Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Январь 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Дек    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Про підсумки виконання міського бюджету за 2019 рік

Январь 29th, 2020 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПРОЄКТ

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

_____________20___р. м.Павлоград №_________

Про підсумки виконання
міського бюджету за 2019 рік

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» (зі змінами), рішення міської ради від 11 грудня 2018 року № 1448-44/VІІ «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінам), розпорядження міського голови від 18 березня 2019 року № 76-р «Про затвердження плану заходів на 2019 рік щодо наповнення міського бюджету, ефективного використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за 2019 рік виконано на 100,7 відсотка (при плановій сумі надходжень 966052,8 тис.грн фактично надійшло 972361,5 тис.грн), понад план надійшло 6308,7 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 36194,6 тис.грн, що складає 100,7 відсотка уточнених річних планових призначень.
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування міжбюджетних трансфертів склали 526378 тис. грн, субвенції з державного та інших бюджетів – 431414,5 тис.грн, дотації з державного бюджету та інших бюджетів – 14569 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 102,6 відсотка та у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року збільшились на 84934,3 тис.грн або на 19,2 відсотка.
Станом на 01 січня 2020 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 124178,8 тис.грн, до міського бюджету – 26817,4 тис.грн. Основними боржниками до міського бюджету є: КП «Павлоградводоканал», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геологорозвідувальна експедиція, ТОВ «Метал-пром» та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за 2019 рік виконана в сумі 838049,2тис.грн при плані 855078,4тис.грн, або на 98% до уточненого плану.
Видатки спеціального фонду міського бюджету виконані в сумі 160382 тис.грн, або на 98,6 % до уточненого плану.
В порівнянні з минулим роком видатки загального фонду міського бюджету зменшились на 92508,3 тис.грн, або на 10% (у зв‘язку із запровадженням системи монетизації житлових субсидій для населення), спеціального фонду- збільшились на 45991 тис.грн.
В загальній сумі видатків загального фонду міського бюджету видатки на виконання бюджетних програм в галузі освіти склали –316380,1тис.грн (37,8%), охорони здоров’я –148657,2тис.грн (17,7%), соціального захисту населення –200978,2тис.грн (24%), житлово-комунального господарства –59032,5тис.грн. (7%), культури –17738,4тис.грн (2,1%), фізкультури і спорту – 13007,8тис.грн (1,6%), керівництво і управління – 55148,4тис.грн (6,6%), транспорту та дорожнього господарства- 19672,4 тис.грн. (2,3%), інших програм – 7434,2тис.грн (0,9%).
Структура видатків загального фонду міського бюджету м. Павлоград характеризується значною питомою вагою фінансових ресурсів, спрямованих на захищені статті –85,7% (718345тис.грн.), з них на виплату заробітної плати з нарахуваннями- 54,5% (456671тис.грн), соціальні виплати населенню – 23,5% (196859,1тис.грн), придбання продуктів харчування –1,3% (11181,3тис.грн), придбання медикаментів – 1,1% (8986,6тис.грн), оплату енергоносіїв – 5,3% (44647тис.грн). Трансферти підприємствам складають 8,1% (68184,7тис.грн), інші витрати – 6,2% (51519,5тис.грн).
Загалом соціально-захищені видатки профінансовані на 98%, та склали 718345тис.грн, при плані 733136,8 тис.грн.
Протягом звітного періоду соціально захищені видатки повністю забезпечені плановими призначеннями та фінансовим ресурсом, кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 січня 2020 року відсутня.
