Декабрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Доступ до публічної інформації

Октябрь 10th, 2013 Облік виборців Вывести на печать

У К Р А Ї Н А
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА

19 травня 2011 року № 69
Про Роз’яснення щодо використання інформації з Державного реєстру виборців
при забезпеченні доступу до публічної інформації відповідно до Закону України
«Про доступ до публічної інформації»
З метою забезпечення дотримання вимог Закону України «Про Державний реєстр виборців» при використанні інформації з Державного реєстру виборців, відповідно до частини другої статті 2, пункту 9 частини першої, частини десятої статті 3, статей 5 – 9, 11, частин першої, другої статті 12, статті 14 Закону України «Про Державний реєстр виборців», Законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», керуючись статтями 11 – 13, пунктами 5, 8 статті 17 Закону України «Про Центральну виборчу комісію», Центральна виборча комісія постановляє:
1. Затвердити Роз’яснення щодо використання інформації з Державного реєстру виборців при забезпеченні доступу до публічної інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (додається).
2. Цю постанову надіслати Міністерству закордонних справ України та регіональним органам адміністрування Державного реєстру виборців для доведення до відома відповідних органів ведення Державного реєстру виборців, а також оприлюднити на офіційному сайті Центральної виборчої комісії. Голова Центральної виборчої комісії В.ШАПОВАЛ Додаток до постанови Центральної виборчої комісії від 19 травня 2011 року № 69.

РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо використання інформації з Державного реєстру виборців
при забезпеченні доступу до публічної інформації відповідно
до Закону України «Про доступ до публічної інформації»
Правові та організаційні засади ведення єдиного Державного реєстру виборців (далі – Реєстр) в Україні встановлено Законом України «Про Державний реєстр виборців» (далі – Закон).
Статтею 3 Закону основною засадою ведення Реєстру визначено його захищеність, що означає забезпечення захисту бази даних Реєстру від несанкціонованого доступу та зловживання доступом, від незаконного використання персональних даних Реєстру, порушення цілісності бази даних Реєстру та його апаратного чи програмного забезпечення.
Згідно з частиною першою статті 11 Закону розпорядник Реєстру, органи ведення Реєстру у взаємодії з Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України при веденні Реєстру забезпечують захист Реєстру, у тому числі захист цілісності бази даних Реєстру, його апаратного та програмного забезпечення, достовірності даних Реєстру, захист Реєстру від несанкціонованого доступу, незаконного використання, незаконного копіювання, спотворення, знищення даних Реєстру, безпеку персональних даних виборців відповідно до Закону та Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», міжнародних договорів у сфері захисту інформації, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
Частиною першою статті 5 Закону передбачено, що до Реєстру заносяться та в базі даних Реєстру зберігаються встановлені Законом відомості про виборця (персональні дані) таких видів:
1) ідентифікаційні персональні дані виборця;
2) 2) персональні дані, які визначають місце та умови голосування виборця;
3) 3) службові персональні дані.
Таким чином, відповідно до Закону персональні дані громадян України, які зберігаються в базі даних Реєстру, є об’єктом захисту створеної комплексної системи захисту інформації в автоматизованій інформаційно-телекомунікаційній системі Реєстру.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані, які обробляються в базах персональних даних, є об’єктами захисту. При цьому персональні дані, крім знеособлених персональних даних, за режимом доступу є інформацією з обмеженим доступом.
Крім того, при розгляді розпорядниками інформації (органами, що утворили органи ведення Реєстру) запитів на інформацію слід враховувати, що орган ведення Реєстру має доступ до персональних даних Реєстру лише з метою виконання дій щодо ведення Реєстру. Так, згідно з частиною першою статті 15 Закону орган ведення Реєстру має доступ до персональних даних Реєстру в обсязі та порядку, що встановлені розпорядником Реєстру. При цьому доступ до бази даних Реєстру надається органам ведення Реєстру виключно з метою забезпечення ведення Реєстру відповідно до Закону та рішень Центральної виборчої комісії (пункт 3 Порядку доступу органів ведення Державного реєстру виборців до бази даних Державного реєстру виборців, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 15 жовтня 2009 року № 154).
Відповідно до частини другої статті 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації» обсяг інформації про особу, що збирається, зберігається і використовується розпорядниками інформації, має бути максимально обмеженим і використовуватися лише з метою та у спосіб, визначений законом.
Забезпечення публічного характеру Реєстру може допускати загальну доступність персональних даних виборців лише в обсязі та у спосіб, встановлені Законом та необхідні для дотримання прав людини, гарантованих Конституцією України, міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України (частини перша, друга статті 12 Закону).
Частиною другою статті 2 Закону визначено, що база даних Реєстру, будь-яка її частина, копія бази даних або її частини, персональні дані виборців, що містяться у базі даних Реєстру, можуть використовуватися лише для цілей, передбачених статтею 26 Закону, яка містить вичерпний перелік таких цілей. При цьому частиною п’ятою зазначеної статті встановлено, що використання персональних даних Реєстру для цілей, не передбачених статтею 26 Закону, можливе виключно за рішенням суду.
Порядок використання статистичної інформації Реєстру визначається статтею 30 Закону. Зокрема, згідно з частиною п’ятою вказаної статті відомості про кількість виборців у межах районів, міст обласного (республіканського в Автономній Республіці Крим) значення, районів у містах, Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, а також у закордонному виборчому окрузі станом на останній день попереднього місяця розміщуються щомісяця на офіційному сайті Центральної виборчої комісії. Такі відомості зберігаються у вільному доступі на офіційному сайті Центральної виборчої комісії протягом трьох місяців.
Враховуючи частину другу статті 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, персональні дані Реєстру можуть використовуватися виключно з метою та у спосіб, встановлені Законом України «Про Державний реєстр виборців».
Зважаючи на викладене, інформація, яка зберігається в базі даних Реєстру, у розумінні Закону України «Про доступ до публічної інформації» не знаходиться у володінні органів, що утворили відповідні органи ведення Реєстру.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених вказаним Законом.
Отже, при розгляді запитів на інформацію стосовно інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних Реєстру або потребує створення в інший спосіб із використанням відомостей Реєстру, необхідно враховувати, що підготовка такої інформації, включаючи статистичну, потребує виконання спеціальних дій, спрямованих на її створення, які не передбачені Законом України «Про Державний реєстр виборців».
Розпорядник Реєстру, органи, що утворили відповідні органи ведення Реєстру та регіональні органи адміністрування Реєстру, не є розпорядниками інформації за запитами на інформацію стосовно інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних Реєстру або потребує створення в інший спосіб із використанням відомостей Реєстру.
Секретар Центральної виборчої комісі
І.Лукаш

