ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
м.Павлоград №______
Про підсумки роботи щодо запровадження
практики електронних закупівель за кошти
міського, обласного, державного бюджетів,
а також власних коштів виконавчих органів,
комунальних підприємств та комунальних
закладів Павлоградської міської ради
за 9 місяців 2019 року
Відповідно до ст. 40, 51, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
відповідно до ч.1 ст. 2, ст. 12, п.1 та п.4 розділу IX Закону України «Про публічні закупівлі»
та наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. №10 (зі змінами) «Про затвердження Інструкції
про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель,
вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини
першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»», на виконання рішення сесії
Павлоградської міської ради від 22.02.2016 р. №116-5/VII «Про запровадження практики
електронних закупівель за кошти міського, обласного, державного бюджетів, а також
власних коштів виконавчих органів, комунальних підприємств та комунальних закладів
Павлоградської міської ради», структурними підрозділами, комунальними закладами та
комунальними підприємства Павлоградської міської ради проводилися заходи щодо
запровадження практики електронних закупівель товарів, робіт і послуг.
За період з 01.01.2019 р. по 30.09.2019 р. замовниками міста оголошено закупівель
на очікувану вартість грн., із них завершено закупівель на очікувану
вартість грн. та укладено договорів на суму грн., економія коштів склала
грн., не відбулося закупівлі на суму грн., закупівель на суму
грн. триває, розірвано через невиконання постачальниками своїх зобов’язань
договори на суму грн.
За період з 01.01.2019 р. по 30.09.2019 р. замовниками міста оголошено закупівель
на очікувану вартість млн.грн., із них завершено закупівель на очікувану
вартість млн.грн. В результаті проведених торгів укладено договорів на суму
млн.грн., при цьому економія коштів склала млн.грн.
Не відбулося закупівлі на суму млн.грн., закупівель на
суму млн.грн. триває, розірвано через невиконання постачальниками своїх
зобов’язань договорів на суму млн.грн.
Найбільша економія коштів за 9 місяців 2019 року склалася по наступним
структурними підрозділам, комунальним закладам та комунальним підприємствам
Павлоградської міської ради:
2
— Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради –
тис.грн.;
— КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради — тис.грн.;
— КЗ «Павлоградська міська лікарня № 4» ДОР – тис.грн.;
— Відділ освіти Павлоградської міської ради – тис.грн.;
— КЗ «Павлоградський пологовий будинок» ДОР – тис.грн.;
— КП «Затишне місто» Павлоградської міської ради — тис.грн.;
— КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» Павлоградської
міської ради — тис.грн;
— КП «Павлоградводоканал» Павлоградської міської ради — тис.грн;
— КП «Павлоград-Світло» Павлоградської міської ради — тис.грн.;
— КЗ «Павлоградська міська лікарня № 1» ДОР – тис.грн.;
— Виконавчий комітет Павлоградської міської ради – тис.грн.
За період з 01.01.2019 р. по 30.09.2019 р. закупівлі не проводили через систему
електронних закупівель «Prozorro»: фінансове управління Павлоградської міської ради,
служба у справах дітей Павлоградської міської ради, міський центр соціальних служб для
сім’ї, дітей та молоді Павлоградської міської ради, КП «Аварійно-рятувально-водолазна
станція» Павлоградської міської ради, КП «Стадіон «Прометей» Павлоградської міської
ради, КП «Редакція газети «Західний Донбас» Павлоградської міської ради, КП «Управління
ринками» Павлоградської міської ради, КП «Проектно-виробниче архітектурно-планувальне
бюро» Павлоградської міської ради, КП «Міський інформаційно-розрахунковий аналітичний
центр» Павлоградської міської ради, так, як суми по укладеним договорам по закупівлі
товарів, робіт і послуг не перевищували 50 тис.грн.
Протягом 9 місяців 2019 року учасниками процедур закупівель було подано скарги
до Антимонопольного комітету України, які була задоволені органом оскарження та
виконані замовниками.
ВИРІШИВ:
1. Прийняти до відома інформацію про підсумки роботи щодо запровадження
практики електронних закупівель за кошти міського, обласного, державного бюджетів, а
також власних коштів виконавчих органів, комунальних підприємств та комунальних
закладів Павлоградської міської ради за 9 місяців 2019 року (додається).
2. Відділу з економічних питань (Штонда) проводити аналіз та узагальнення
інформації щодо закупівель товарів, робіт і послуг, здійснених у системі електронних
державних закупівель “Prozorro».
3. Виконавчим органам, комунальним підприємствам та комунальним закладам
Павлоградської міської ради під час планування не допускати завищення очікуваної вартості
закупівлі і як наслідок, необґрунтованої економії коштів.
4. Координацію робіт щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу
з економічних питань Штонду Т.А., контроль на заступників міського голови згідно з
розподілом функціональних повноважень.
Міський голова А.О. Вершина