ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
2018 м. Павлоград №
Про підсумки роботи щодо запровадження
практики електронних закупівель за кошти
міського, обласного, державного бюджетів,
а також власних коштів виконавчих органів,
комунальних підприємств та комунальних
закладів Павлоградської міської ради
за 1 півріччя 2018 року
Відповідно до ст. 40, 51, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ч.1 ст. 2, ст. 12, п.1 та п.4 розділу IX Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами) «Про затвердження Порядку
здійснення допорогових закупівель», на виконання рішення сесії Павлоградської міської ради від 22.02.2016 р. №116-5/VII «Про запровадження практики електронних закупівель за кошти міського, обласного, державного бюджетів, а також власних коштів виконавчих органів, комунальних підприємств та комунальних закладів Павлоградської міської ради», структурними підрозділами, комунальними закладами та комунальними підприємства Павлоградської міської ради проводилися заходи щодо запровадження практики електронних закупівель товарів, робіт і послуг.
За період з 01.01.2018 р. по 30.06.2018 р. замовниками міста оголошено 946 закупівлі на очікувану вартість 141 102 908,11 грн., із них завершено 685 закупівель на очікувану вартість 93 233 022,81 грн. та укладено договорів на суму 85 625 712,54 грн., економія коштів склала 7 607 310,27 грн., не відбулося 202 закупівлі на суму 32987616,44 грн., 59 закупівель на суму 14 882 268,86 грн. триває, розірвано через невиконання постачальниками своїх зобов’язань 2 договори на суму 48239,00 грн.
Найбільша економія коштів за 1 півріччя 2018 року склалася по наступним структурними підрозділам, комунальним закладам та комунальним підприємствам Павлоградської міської ради:
— Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради – 2906,9 тис.грн.;
— КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради — 1052,9 тис.грн.;
— КЗ «Павлоградська міська лікарня № 4» ДОР – 698,5 тис.грн.;
— Відділ освіти Павлоградської міської ради – 581,4 тис.грн.;
— КЗ «Павлоградський пологовий будинок» ДОР – 359,9 тис.грн.;
— КП «Затишне місто» Павлоградської міської ради — 325,6 тис.грн.;
— КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» Павлоградської міської ради — 265,7 тис.грн;
— КП «Павлоградводоканал» Павлоградської міської ради — 222,5 тис.грн;
— Управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради – 184,1 тис.грн.;
— КБУ «Фізкультурно-спортивний комплекс ім. В.М. Шкуренко» — 176,2 тис.грн.;
— КП «Павлоград-Світло» Павлоградської міської ради — 144,8 тис.грн.;
— КЗ «Міський культурно-дозвільницький центр» — 137,7 тис.грн.;
— Павлоградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 ПМР – 135,7 тис.грн.;
— КЗ «Павлоградська міська лікарня № 1» ДОР – 98,0 тис.грн.;
— КЗ «Павлоградська стоматологічна поліклініка» ДОР – 73,5 тис.грн.;
— Павлоградська міська централізована бібліотечна система – 69,4 тис.грн.;
— Виконавчий комітет Павлоградської міської ради – 62,3 тис.грн.
За період з 01.01.2018 р. по 31.03.2018 р. закупівлі не проводили через систему електронних закупівель «Prozorro»: архівний відділ Павлоградської міської ради, фінансове управління Павлоградської міської ради, служба у справах дітей Павлоградської міської ради, відділ по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради, міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Павлоградської міської ради, КП «Аварійно-рятувально-водолазна станція» Павлоградської міської ради, КП «Стадіон «Прометей» Павлоградської міської ради, КП «Редакція газети «Західний Донбас» Павлоградської міської ради, КП «Управління ринками» Павлоградської міської ради, КП «Проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро» Павлоградської міської ради, КП «Міський інформаційно-розрахунковий аналітичний центр» Павлоградської міської ради, так, як суми по укладеним договорам по закупівлі товарів, робіт і послуг не перевищували 20 тис.грн.
Протягом 1 півріччя 2018 року учасниками процедур закупівель було подано 2 скарги до Антимонопольного комітету України, які була задоволені органом оскарження та виконані замовниками.
ВИРІШИВ:
1. Прийняти до відома інформацію про підсумки роботи щодо запровадження практики електронних закупівель за кошти міського, обласного, державного бюджетів, а також власних коштів виконавчих органів, комунальних підприємств та комунальних закладів Павлоградської міської ради за 1 півріччя 2018 рік (додається).
2. Відділу з економічних питань (Штонда) проводити аналіз та узагальнення інформації щодо закупівель товарів, робіт і послуг, здійснених у системі електронних державних закупівель “Prozorro».
3. Виконавчим органам, комунальним підприємствам та комунальним закладам Павлоградської міської ради використовувати електронну систему державних закупівель “Prozorro” з нижнім порогом закупівлі товарів, робіт і послуг у розмірі 20000 грн.
4. Виконавчим органам, комунальним підприємствам та комунальним закладам Павлоградської міської ради під час планування не допускати завищення очікуваної вартості закупівлі і як наслідок, необґрунтованої економії коштів.
5. Координацію робіт щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу з економічних питань Штонду Т.А., контроль на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.
Міський голова А.О. Вершина