаналізувавши стан справ щодо виконання в м. Павлограді Закону України «Про звернення громадян» виконавчий комітет Павлоградської міської ради відмічає, що протягом першого півріччя 2019 року структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста здійснювалися заходи, направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення та виконання Указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Відповідно до затвердженого графіку проводяться засідання постійно діючих комісій та дні контролю.
Протягом першого півріччя 2019 року проведено перевірки щодо роботи зі зверненнями громадян в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП «Павлограджитлосервіс», КП «Затишне місто», КП «Павлоградводоканал», КП «Павлоградтеплоенерго», КП «Павлоград — Світло». Метою перевірок було не тільки виявлення недоліків, а й надання практичної допомоги для їх усунення та поліпшення цієї роботи.
За даними перевірок встановлено, що в цілому в структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.
За перше півріччя 2019 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло — 1660 звернень громадян.
Кількість повторних звернень (19) у порівнянні з минулим роком (33) зменшилась, але їх подальше надходження свідчить про прагнення громадян звернути увагу органів влади до тієї чи іншої проблеми, шо виникає на місцевому рівні.
Питання, з якими найчастіше звертаються громадяни стосуються комунального господарства -1039, земельного господарства та будівництва — 164, соціального захисту населення -116, транспорту -29, охорони здоров’я- 97,сім’ї, дітей, молоді -5, житлової політики — 70, економіки -8, культури -5, інші — 69,
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством- 1441, вирішено позитивно-103, знаходяться на виконанні-38, відправлено за належністю -78.
Від органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло 738 звернень, зокрема: “Гаряча лінія голови облдержадміністрації”-342, “Урядова телефонна гаряча лінія”-378, обласна державна адміністрація-17, Павлоградська місцева прокуратура -1.
За перше півріччя 2019 року на «відкриту» телефонну лінію міського голови надійшло 9 звернень громадян.
Виконавчим комітетом Павлоградської міської ради забезпечується ефективність контролю та моніторінгу вирішення проблем громади, які надходять через систему “Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади”.
Протягом першого півріччя 2019 року на платформі «Відкрите місто» зареєстровано 17 звернень громадян, надано вичерпні відповіді громадянам- 14, знаходяться в стадії розгляду — 2, вирішено позитивно — 1.
Питання, які порушують громадяни, відносяться до комунального господарства: освітлення вулиць, ремонту покрівель, благоустрою міста.
За перше півріччя 2019 року на Веб-сайті опубліковано 7 петицій.
На розгляді залишається ще З петиції.
Загалом кількість опублікованих і розглянутих петицій та успішні приклади їх розгляду показують, що електронні звернення є дієвими. В такий спосіб місто чує жителів і виконує завдання громади.
Керівництвом виконавчого комітету Павлоградської міської ради за перше півріччя проведено 30 особистих прийомів громадян та один виїзний, на яких прийнято 174 громадянина.
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, посилення контролю, персональної відповідальності керівників виконавчих органів влади, керуючись Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та для посилення відповідальності керівників
структурних підрозділів міської ради за своєчасним виконанням та наданням відповідей на звернення громадян, виконавчий комітет Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Аналітичну довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2019 року взяти до відома.
2. Заступникам міського голови за напрямками роботи, керуючому справами виконкому, начальникам управлінь та відділів міської ради, керівникам комунальних підприємств, установ, що належать до сфери управління міської ради:
1) здійснювати постійний контроль за виконанням основних положень Указу Президента України від 07.02.08р. 109/2008 « Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
2) забезпечувати виконання Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян;
3) не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян, надавати у встановленні законом терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду та давати принципову оцінку фактам порушень;
4) постійно проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців міста з метою упередження надходження повторних звернень;
5) забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд звернень, громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, виключати при розгляді звернень громадян прояви формального підходу;
6) створювати умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надавати можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень;
7) забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, учасників АТО, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, самотніх матерів та малозабезпечених самотніх громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян, звернень, які надійшли через органи вищої влади, а також переважно ті, які надходять на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації» та «Урядову гарячу телефонну лінію», «відкриту» телефонну лінію міського голови;
3. Відділу по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету (Плющова):
1) посилити контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян та інформувати керівництво виконавчого комітету про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками;
2) інформувати заступників міського голови за напрямками роботи про факти невчасного чи формального підходу до розгляду питань, порушених у зверненнях громадян;
3) надавати методичну допомогу спеціалістам, відповідальним за роботу зі зверненнями громадян у структурних підрозділах виконкому;
4) здійснювати постійний моніторинг роботи із зверненнями громадян у відділах, управліннях, службах виконкому та підприємствах міста для проведення відповідного аналізу роботи зі зверненнями громадян;
5) продовжити у другому півріччі 2019 року вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради та виконкому, згідно із затвердженими графіками, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи;
6) здійснювати постійний моніторинг звернень громадян, які надходять до органів влади вищого рівня, доводити результати моніторингу до відома керівництва виконавчого комітету для відповідного реагування;
7) підготувати інформаційні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2019 року для оприлюднення на офіційному сайті Павлоградської міської ради.
4. Відділу з питань регіональної політики (Кашталян) до 15.08.2019 року забезпечити інформування населення міста про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2019 року.
5. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 10.01.2019р. №2 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік».
6. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету (Плющова), контроль — на керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова А.О. Вершина

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті