Прийом громадян на період карантину обмежено
На виконання Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби (COVID-19)” від 17 березня 2020 року, постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 “Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19” та з метою запобігання розповсюдження інфекційних захворювань, у тому числі викликаних короно вірусною інфекцією COVID-19
прийом у Павлоградському відділі обслуговування громадян
(сервісний центр) управління обслуговування громадян
Головного управління Пенсійного фонду України
в Дніпропетровській області
на період карантину обмежено.
Для вирішення питань (дистанційно, без особистого візиту до сервісного центру) Ви можете скористатись:
— зателефонувавши до сервісного центру: “Гаряча телефонна лінія” Павлоградського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) +38 099 528 65 00, додатковий номер телефону +38 050 935 16 44
— онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду (без особистого звернення до сервісного центру).
Пенсійним фондом України запроваджено модель звернення громадян за призначенням/перерахунком пенсії – в «один дотик» через Вебпортал електронних послуг Фонду(https://portal.pfu.gov.ua/).
Більш детальна інформація за посиланням. Детальна інформація