Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Февраль 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Янв    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Корисна інформація

Про внесення змін до рішення виконкому від 18.12.2020р. № 1003 ″Про затвердження Положення про комісію по розгляду спірних питань при наданні населенню житлових субсидій та питань щодо включення до Реєстру інформації про пільговиків за фактичним місцем проживання″

Март 31st, 2021 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

м.Павлоград №______
 

Про внесення змін до рішення
виконкому від 18.12.2020р. № 1003 ″Про
затвердження Положення про
комісію по розгляду спірних питань
при наданні населенню житлових
субсидій та питань щодо включення до Реєстру
інформації про пільговиків за фактичним
місцем проживання″

Згідно з п. 6 б ст. 34 Закону України “Про місцеве самоврядування в
Україні”, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995р. № 848
″Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування
витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапного газу,
твердого та рідкого пічного побутового палива″ (зі змінами), постановою
Кабінету Міністрів України від 29.01.2003р. № 117 ″Про Єдиний державний
автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги″ (зі змінами) та у
зв’язку з кадровими змінами, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ :

1. Внести до рішення виконкому від 18.12.2020р. № 1003 ″Про
затвердження Положення про комісію по розгляду спірних питань при наданні
населенню житлових субсидій та питань щодо включення до Реєстру
інформації про пільговиків за фактичним місцем проживання″ такі зміни:
1) Склад комісії по розгляду спірних питань при наданні населенню
житлових субсидій та питань щодо включення до Реєстру інформації про
пільговиків за фактичним місцем проживання, викласти у новій редакції, що
додається;

2) пункт 4 рішення викласти в новій редакції:

″ 4. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на
начальника управління соціального захисту населення Герасименко О.О.,
контроль – на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих
органів ради Рябову А.В.″
2. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти
на начальника управління соціального захисту населення Герасименко О.О.,
контроль – на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих
органів ради Рябову А.В.

Міський голова А.О.Вершина


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Павлоград – учасник національного проєкту «Пліч-о-Пліч»
  • Пройшли конкурсні змагання Winter Cup Dnipro -2025
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024 р. № 1878-58/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Послуги з дезінфікування та дератизування міських та сільських територій
  • Про затвердження переліку соціальних послуг, що надаються за рахунок бюджетних коштів, та /або звільнення окремих категорій осіб від плати за надання соціальних послуг
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024р. №1878-58/VIIІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік»
  • Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 2024 рік
  • Запрошуємо прийняти участь у міському конкурсі літературної творчості
  • Податкова інспекція інформує
  • Перелік податкових агентів, які здійснюють справляння туристичного збору на території м.Павлоград
  • Оголошення про вакантну посаду
  • Про проведення обстеження пасажиропотоку на міських маршрутах загального користування в м. Павлограді
  • Як отримати статус учасника бойових дій добровольцям?
  • Про створення робочої групи з питань організації дорожнього руху на території міста Павлоград
  • Про затвердження Порядку визначення потреб населення Павлоградської міської територіальної громади у соціальних послугах