Загальні положення
1.1. Відділ надання адміністративних послуг Павлоградської міської ради /надалі – відділ/, відповідно до законодавства України, утворюється міською радою. Відділ у своїй роботі підконтрольний і підзвітний раді, її виконавчому комітету, міському голові та підпорядковується заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”, Законом України „Про адміністративні послуги” іншими законами України, постановами Верховної Ради, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, указами Президента України, іншими законодавчими актами України, рішеннями обласної ради, рішеннями міської ради, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
2. Структура відділу
2.1. Відділ очолює начальник, якого в установленому порядку, згідно чинного законодавства, призначає на посаду та звільняє з посади міський голова.
2.2. Структура, штатний розпис відділу затверджується міським головою, гранична чисельність та фонд оплати праці працівників – міською радою за пропозицією міського голови.
3. Основні завдання відділу
3.1. Основними завданнями відділу є забезпечення проведення державної політики щодо організації надання адміністративних послуг .
3.2. Відділ, відповідно до покладених на нього завдань:
— здійснює організаційне забезпечення та керівництво діяльністю Центру надання адміністративних послуг м. Павлограда /надалі – ЦНАП/;
— організує надання адміністративних послуг, прийняття документів та видачу результата за мінімальної кількості відвідувань суб”єктів звернень у фронт-офісі ЦНАПу;
— організує спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
— забезпечує інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;
— проводить державну реєстрацію та інші реєстраційні дії;
— веде Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-
підприємців та громадських формувань та надає відомостей з нього;
— забезпечує ведення реєстраційних справ;
— складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках,
передбачених чинним законодавством;
— здійсніє інші повноваження, передбачені цим Законом та іншими
нормативно-правовими актами.
— розглядає звернення, заяви, скарги громадян з питань, що належать до
компетенції відділу.
4. Права відділу
4.1. Вимагати від суб”єктів господарювання надавати інформацію, необхідну для виконання відділом своїх функціональних обов”язків.
4.2. Отримувати в установленому порядку від інших підрозділів виконкому, міської ради, підприємств, організацій і суб”єктів господарювання інформаційні матеріали, необхідні для виконання визначених для відділу функцій.
4.3. Взаємодіяти в межах діючого законодавства з організаціями та суб”єктами господарювання міста для вирішення питань, які віднесено до компетенції відділу.
4.4. Готувати пропозиції щодо удосконалення процедури видачі документів дозвільного характеру та надання адміністративних послуг.
4.5. Скликати в установленому порядку наради, готувати проекти рішень виконавчого комітету та міської ради, розпоряджень міського голови в межах повноважень відділу.
5. Відповідальність відділу
5. Працівники відділу несуть повну відповідальність за виконання покладених обов”язків в межах чинного законодавства.
Секретар міської ради Є.В.Аматов
Часи прийому у Центрі надання адміністративних послуг м. Павлограда:
Понеділок, вівторок, середа з 9-00 до 17-00
Четвер з 11-00 до 19.00
П’ятниця з 9-00 до 16.00
Без перерви на обід.
Вихидні дні — субота, неділя.
Начальник відділу –
Контактні телефони:
099 551 51 61
Начальник відділу надання адміністративних послуг — керівник ЦНАПу — 20-43- 86.
Адреса центру надання адміністративних послуг м. Павлограда:
вул Шевченка,128, м.Павлоград Дніпропетровської області.
E-mail: pavlcnap20@ukr.net