Июнь 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Май    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету міста за І півріччя 2018 року

Июль 2nd, 2018 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

_____________20___р. м.Павлоград №_________

Про підсумки виконання
бюджету міста за І півріччя
2018 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», рішення міської ради від 22 грудня 2017 року № 1006-32/VІІ «Про міський бюджет на 2018 рік» (з урахуванням змін), розпорядження міського голови від 28 березня 2018 року № 84-р «Про затвердження плану заходів на 2018 рік щодо наповнення міського бюджету, ефективного використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за І півріччя 2018 року виконано на 100,9 відсотка (при плановій сумі надходжень 544734,3 тис.грн фактично надійшло 549735,6 тис.грн), понад план надійшло 5001,3 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 16841,7 тис.грн, що складає 53,4 відсотка уточнених річних планових призначень.
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування міжбюджетних трансфертів склали 208170,9 тис. грн, субвенції з державного та інших бюджетів – 334798,5 тис.грн, дотації з державного бюджету та інших бюджетів – 6766,2 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 107,4 відсотка та у порівнянні з І півріччям 2017 року збільшились на 82183,8 тис.грн або на 17,6 відсотка.
Станом на 01 липня 2018 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 78209,9 тис.грн, до міського бюджету – 21959,8 тис.грн. Основними боржниками до міського бюджету є: КП «Павлоградводоканал», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», ТОВ «Базальтові вироби», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геологорозвідувальна експедиція, ТОВ «Метал-пром» та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за І півріччя 2018 року виконана в сумі 520289,4 тис.грн при плані 558903,7 тис.грн, або на 93,1% до уточненого плану. Видатки спеціального фонду міського бюджету

виконано в сумі 32624,3 тис.грн, або на 40,2 % до уточненого плану на рік. В порівнянні з минулим роком видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 84996,6 тис.грн, або на 119,5%.
На фінансування захищених видатків міського бюджету спрямовано 481385,5 тис.грн, що на 70115,1 тис.грн більше порівняно з минулим роком. Збільшені видатки на оплату праці на 32084,3 тис.грн, продукти харчування –1635,1 тис.грн., трансферти населенню – 37707,5 тис.грн. Зменшені видатки на оплату енергоносіїв на 1121,4 тис.грн, медикаментів – 190,4 тис.грн.
Протягом звітного періоду соціально захищені видатки були повністю забезпечені плановими призначеннями та фінансовим ресурсом, кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 липня 2018 року відсутня.
За звітний період видатки на виконання бюджетних програм соціально-культурної сфери та соціального захисту населення склали 470571,9 тис.грн, в порівнянні з минулим роком збільшились на 16,8%, або 67642,4 тис.грн, в тому числі у галузі освіти – 29790,6 тис.грн, охорони здоров’я – 2181,1тис.грн, соціального захисту населення — 38366,2 тис.грн, фізичної культури і спорту – 1192,1 тис.грн, засобів масової інформації – 249,7 тис.грн.
На виконання програм в галузі соціального захисту населення за звітний період направлені кошти в сумі 215456,3 тис.грн, із них на: проведення розрахунків по пільгам та субсидіям населенню – 148533 тис.грн, виплату державної допомоги сім’ям з дітьми – 47447,9 тис.грн, надання допомоги особам з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію – 13523,2 тис.грн, надання соціальних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю — 2294,4 тис.грн, утримання центру соціальних служб для сім′ї, дітей та молоді — 396,9 тис.грн, заходи з оздоровлення дітей — 246,5тис.грн, заходи з питань сім’ї, дітей та їх соціального захисту — 18,5тис.грн, надання соціальних гарантій особам, які надають соціальні послуги — 289,4 тис.грн, соціальний захист ветеранів війни і праці — 105,1тис.грн, оплату громадських робіт — 210,9 тис.грн, інші заходи у сфері соціального захисту – 2390,5 тис.грн
На фінансування заходів міської програми “Соціальний захист окремих категорій населення на 2015-2018 роки“, затвердженої рішенням міської ради від 15.09.2015 року №1737-56/VІ в І півріччі поточного року направлено 4421,6 тис.грн.
Крім виконання завдань соціального характеру бюджетні ресурси міста спрямовувались на забезпечення стабільного функціонування та подальший розвиток міської інфраструктури. В І півріччі 2018 року збільшені проти аналогічного періоду минулого року видатки на благоустрій міста на 5872,8 тис.грн, або на 35 відсотків і склали 22276,2тис.грн.
Видатки бюджету розвитку за І півріччя 2018 року склали 19222,8 тис.грн, в тому числі по: відділам, управлінням міської ради – 170,3 тис.грн, установам відділу охорони здоров’я- 592,4 тис.грн., установам відділу освіти міської ради — 738,3 тис.грн, установам відділу культури міської ради — 47,3 тис.грн, установам відділу з питань сім’ї, молоді та спорту – 179,6 тис.грн., житлово-комунальному господарству- 5966 тис.грн., управлінню соціального захисту міської — 34,8 тис.грн, відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного

