Відділ освіти Павлоградської міської ради оголошує конкурсний відбір на посаду керівника Гімназії з інтернатним відділенням Павлоградської міської ради Дніпропетровської області (далі – заклад).
1. Юридична адреса закладу:
м. Павлоград, вул. Преображенська, б. 4А
2. Умови оплати праці.
Посадовий оклад керівника закладу станом на 07.08.2019 р. становить 5 763 грн. відповідно до схеми посадових окладів (ставок заробітної плати) педагогічних і науково-педагогічних працівників державних і комунальних закладів освіти затверджених КМУ.
Керівнику закладу здійснюється виплата надбавок, допомоги на оздоровлення, надається щорічна грошова винагорода у розмірах, визначених ст. 61 Закону України «Про освіту», виплачується надбавка за престижність праці та вислугу років, а також можуть встановлюватися інші види матеріального заохочення у відповідності до чинного законодавства.
3. Кваліфікаційні вимоги
Посаду керівника закладу загальної середньої освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, має вищу освіту ступеня, не нижче магістра (спеціаліста) та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
4. Претендентом на посаду керівника закладу особисто до відділу освіти Павлоградської міської ради (вул. Соборна, 42А, каб. 8) подаються такі документи:
— заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
— автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
— копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
— копія документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);
— копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
— довідка про відсутність судимості;
— мотиваційний лист, складений у довільній формі;
— інші документи, які підтверджуватимуть професійні та/або моральні якості претендента.
Крім того, претенденти на посаду керівника закладу готують перспективний план розвитку закладу на наступні 2 роки.
Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), засвідчуються за місцем роботи.
Термін подання документів для участі в конкурсному відборі становить 20 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору.
5. Конкурсний відбір проводиться у залі засідань відділу освіти Павлоградської міської ради за адресою: м. Павлоград, вул. Соборна, 42А.
6. Конкурсний відбір проходить у наступні етапи:
07.08.2019 р. – 27.08.2019 р. з 08.00 год. до 17.00 год. – подання претендентами на посаду керівника закладу документів, визначених п. 4 цього оголошення;
28.08.2019 р. – розгляд комісією поданих претендентами документів на відповідність встановленим вимогам;
30.08.2019 р. – підсумкова робота комісії по оголошенню рішення щодо визначення кандидатів, яких допущено до участі у конкурсному відборі;
02.09.2019 р. – оприлюднення на веб-сайті засновника переліку осіб, яких допущено до участі у конкурсному відборі.
05.09.2019 р. – ознайомлення кандидатів із закладом загальної середньої освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування;
09.09.2019 р. – перевірка професійних компетентностей кандидатів шляхом письмового тестування та вирішення ситуаційного завдання; обробка результатів, допуск кандидатів до наступного етапу;
11.09.2019 р. – презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу, надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації; визначення переможця конкурсу, або визнає конкурс таким, що не відбувся, та оприлюднює результати конкурсу на веб-сайті відділу освіти.
7. Додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору можна отримати за адресою м. Павлоград, вул. Соборна, 42А, телефон для довідок +38(095)2495281, e-mail: miskvopv@ukr.net