ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
10.05.2018 р. м. Павлоград №303
Про підсумки роботи щодо запровадження
практики електронних закупівель за кошти
міського, обласного, державного бюджетів,
а також власних коштів виконавчих органів,
комунальних підприємств та комунальних
закладів Павлоградської міської ради
за І квартал 2018 року
Відповідно до ст. 40, 51, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ч.1 ст. 2, ст. 12, п.1 та п.4 розділу IX Закону України «Про публічні закупівлі» і наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами) «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», на виконання рішення сесії Павлоградської міської ради від 22.02.2016 р. №116-5/VII «Про запровадження практики електронних закупівель за кошти міського, обласного, державного бюджетів, а також власних коштів виконавчих органів, комунальних підприємств і комунальних закладів Павлоградської міської ради», структурними підрозділами, комунальними закладами та комунальними підприємствами Павлоградської міської ради проводилися заходи щодо запровадження практики електронних закупівель товарів, робіт і послуг.
За період з 01.01.2018 р. по 31.03.2018 р. замовниками міста оголошено 463 закупівлі на очікувану вартість 86217,0 тис.грн., із них завершено 375 закупівель на очікувану вартість 61121,0 тис.грн. і укладено договорів на суму 57604,0 тис.грн., економія коштів склала 3517,0 тис.грн., не відбулося 53 закупівлі на суму 9447,7 тис.грн., не завершено 35 закупівель на суму 15648,3 тис.грн., розірвано через невиконання постачальниками своїх зобов’язань 1 договір на суму 31,0 тис.грн.
Найбільша економія коштів за І квартал 2018 року склалася по таким структурними підрозділам, комунальним підприємствам Павлоградської міської ради та комунальним закладам:
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради – 1250,6 тис.грн.;
КП «Павлоградтеплоенерго» – 393,4 тис.грн.;
КП «Затишне місто» Павлоградської міської ради — 172,8 тис.грн.;
КП «Павлоградводоканал» Павлоградської міської ради — 168,5 тис.грн;
КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» Павлоградської міської ради — 134,9 тис.грн;
Управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради – 94,3 тис.грн.;
КП «Павлоград-Світло» Павлоградської міської ради — 83,3 тис.грн.;
Відділ освіти Павлоградської міської ради – 79,7 тис.грн.;
КЗ «Павлоградська міська лікарня №4» ДОР – 601,4 тис.грн.;
КЗ «Павлоградський пологовий будинок» ДОР – 338,2 тис.грн.;
КЗ «Павлоградська міська лікарня №1» ДОР – 241,6 тис.грн.;
КЗ «Павлоградська стоматологічна поліклініка» ДОР – 73,5 тис.грн.
За період з 01.01.2018 р. по 31.03.2018 р. закупівлі не проводили через систему електронних закупівель «Prozorro»: архівний відділ Павлоградської міської ради, фінансове управління Павлоградської міської ради, служба у справах дітей Павлоградської міської ради, відділ по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради, КЗ «ПСМНЗ «Дитяча музична школа №2» Павлоградської міської ради, КЗ «ПСМНЗ «Дитяча музична школа №3» Павлоградської міської ради, спортивно-оздоровчий комплекс «Центр», міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Павлоградської міської ради, КП «Аварійно-рятувально-водолазна станція» Павлоградської міської ради, КП «Стадіон «Прометей» Павлоградської міської ради, КП «Редакція газети «Західний Донбас» Павлоградської міської ради, КП «Павлограджитлосервіс» Павлоградської міської ради, КП «Управління ринками» Павлоградської міської ради, КП «Проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро» Павлоградської міської ради, КП «Міський інформаційно-розрахунковий аналітичний центр» Павлоградської міської ради, так як суми по укладеним договорам по закупівлі товарів, робіт і послуг не перевищували 20 тис.грн.
Протягом І кварталу 2018 року учасниками процедур закупівель було подано одну скаргу до Антимонопольного комітету України, яка була задоволена та виконана замовником. Враховуючи вищевикладене виконком Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Прийняти до відома інформацію про підсумки роботи щодо запровадження практики електронних закупівель за кошти міського, обласного, державного бюджетів, а також власних коштів виконавчих органів, комунальних підприємств та комунальних закладів Павлоградської міської ради за І квартал 2018 рік (додається).
2. Відділу з економічних питань (Штонда) щокварталу проводити аналіз та узагальнення інформації щодо закупівель товарів, робіт і послуг, здійснених у системі електронних державних закупівель «Prozorro».
3. Виконавчим органам, комунальним підприємствам Павлоградської міської ради та комунальним закладам міста:
використовувати електронну систему державних закупівель «Prozorro» з нижнім порогом закупівлі товарів, робіт і послуг у розмірі 20’000 грн.;
під час планування не допускати завищення очікуваної вартості закупівлі та як наслідок, необґрунтованої економії коштів.
4. Відділу з економічних питань Павлоградської міської ради (Штонда), відділу освіти Павлоградської міської ради (Дем’яненко), відділу охорони здоров’я Павлоградської міської ради (Герасименко), відділу культури Павлоградської міської ради (Селіна), відділу з питань сім’ї, молоді та спорту Павлоградської міської ради (Дугін) ознайомити з цим рішенням підзвітні комунальні підприємства, установи та заклади за напрямком.
5. Координацію робіт щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу з економічних питань Штонду Т.А., контроль на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.
Міський голова А.О. Вершина