захисту населення — 16 тис.грн., КП «Павлоградська телерадіокомпанія — 42,3 тис.грн. Надано фінансову підтримку комунальним підприємствам міста в сумі 11417,8 тис.грн, на виконання заходів програми «Забезпечення громадського правопорядку та громадської безпеки на території м.Павлоград на період до 2020 року» спрямовано 18 тис.грн.
Видатки цільового фонду за звітний період склали 546,1тис.грн, або 44% до плану, фонду охорони навколишнього природного середовища 379,6тис.грн., або 33% до плану.
В результаті несвоєчасного здійснення організаційних заходів головними розпорядниками бюджетних коштів недоосвоєні за 1 півріччя 2018року кошти бюджету розвитку в сумі 12762,5 тис.грн, фонду охорони навколишнього природного середовища — 784,7тис.грн, цільового фонду — 694,5тис.грн.
Недостатньо вживаються відділом охорони здоров”я та лікувальними закладами міста заходи по заключенню договорів з територіальними громадами за надання їх мешканцям медичних послуг, в результаті чого бюджет міста недоотримує значні кошти.
Так, відділом охорони здоров’я міської ради в 2018 році заключено 8 договорів по наданню медичних послуг мешканцям прилеглих територіальних громад на суму 4004,1 тис.грн, фактично за І півріччя 2018 року надано вказаних медичних послуг на суму 6347,2 тис.грн.
Станом на 01 липня 2018 року залишаються не усунутими порушення, виявлені фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області за 2013-2015 роки
на суму 1006,4 тис.грн, з них: по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 22,4 тис.грн, виконавчому комітету міської ради – 983,9 тис.грн.
З метою подолання негативних явищ при організації виконання міського бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 липня 2018 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати та досягнення середнього обласного показника.

2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини міського бюджету за І півріччя 2018 року за джерелами доходів та вжити заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;

2) забезпечити своєчасну сплату у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до міського бюджету, який склався станом на 01 липня 2018 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності;

3) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та міського бюджету та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;

4) не допускати безпідставного зменшення темпів надходжень до міського бюджету відносно попереднього року та забезпечити їх збільшення за рахунок мобілізації додаткових доходів, в тому числі за рахунок детінізації економіки;

5) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

3. Рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;

2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати в залежності від рівня встановленої мінімальної заробітної плати та досягнення середнього обласного показника;

3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;

4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

4. Начальнику відділу з економічних питань міської ради (Штонда) забезпечити контроль за дотриманням підприємствами, що мають заборгованість з виплати заробітної плати, графіку погашення даної заборгованості.

5. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова):

1) забезпечити поновлення договорів оренди землі, термін дії яких закінчено, у порядку, визначеному статтею 33 Закону України «Про оренду землі» та повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;

2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земельних ділянок, що використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів, та вжити заходів щодо прискорення їх оформлення землекористувачами відповідно до вимог земельного законодавства України.

6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) активізувати роботу та посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів.

7. Відділу містобудування та архітектури міської ради (Коценко), відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва міської ради (Кусочкіна) посилити контроль за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.

8. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі міської ради (Лисак) посилити контроль за своєчасним та в повному обсязі перерахуванням до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна.

9. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради своєчасно забезпечити:

1) проведення своєчасної та у повному обсязі оплати праці працівників бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;

2) жорсткий контроль за використанням фонду оплати праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці, розміру мінімальної заробітної плати та затверджених обсягів видатків на оплату праці;

3) виважений підхід до заповнення вакантних посад та встановлення доплат за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників;

4) установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомоги, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності;

5) впровадження заходів щодо скорочення непершочергових (непріоритетних) видатків, інших заходів з економного і раціонального використання бюджетних коштів;

6) попередження фактів необґрунтованого використання бюджетних коштів, внутрішній контроль за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів і ефективним витрачанням ними бюджетних коштів. Посилити вимоги щодо організації внутрішнього фінансового контролю;

7) проведення аналізу фактичної наповнюваності підпорядкованих бюджетних установ відповідно до їх проектної потужності, вжиття організаційних заходів щодо визначення системних напрямків удосконалення мережі бюджетних установ, упорядкування чисельності працюючих з урахуванням контингенту підопічних (кількості ліжок, тощо), переведення окремих типів установ на самоокупність з метою забезпечення реалізації заходів, спрямованих на підвищення ефективності використання бюджетних коштів, вдосконалення функціональної діяльності бюджетних закладів та покращення якості надання послуг.

8) вжиття дієвих заходів щодо повного усунення порушень, виявлених контролюючими органами, та прийняття управлінських рішень, спрямованих на виконання вимог і пропозицій контролюючих органів стосовно причин і умов, що сприяли порушенням.

10. Управлінню соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) посилити контроль за своєчасним та в повному обсязі проведенням розрахунків з пільг та субсидій відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04 березня 2002 року № 256 «Порядок фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету».

11. Відділу охорони здоров’я міської ради (Герасименко) активізувати роботу по укладанню договорів (внесенню змін до договорів) з територіальними громадами на надання медичних послуг їх мешканцям лікувальними закладами м.Павлоград. Про результати проведеної роботи інформувати фінансове управління міської ради в термін до 10 числа місяця наступного за звітним кварталом.

12. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Соколова) — за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

13. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова А.О.Вершина

трансляції з web камер






















Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

PCSIMG-a73098c4dbd71227fc49c71b395be756

Останні надходження

  • Оголошення про конкурсну комісію
  • Оголошення про конкурсну комісію
  • ДО УВАГИ ПІЛЬГОВИКІВ МІСТА! ПРОЇЗД В АВТОБУСАХ ЗА ЕЛЕКТРОННОЮ КАРТКОЮ
  • Виконком від 19.06.2019р
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради на 2019 рік
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлограджитлосервіс» Павлоградської міської ради на 2019 рік
  • Про затвердження фінансового плану КП «Павлоградтрансенерго» Павлоградської міської ради на 2019 рік
  • До уваги мешканців та гостей м. Павлограда!
  • Про відзначення в 2019 році Дня молоді
  • Виконком від 12.06.2019р
  • Про надання ТОВ «АТБ-Маркет» дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Про затвердження мережі міських автобусних маршрутів загального користування
  • Про надання ТОВ «АТБ-Маркет» дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Про затвердження мережі міських автобусних маршрутів загального користування
  • У Дніпрі пройшов конкурс на кращий шкільний вальс