Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Павлоградської міської ради ,,Про затвердження Положення по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки ”

Май 13th, 2017 Проекти РА Вывести на печать

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення  Павлоградської міської ради ,,Про  затвердження Положення по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки” підготовлено згідно з вимогами Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 року  № 308.

  1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом регулювання господарських відносин.

Статтею 10 Податкового кодексу України визначено перелік місцевих податків і зборів. Згідно ст. 12 Податкового кодексу України до повноважень міської ради віднесено питання про встановлення місцевих податків і зборів.

Одним із місцевих податків є податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки .

Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Згідно ст. 266.5.1. Податкового Кодексу України ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб  встановлюється  у розмірі, що не перевищує 1,5 відсотки розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування.

Статтею 12 Податкового кодексу України визначено, що місцеві ради в межах повноважень вирішують питання відповідно до вимог цього Кодексу щодо встановлення податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки). З метою оптимізації ставок податку, починаючи з 2018 року, міська рада зобов’язана до 15 липня 2017 року ухвалити відповідне рішення про встановлення ставок податку на об’єкти житлової та нежитлової нерухомості з розрахунку на календарний рік у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати, установленої на 1 січня податкового року.

Таким чином, з метою виконання вимог Кодексу необхідно прийняти регуляторний акт, який установить ставки податку на об’єкти житлової та нежитлової нерухомості на території  Павлоградської міської ради на період з 1 січня 2018 року до заміни новим регуляторним актом.

  1. Цілі регулювання:

Основною метою прийняття даного регуляторного акту є встановлення  ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, з урахуванням бази оподаткування  відповідно до вимог Кодексу, що забезпечить соціальну справедливість при оподаткуванні об’єктів нерухомості та стабільні надходження до міського бюджету від сплати зазначеного податку.

  1. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей.

Можливі такі альтернативні варіанти:

— відхилення рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. У цьому випадку податок справлятиметься із застосуванням діючих ставок податку;

— прийняття рішення про встановлення податку, що забезпечить встановлення податку відповідно до вимог Податкового кодексу України зі змінами та збільшення надходжень до міського бюджету.

  1. Механізм розв’язання проблеми

Проблему наповнення доходної частини міського  бюджету пропонується розв’язати шляхом затвердження проекту рішення  Павлоградської міської  ради ,,Про  затвердження Положення по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки”.

Запропонований вихід із ситуації, що склалася, відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, принципу прозорості та врахування громадської думки.

Даний проект рішення міської ради підлягає оприлюдненню на офіційному сайті Павлоградської міської  ради у мережі Інтернет.

 5.Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акту

Цілі досягаються усім змістом рішення, оскільки в ньому чітко визначено платників та ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, об’єкт оподаткування, порядок обчислення суми податку, порядок та строки його сплати. Проект рішення встановлює чіткі вимоги та регулює права та обов’язки суб’єктів, на які поширюється його дія. На даний час немає об’єктивних обставин, які б перешкоджали впровадженню та виконанню вимог акту фізичними і юридичними особами. Зовнішніми чинниками, які можуть вплинути на дію регуляторного акту, є зміна законодавства щодо питань оподаткування.

6.Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акту.

Позитивним наслідком прийняття проекту рішення є надходження до міського бюджету.

Прийняття рішення дозволить досягти встановлених цілей з найменшими витратами для суб’єктів господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування.

Сфера впливу Вигоди Витрати
Органи місцевогосамоврядування Встановлення єдиного порядку розрахунку та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста.

Забезпечення відповідних  надходжень до міського  бюджету від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Витрати, пов’язані з підготовкою регуляторного акту, проведенням відстежень його результативності та  його опублікуванням
Юридичні та фізичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів нерухомості Прозорий механізм справляння податку на нерухоме майно, відмінне

від земельної ділянки

 

Витрати  на сплату податку

 

 

Територіальна громада

 

Можливість реалізації соціальних заходів у зв’язку з додатковими надходженнями до міського бюджету
  1. Обґрунтування строку дії запропонованого регуляторного акту

Строк дії запропонованого регуляторного акту має постійний характер з моменту набрання ним чинності, з можливістю внесення до нього змін та його відміни у разі зміни  чинного законодавства, чи в інших випадках передбачених законодавством.

 

  1. Показники результативності регуляторного акту

Основними критеріями, за якими оцінюватиметься результативність реалізації акту є:

— розмір надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до міського бюджету;

— кількість суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акту.

 

  1. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту:

        Базове відстеження результативності дії регуляторного акту буде проведено до дня набрання чинності регуляторного акту.

Повторне відстеження результативності регуляторного акту буде проведено в термін не пізніше 2 років з дня набрання чинності.

Періодичні відстеження будуть проводитись раз на кожні 3 роки, починаючи з дати закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього регуляторного акту.

Відстеження результативності регуляторного акту здійснюватиметься міським фінансовим управлінням Павлоградської міської ради.

Відстеження розміру надходжень до міського бюджету та кількості суб’єктів підприємницької діяльності-платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, буде здійснюватись шляхом аналізу інформації, наданої  Західно — Донбаською ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

 

 

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У Павлограді відзначили переможців міського конкурсу «Тендітний подих Землі»
  • Покладання квітів з нагоди 38 річниці аварії на Чорнобильській АЕС
  • Шановні земляки!
  • У Павлограді відзначили учасників та переможців міського фестивалю студентської творчості «Незламна весна»
  • Про скасування дозволу розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Добродькіній Г.В.
  • Дотритмання простих правил рятують життя!
  • Управління соціального захисту населення інформує
  • Відбулося засідання виконкому
  • Закінчився ІІІ етап змагань «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги»
  • Капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників в м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011704-a
  • Реконструкція трубопроводу водопостачання вул. Озерна в м. Павлоград». Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011724-a
  • У бою за Україну загинув наш земляк Духовенко Микола
  • Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області на захисті тих, хто працює
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Оголошення про вакантну посаду