Більшість видатків бюджету традиційно спрямовувалась на соціально-культурну сферу. У звітному періоді сукупна частка таких видатків у структурі видатків бюджету склала 83,5%, або 699968,4тис.грн, але в порівнянні з минулим роком зменшились на 14%, або 115193тис.грн, у зв’язку зі змінами в законодавстві стосовно фінансування субсидій населенню. В розрізі галузей збільшились видатки по фінансуванню закладів освіти на 37766,3тис.грн, культури – 22,2тис.грн., фізичної культури і спорту –1456,1тис.грн, засобів масової інформації –671,7ис.грн. Зменшились видатки на фінансування програм соціального захисту населення на 125202тис.грн. (у зв‘язку із запровадженням системи монетизації житлових субсидій для населення), на утримання закладів охорони здоров’я –29907,4тис.грн. (у зв‘язку з реформуванням фінансування галузі).
На виконання програм в галузі соціального захисту населення за звітний період направлені кошти в сумі 200978,2 тис.грн, із них на: проведення розрахунків по пільгам та субсидіям населенню – 59387,5 тис.грн, виплату державної допомоги сім’ям з дітьми – 91540,1 тис.грн, надання допомоги особам з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, –31365 тис.грн, допомоги прийомним сім’ям – 3148,7 тис.грн., надання соціальних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю – 5873,8 тис.грн, утримання центру соціальних служб для сім′ї, дітей та молоді – 887,7 тис.грн, заходи з оздоровлення дітей – 803,1 тис.грн, заходи з питань сім’ї, дітей, молоді – 343,3 тис.грн, надання соціальних гарантій особам, які надають соціальні послуги, – 657 тис.грн, соціальний захист ветеранів війни і праці – 169,1 тис.грн, оплату громадських робіт – 457,2 тис.грн, інші заходи у сфері соціального захисту – 6345,7 тис.грн.
Крім виконання завдань соціального характеру бюджетні ресурси міста спрямовувались на забезпечення стабільного функціонування та подальший розвиток міської інфраструктури. За 2019 рік видатки на житлово-комунальне та дорожнє господарство збільшені проти минулого року на 14648,3 тис.грн, або на 24 відсотки і склали 79505,4тис.грн.
Видатки з бюджету розвитку за 2019 рік склали 127445,5 тис.грн, в тому числі по галузям: державного управління –2423тис.грн, охорони здоров’я –5852,1тис.грн, освіти –13653,6тис.грн, засобів масової інформації –77,2тис.грн, соціального захисту населення – 2813,4 тис.грн., культури – 1618,8 тис.грн., молоді та спорту – 510,6тис.грн., житлово-комунального та дорожнього господарства – 17627,2тис.грн, економічної діяльності (внески до статутних капіталів суб’єктів господарювання, заходи у сфері автотранспорту, експертна оцінка земельних ділянок) –81989,2 тис.грн, громадського порядку та безпеки — 24 тис.грн., надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення – 856,4 тис.грн.,
Видатки цільового фонду міської ради за звітний період склали 2179,7тис.грн, або 75,6% до плану, фонду охорони навколишнього природного середовища 1030,6тис.грн, або 77,4% до плану.
В результаті несвоєчасного здійснення організаційних заходів головними розпорядниками бюджетних коштів не в повному обсязі освоєні за 2019 рік кошти бюджету розвитку в сумі 910 тис.грн, фонду охорони навколишнього природного середовища –300,2тис.грн, цільового фонду –702,7тис.грн.
Недостатньо вживались відділом охорони здоров’я міської ради та лікувальними закладами міста заходи по заключенню договорів з територіальними громадами за надання їх мешканцям медичних послуг, в результаті чого бюджет міста недоотримав значні кошти.
Так, відділом охорони здоров’я міської ради в 2019 році заключено 15 договорів по наданню медичних послуг мешканцям прилеглих територіальних громад на суму 5387,8 тис.грн, фактично за 2019 рік надано вказаних медичних послуг на суму11879,4 тис.грн.
Станом на 01 січня 2020 року залишаються не усунутими порушення, виявлені фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області за результатами ревізії за період 2013-2015 років в сумі 911,9 тис.грн, з них по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 6,1 тис.грн, виконавчому комітету міської ради – 905,8 тис.грн.
З метою подолання негативних явищ при організації виконання міського бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 січня 2020 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати та досягнення середнього обласного показника.

