Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Октябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про затвердження проекту «Реконструкція аварійних ділянок трьох ниток водогону в районі будинків № 416-№ 424 по вул. Дніпровська м. Павлоград. Коригування»

Март 19th, 2018 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

14.03.2018р. м.Павлоград № 161

Про затвердження проекту
«Реконструкція аварійних ділянок
трьох ниток водогону в районі будинків
№ 416-№ 424 по вул. Дніпровська
м. Павлоград. Коригування»

Згідно з пп.1, п. а, ч. 1 ст. 31, ст.40, ст.59, ч.1, 2 ст.52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, на підставі позитивного експертного звіту від 28.08.2017р. № 170 – Е-17/В державного підприємства «ЖИЛКОМ»
з метою забезпечення ефективного виконання місцевої програми «Питна вода
м. Павлограда на 2011-2020 роки», затвердженої рішенням сесії Павлоградської міської ради від 21.12.2010р. № 47-3/ VІ, виконавчий комітет Павлоградської міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Затвердити робочий проект «Реконструкція аварійних ділянок
трьох ниток водогону в районі будинків № 416 — № 424 по вул. Дніпровська м. Павлоград. Коригування», розроблений державним регіональним проектно-вишукувальним інститутом «Дніпродіпроводгосп» згідно з діючими нормами та правилами, інструкціями та державними стандартами з такими техніко – економічними показниками:
-загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом
на 28.08.2017р. – 1832,891 тис.грн., в т.ч.:
будівельні роботи – 1370,740 тис.грн.;
устаткування – 60, 714 тис.грню
інші витрати – 401,437 тис.грн.

2. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету
від 13.10.2015р. № 709 «Про затвердження проекту «Реконструкція аварійних ділянок трьох ниток водогону в районі будинків № 416 — № 424 по
вул. Дніпровська м. Павлоград».

3. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на директора КП «Павлоградводоканал» Карпеця О.С., контроль — на першого заступника міського голови Мовчана В.С.

Міський голова А.О.Вершина




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Повідомлення про 66 позачергову сесію Павлоградської міської ради
  • Взято на облік об’єкт нерухомого майна
  • У бою за Україну загинув наш земляк СІМОГІН Артур
  • Павлоград зміцнює міжнародне партнерство
  • У бою за Україну загинув наш земляк НОВОЖИЛОВ Сергій
  • Павлоград та норвезьке місто Лієр провели онлайн-зустріч
  • Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради та затвердження її складу
  • Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради та затвердження її складу
  • Інформація про використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб за 3 квартал 2025р.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Поточний ремонт двору з обладнанням місць для паркування службових автомобілів, виконавчого комітету Павлоградської міської ради за адресою: м.Павлоград, вул. Соборна, 95 (ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель))
  • Комунальна бюджетна установа «Міський культурно-дозвільницький центр» ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
  • До відома мешканців міста Павлоград!
  • Гранти та бізнес-можливості
  • Виконком від 08.10.2025 р
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 20.09.2023 року № 1331 «Про створення міської комісії з питань евакуації та затвердження її персонального складу»