Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки роботи щодо запровадження практики електронних закупівель за кошти міського, обласного, державного бюджетів, а також власних коштів виконавчих органів, комунальних підприємств та комунальних закладів Павлоградської міської ради за 2021 рік

Февраль 8th, 2022 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

2022 м. Павлоград №

Про підсумки роботи щодо запровадження
практики електронних закупівель за кошти
міського, обласного, державного бюджетів,
а також власних коштів виконавчих органів,
комунальних підприємств та комунальних
закладів Павлоградської міської ради
за 2021 рік

Відповідно до ст. 40, 51, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ч.1 ст. 2, ст. 12, п.1 та п.4 розділу IX Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. №10 (зі змінами) «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»», на виконання рішення сесії Павлоградської міської ради від 22.02.2016 р. №116-5/VII «Про запровадження практики електронних закупівель за кошти міського, обласного, державного бюджетів, а також власних коштів виконавчих органів, комунальних підприємств та комунальних закладів Павлоградської міської ради», структурними підрозділами, комунальними закладами та комунальними підприємства Павлоградської міської ради проводилися заходи щодо запровадження практики електронних закупівель товарів, робіт і послуг.
За період з 01.01.2021 р. по 31.12.2022 р. замовниками міста оголошено закупівель на очікувану вартість грн., із них завершено закупівель на очікувану вартість грн. та укладено договорів на суму грн., економія коштів склала грн., не відбулося закупівлі на суму грн., закупівель на суму грн. триває, розірвано через невиконання постачальниками своїх зобов’язань договори на суму грн.
Не відбулося закупівлі на суму млн.грн., закупівель на суму млн.грн. триває, розірвано через невиконання постачальниками своїх зобов’язань договорів на суму млн.грн.

Найбільша економія коштів за 2021 рік склалася по наступним структурними підрозділам, комунальним закладам та комунальним підприємствам Павлоградської міської ради:
— Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради – тис.грн.;
— КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради — тис.грн.;
— КНП «Павлоградський пологовий будинок» ДОР – тис.грн.;
— КП «Затишне місто» Павлоградської міської ради — тис.грн.;
— КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» Павлоградської міської ради — тис.грн;
— КП «Павлоградводоканал» Павлоградської міської ради — тис.грн;
— КП «Павлоград-Світло» Павлоградської міської ради — тис.грн.;
— КНП «Павлоградська міська лікарня № 1» Павлоградської міської ради – тис.грн.;
— Виконавчий комітет Павлоградської міської ради – тис.грн.
Протягом 2021 року учасниками процедур закупівель було подано скарги до Антимонопольного комітету України, які була задоволені органом оскарження та виконані замовниками.

ВИРІШИВ:

1. Прийняти до відома інформацію про підсумки роботи щодо запровадження практики електронних закупівель за кошти міського, обласного, державного бюджетів, а також власних коштів виконавчих органів, комунальних підприємств та комунальних закладів Павлоградської міської ради за 2021 рік (додається).

2. Відділу з економічних питань (Штонда) проводити аналіз та узагальнення інформації щодо закупівель товарів, робіт і послуг, здійснених у системі електронних державних закупівель “Prozorro».

3. Виконавчим органам, комунальним підприємствам та комунальним закладам Павлоградської міської ради під час планування не допускати завищення очікуваної вартості закупівлі і як наслідок, необґрунтованої економії коштів.

4. Координацію робіт щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу з економічних питань Штонду Т.А., контроль на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова А.О. Вершина

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Повний перелік актуальних назв топонімів міста
  • Зустріч міського голови з молодіжною радою
  • Шановні мешканці Павлоградської громади!
  • Родини привітали з Міжнародним днем сім’ї
  • ПАВЛОГРАДСЬКИЙ РТЦК ТА СП запрошує на військову службу за КОНТРАКТОМ
  • Команда робототехніки Ліцею № 9 отримала патент на винахід
  • У бою за Україну загинув наш земляк Недвига Олексій
  • Реабілітація дітей з інвалідністю
  • Про надання матеріальної допомоги
  • «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-009320-a
  • Про відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води
  • Про визначення балансоутримувача нерухомого комунального майна
  • До уваги випускників шкіл та коледжів!
  • Протокол засідання молодіжної ради при Павлоградській міській раді
  • Про надання дозволу на обробку інформації на обробку інформації на типовому робочому місці Користувача ІКС ЄДР