ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
м. Павлоград №________________
Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2020 року
Проаналізувавши стан справ щодо виконання в м. Павлограді Закону України «Про звернення громадян» виконавчий комітет Павлоградської міської ради відмічає, що протягом першого півріччя 2020 року структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста здійснювалися заходи, направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення.
Відповідно до затвердженого графіку проводяться засідання постійно діючої комісії та дні контролю.
Протягом першого півріччя 2020 року перевірено роботу зі зверненнями громадян в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП «Павлограджитлосервіс», КП «Затишне місто», КП «Павлоградводоканал», КП «Павлоградтеплоенерго», КП «Павлоград — Світло». Метою перевірок було не тільки виявлення недоліків, а й надання практичної допомоги для їх усунення та поліпшення цієї роботи.
За даними перевірок встановлено, що в цілому робота зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.
За перше півріччя 2020 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло — 1660 звернень громадян.
Кількість повторних звернень (19) у порівнянні з минулим роком (33) зменшилась, але їх подальше надходження свідчить про прагнення громадян звернути увагу органів влади до тієї чи іншої проблеми, що виникає на місцевому рівні.
Питання, з якими найчастіше звертаються громадяни стосуються комунального господарства -1039, земельного господарства та будівництва — 164,
соціального захисту населення -116, транспорту -29, охорони здоров’я- 97,сім’ї, дітей, молоді -5, житлової політики — 70, економіки -8, культури -5, інші — 69,
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством- 1441, вирішено позитивно-103, знаходяться на виконанні-38, відправлено за належністю -78.
Від органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло 738 звернень, зокрема: “Гаряча лінія голови облдержадміністрації”-342, “Урядова телефонна гаряча лінія”-378, обласна державна адміністрація-17, Павлоградська місцева прокуратура -1.
За перше півріччя 2020 року на «відкриту» телефонну лінію міського голови надійшло 9 звернень громадян.
Питання, які порушують громадяни, відносяться до комунального господарства: освітлення вулиць, ремонту покрівель, благоустрою міста.
За перше півріччя 2020 року на Веб-сайті опубліковано 7 петицій.
На розгляді залишається ще 3 петиції.
Загалом кількість опублікованих і розглянутих петицій та успішні приклади їх розгляду показують, що електронні звернення є дієвими. В такий спосіб міська влада чує жителів і розуміє, що найбільше турбує громаду.
Керівництвом виконавчого комітету Павлоградської міської ради за перше півріччя проведено 30 особистих прийомів громадян та один виїзний, на яких прийнято 174 громадянина, із них міським головою прийнято- 60.
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, посилення контролю, персональної відповідальності керівників виконавчих органів влади, керуючись Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента України від 07.02.08р. 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»; виконавчий комітет Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Аналітичну довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2020 року взяти до відома.
2. Першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом функціональних повноважень:
1) забезпечувати виконання Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян;
2) суворо дотримуватись графіків прийому громадян;
3) посилити контроль за термінами розгляду звернень, що надходять до
виконавчого комітету Павлоградської міської ради, забезпечити уважний, в максимально короткі терміни, розгляд звернень та оперативне вирішення порушених у них питань.
3. Начальникам управлінь та відділів міської ради, керівникам комунальних підприємств, установ, що належать до сфери управління міської ради:
1) не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян, надавати у встановленні законом терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду та давати принципову оцінку фактам порушень;
2) постійно проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців міста з метою упередження надходження повторних звернень;
3) забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників та підготовку обґрунтованих відповідей;
4) створювати умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надавати можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень;
5) забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, учасників ООС, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, самотніх матерів та малозабезпечених самотніх громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян, звернень, які надійшли через органи вищої влади, а також переважно ті, які надходять на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації» та «Урядову гарячу телефонну лінію», «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград».
3. Відділу по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету міської ради (Плющова):
1) посилити контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян та інформувати керівництво виконавчого комітету про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками;
2) надавати методичну допомогу спеціалістам, відповідальним за роботу зі зверненнями громадян у структурних підрозділах виконкому;
3) здійснювати постійний моніторинг роботи із зверненнями громадян у відділах, управліннях, службах виконкому та підприємствах міста для проведення відповідного аналізу роботи зі зверненнями громадян;
4) продовжити у другому півріччі 2020 року вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради та виконкому, згідно із затвердженими графіками, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи;
6) здійснювати постійний моніторинг звернень громадян, які надходять до органів влади вищого рівня, доводити результати моніторингу до відома керівництва виконавчого комітету для відповідного реагування;
7) підготувати інформаційні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2020 року для оприлюднення на офіційному сайті Павлоградської міської ради.
4.Відділу інформаційно-комп`ютерного забезпечення (Барсунянц) оприлюднити на сайті Павлоградської міської ради рішення про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2020 року.
5. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 08.01.2020р. №2 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік».
6. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету (Плющова), контроль — на керуючого справами виконкому Шумілову С.М.
Міський голова А.О. Вершина