2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Західно-Донбаському управлінню Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини міського бюджету за 2019 рік за джерелами доходів та вжити заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;

2) забезпечити своєчасну сплату у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до міського бюджету, який склався станом на 01 січня 2020 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності;

3) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та міського бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;

4) не допускати безпідставного зменшення темпів надходжень податків і зборів до міського бюджету відносно попереднього року та забезпечити їх збільшення за рахунок мобілізації додаткових доходів, в тому числі за рахунок детінізації економіки;

5) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення планових надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

3. Рекомендувати Західно-Донбаському управлінню Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;

2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати їх на підвищення розміру заробітної плати в залежності від рівня встановленої мінімальної заробітної плати та досягнення середнього обласного показника;

3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;

4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

4. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова):

1) забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі та повідомляти Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;

2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земельних ділянок, що використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів, та вжити заходів щодо прискорення їх оформлення землекористувачами відповідно до вимог земельного законодавства України.

5. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) активізувати роботу та посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів та плати за оренду комунального майна.

6. Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради (Коценко), відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва виконавчого комітету міської ради (Кусочкіна) посилити контроль за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.

7. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради забезпечити:

1) проведення своєчасної та у повному обсязі виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;

2) установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомоги, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності;

3) своєчасне внесення змін до паспортів бюджетних програм відповідно до чинного законодавства, відповідність результативних показників виконання бюджетних програм державній статистичній, фінансовій та іншій звітності, даним бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку;

4) оцінку ефективності бюджетних програм на всіх стадіях бюджетного процесу, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів;

5) проведення роз’яснювальної роботи з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів щодо запобігання порушень, що призводять до втрат фінансових ресурсів і майна, та контролю за ефективним, результативним, цільовим і економним використанням бюджетних коштів;

6) дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, дієвого внутрішнього контролю за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів нижчого рівня і витрачанням ними бюджетних коштів;

7) вжиття дієвих заходів щодо повного усунення порушень, виявлених контролюючими органами, та прийняття управлінських рішень, спрямованих на виконання вимог і пропозицій органів внутрішнього контролю, контролюючих та правоохоронних органів, стосовно причин і умов, що сприяли порушенням;

8) проведення аналізу фактичної наповнюваності підпорядкованих бюджетних установ відповідно до їх проєктної потужності, вжиття організаційних заходів щодо визначення системних напрямків удосконалення мережі бюджетних установ, упорядкування чисельності працюючих з урахуванням контингенту підопічних (кількості ліжок, тощо), переведення окремих типів установ на самоокупність з метою забезпечення реалізації заходів, спрямованих на підвищення ефективності використання бюджетних коштів, вдосконалення функціональної діяльності бюджетних закладів та покращення якості надання послуг;

9) виконання статті 28 Бюджетного кодексу України та Закону України від 15.09.2015 року № 679-VІІІ «Про відкритість використання публічних коштів» в частині оприлюднення бюджетних запитів, паспортів бюджетних програм, звітів про їх виконання та інформації про використання бюджетних коштів.

8. Відділу охорони здоров’я міської ради (Дейнеженко) забезпечити виконання Дорожньої карти на 2019-2020 роки згідно з планами Міністерства охорони здоров’я України щодо реорганізації установ охорони здоров’я вторинної ланки.

9. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Соколова) — за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

10. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань виконавчої діяльності згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова А.О.Вершина

трансляції з web камер




























Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Репертуар на жовтень

Останні надходження

  • Про утворення аукціонної комісії для продажу об`єкта незавершеного будівництва
  • Про утворення аукціонної комісії для продажу адміністративної будівлі
  • Розпочніть свій шлях в одній з найбільш високооплачуваних професій в IT
  • Інформація щодо епідситуації в місті 20.01.2021 року
  • Шановні випускники та батьки!
  • Проекти рішень 5сесії VIII скликання
  • Набір учасників до програми «Інновації – Україні» для підприємців – початківців
  • Готуємо захисників України
  • Оголошення про проведення конкурсу банківських установ щодо розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету м. Павлоград на вкладних (депозитних) рахунках у 2021 році
  • Інформація щодо епідситуації в місті 19.01.2021 року
  • Пройшов черговий етап конкурсного відбору на посаду керівника Павлоградської загальноосвітньої школи №9
  • Шановні мешканці міста Павлоград!
  • Виконком від 13.01.2021
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Інформація щодо епідситуації в місті 18.01.2021 року