трансляції з web камер






















Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

100 міст, більше 130 презентацій і 65 днів у дорозі, — такі показники найбільшого на сьогодні туру на підтримку книги в Україні. Письменник Max Kidruk цієї осені презентуватиме новий роман «Не озирайся і мовчи» у обласних центрах та невеличких містах нашої країни.

ПРО НОВИЙ РОМАН:

«Не озирайся і мовчи» — це позажанрова історія з елементами трилера та соціальної драми. Окрім містичної складової, автор піднімає проблеми спілкування і взаєморозуміння батьків та дітей, травлі у школі та бажання втечі від реальності, притаманного підліткам.

Уявіть, що на Землі існує місце, яке ніби застигло в часі. Місце, здатне сховати будь-кого, хто прагне втекти від реальності. Уявіть, що для того, аби туди потрапити, достатньо не озиратися й мовчати. Є лише одна проблема: в такому місці часом з’являються речі, страшніші за те, від чого ховаєшся, — йдеться в анотації.

Макс Кідрук зазначає, що частково «НОІМ» — це роман не про паралельні світи, але про усвідомлення нами часу. «Там, де непідготовлений читач бачить містику, я опираюсь на реальні наукові теорії», — уточнює автор.

БУКТРЕЙЛЕР: https://youtu.be/WkWTxYPOcs8

ПРО ТУР:

«Якщо чесно, то «божевілля» — це перше слово, що зринає в голові, коли думаю про тур. І річ навіть не в тім, що нічого подібного ніхто в сучукрліт іще не робив. #100містНОІМ — це Еверест для мене та моєї команди. Водночас я хочу, щоб ви розуміли: туру не було б, якби не книга. Саме ЦЯ книга. Я б нізащо не наважився на таку масштабну кампанію, якби не був на 100 % упевнений у своїй історії», — говорить Макс Кідрук.

Повний розклад туру: тут goo.gl/kQZyB5

Офіційний хештег туру: #100містНОІМ
Організатор туру: Мистецьке об’єднання «стендаЛь»
Партнери: «Країна», «Газета по-українськи», «Gazeta.ua»

Останні надходження

  • Павлоградці вшанували ліквдаторів аварії на Чорнобильській АЕС
  • ДО УВАГИ РОЗПОРЯДНИКІВ ТА ОДЕРЖУВАЧІВ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ
  • Вітаємо «Юність» з престижною перемогою!
  • ПОВІДОМЛЕННЯ
  • ПОВІДОМЛЕННЯ
  • Про забезпечення належного порядку в місті у святкові та вихідні дні 23 – 25, 30 – 31 грудня 2017 року, 01, 06 – 08 січня 2018 року
  • Шановні павлоградці!
  • Новини від 13.12.2017
  • Виставка-ярмарок «Кольорові візерунки-7».
  • Перемоги учнів ДМШ №3 в Х відкритому Міжнародному фестивалі-конкурсі музики та академічного вокалу «Золота ліра».
  • Наші гості: ”Музей — Супер!”.
  • Про затвердження скоригованого фінансового плану КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради на 2017 рік
  • Новини від 12.12.2017
  • Про визначення закладу на який покладаються функції з організації надання послуги патронату на дитиною
  • Оновлене рентгенологічне відділення