Сентябрь 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Авг    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Корисна інформація

Про затвердження Порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна у місті Павлоград

Май 17th, 2019 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

______________20 ____р. № _______

Про затвердження Порядку присвоєння
та зміни поштових адрес об’єктам
нерухомого майна у місті Павлоград

Згідно ст.40, ч.1 ст.52, ч.6 ст.59, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 року №559 “Про містобудівний кадастр”, з метою встановлення на території міста Павлоград єдиного функціонального механізму надання та зміни поштових адрес, а також закріплення основних принципів ведення адресної бази містобудівного кадастру міста Павлоград, виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Затвердити Порядок присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна в місті Павлоград згідно додатку.

2. Координацію по виконанню рішення покласти на начальника відділу містобудування та архітектури, головного архітектора міста Коценко В.В., контроль на першого заступника міського голови Мовчана В.С.

3. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 12.11.2010 р. № 1166 „Про затвердження Порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна в місті Павлоград“.

Міський голова А.О. Вершина

Рішення підготував:
Начальник відділу
містобудування та архітектури
головний архітектор міста В.В. Коценко

Рішення завізували:
Перший заступник міського голови В.С. Мовчан

Керуючий справами виконавчого комітету С.М. Шумілова

Начальник юридичного відділу О.І. Ялинний

Додаток до рішення виконкому
Павлоградської міської ради
„Про затвердження Порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна в місті Павлоград“
від ________2019 року №____________

Порядок присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна в місті Павлоград

1. Загальні положення

1.1 Порядок присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна в місті Павлоград (далі – Порядок) встановлює на території міста єдиний функціональний механізм надання поштових адрес та закріплює основні принципи присвоєння адрес, їх зміни та анулювання, основи ведення адресної бази даних містобудівного кадастру міста Павлоград.
1.2 Порядок діє на території міста Павлоград і є обов’язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

2. Вимоги щодо присвоєння поштової адреси

2.1 Розпорядником адресної електронної бази даних є містобудівний кадастр відділу містобудування та архітектури Павлоградської міської ради.
2.2 Присвоєння адрес об’єктам нерухомості на території міста Павлоград або зміна їх нумерації проводиться у випадках:
— впорядкування нумерації адрес на вулицях, провулках, проспектах, проїздах, бульварах на території міста.
— присвоєння нових адрес:
1) закінченим об’єктам будівництва;
2) вільним земельним ділянкам;
3) після розподілу домоволодіння;
4) після поділу майнових комплексів на самостійні об’єкти нерухомого майна;
5) безхазяйним об’єктам нерухомого майна.
2.3 Нумерація по вулицях, провулках, проспектах, проїздах, бульварах здійснюється від центральних вулиць, з лівої сторони – непарні номери, з правої сторони – парні номери.

3. Присвоєння та зміна поштових адрес

3.1 Замовник, який має намір присвоїти або змінити адресу звертається до відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Павлоградської міської ради через Центр надання адміністративних послуг з заява до якої додаються відповідні документи:
1) Для присвоєння поштової адреси земельній ділянці.
До заяви додаються такі документи:
2
— для фізичної особи – копія паспорта та ідентифікаційного номера;
— для юридичної особи та фізичної особи — підприємця – копія свідоцтва про державну реєстрацію;
— посвідчена нотаріально довіреність (для уповноважених осіб);
— копія документа, що підтверджує право власності або користування земельною ділянкою;
— витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або користування земельною ділянкою,
— витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку,
2) Для присвоєння адреси закінченого будівництвом об’єкту нерухомого майна.
До заяви додаються такі документи:
— для фізичної особи – копія паспорта та ідентифікаційного номера;
— для юридичної особи та фізичної особи — підприємця – копія свідоцтва про державну реєстрацію;
— посвідчена нотаріально довіреність (для уповноважених осіб);
— документ, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою;
— копія декларації про готовність об’єкту до експлуатації або державного акту готовності об’єкту до експлуатації або сертифікату;
3) Для присвоєння адреси об’єктам безхазяйного майна:
— акт про виявлення комісією безхазяйного об’єкта нерухомого майна;
— довідка КП «МБТІ» про наявність інвентаризаційної справи;
— фото об’єкту.
4) Для присвоєння поштової адреси частинам домоволодіння після його розподілу.
До заяви додаються документи від усіх співвласників домоволодіння:
— договір поділу домоволодіння між усіма співвласниками, оформлений нотаріально;
— копії паспортів та ідентифікаційних номерів співвласників домоволодіння;
— посвідчена нотаріально довіреність (для уповноважених осіб);
— копії документів, які підтверджують права власності заявників на об’єкт нерухомого майна;
— копія технічного паспорта на садибний (індивідуальний) житловий будинок;
— витяги з Державного земельного кадастру на окремі земельні ділянки, які утворилися в результаті поділу первинної земельної ділянки;
— схема з технічної документації з землеустрою щодо розподілу земельної ділянки відповідно до часток нерухомого майна (будівель та споруд).
5) Для зміни адреси об’єкту нерухомого майна:
До заяви фізичної особи додаються такі документи:
— копія паспорта та ідентифікаційного номера;
— посвідчена нотаріально довіреність (для уповноважених осіб);
— копія документа, який підтверджує право заявника на забудову земельної ділянки;
— копія технічного паспорта на об’єкт нерухомого майна (за наявності);
До заяви юридичної особи додаються такі документи:
— копія свідоцтва про державну реєстрацію;
— посвідчена нотаріально довіреність (для уповноважених осіб);
— довідка про взяття на баланс об’єкта нерухомого майна;
— рішення виконавчого комітету про передачу об’єкта нерухомого майна (для об’єктів комунального майна);
— акт приймання-передачі об’єкта нерухомого майна (для об’єктів комунального майна);
3.2 У разі неповного пакету документів відповідно до цього Порядку відділ містобудування та архітектури надає заявнику письмову відповідь щодо неможливості присвоєння чи зміни адреси у Центрі надання адміністративних послуг.
3.3 Відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Павлоградської міської ради розглядає заяви протягом п’яти робочих днів та оприлюднює відповідний проект рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради на офіційному сайті Павлоградської міської ради за 20 робочих днів до засідання виконавчого комітету.
3.4 Рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради заявник отримує у Центрі надання адміністративних послуг.

Начальник відділу містобудування та архітектури –
головний архітектори міста В.В. Коценко

трансляції з web камер






















Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

PCSIMG-a73098c4dbd71227fc49c71b395be756

Останні надходження