Ноябрь 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Окт    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Корисна інформація

Інформація про архівний відділ

Май 12th, 2011 Архів міста Вывести на печать

Архівний відділ Павлоградської міської ради

Архівний відділ Павлоградської міської ради

Адреса: 51400 м. Павлоград, вул. Шевченко, 61А
Тел.: 6-40-01
Факс: 6-40-01
Графік роботи:
Щоденно 8.00 – 17.00 (субота та неділя – вихідні),
П”ятниця 8.00 – 16.00
Графік прийому громадян:
Понеділок – четвер 9.00 – 12.00
E – mail: arxiv_pavl@ukr.net
Начальник відділу: Малюкова Лариса Василівна

Архівний відділ Павлоградської міської ради є правонаступником Павлоградського міського державного архіву, являється виконавчим органом міської ради.
Основними завданнями відділу є:

реалізація державної політики у сфері архівної справи і діловодства у межах своєї компетенції, здійснення управління архівною справою і діловодством на території міста;

забезпечення дотримання законодавства України про Національний архівний фонд та архівні установи;

забезпечення поповнення Національного архівного фонду документами, що мають місцеве значення, їх державної реєстрації, обліку, зберігання та використання їх інформації.

АРХІВНИЙ ВІДДІЛ:
Забезпечує облік, зберігання та охорону документів Національного архівного фонду, що нагромадилися за час діяльності існуючих і тих, що діяли раніше на сучасній території міста, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, профспілкових, кооперативних, творчих та інших об’єднань громадян, переданих за їхньою згодою до відділу, друкованих, ілюстративних та інших матеріалів, що доповнюють документи відділу і використовуються для довідково-інформаційної роботи, облікових документів і довідкового апарату до документів.
Організовує роботу з внесення документів до Національного архівного фонду або вилучення документів з нього фізичних осіб і юридичних осіб незалежно від форм власності, що перебувають у зоні комплектування відділу.
Проводить у встановленому порядку облік, обстеження та аналіз діяльності архівних установ, які створені на території міста, незалежно від форми власності та підпорядкування.
За дорученням Держкомархіву контролює дотримання власниками документів Національного архівного фонду вимог законодавства щодо здійснення права власності на зазначені документи.
Складає і за погодженням з державним архівом області подає на затвердження міському голові список підприємств, установ і організацій, документи яких підлягають зберіганню у відділі, готує пропозиції щодо уточнення цього списку.
В межах чинного законодавства перевіряє роботу архівних підрозділів і служб діловодства на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у зоні комплектування відділу, незалежно від форм власності з метою здійснення контролю за дотриманням строків зберігання архівних документів, вимог щодо умов їх зберігання, порядку ведення обліку та доступу до них, надає зазначеним підрозділам і службам методичну допомогу в організації діловодства та зберіганні документів.
Організовує надання на договірних засадах послуг підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у зоні комплектування відділу, з науково-технічного опрацювання документів та використання їх інформації, розроблення методичних посібників з архівної справи і діловодства, підвищення кваліфікації працівників архівних підрозділів та служб діловодства підприємств, установ та організацій.
Інформує органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи і організації про склад і зміст документів, що зберігаються у відділі, надає документи Національного архівного фонду для користування фізичним та юридичним особам; публікує, експонує та в іншій формі популяризує архівні документи, а також виконує інші функції, спрямовані на ефективне використання відомостей, що містяться в документах Національного архівного фонду.
Видає підприємствам, установам і організаціям архівні довідки, копії та витяги з документів, що зберігаються у відділі, а громадянам – довідки соціально-правового характеру, а також іншим шляхом задовольняє запити юридичних і фізичних осіб, щодо використання архівної інформації.
Вивчає, узагальнює і поширює досвід роботи архівних установ.
ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ
Надання архівних копій, витягів з документів, що зберігаються в архіві, на запити органів державної влади, органів місцевого самоврядування, депутатських звернень.
Надання архівних копій, витягів з документів, що зберігаються в архіві, юридичним та фізичним особам на тематичні запити.
Надання архівних копій, витягів з документів, що зберігаються в архіві, юридичним та фізичним особам на запити щодо підтвердження майнових прав на землю та нерухоме майно.
Надання архівних довідок, що підтверджують загальний трудовий стаж на підприємствах, документи яких зберігаються в архіві.
Надання архівних довідок про заробітну плату на підприємствах, документи яких зберігаються в архіві.
Надання архівних довідок на запити щодо призначення пільгових пенсій.
Інформаційне обслуговування користувачів в архівному відділі.
Видавання документів у тимчасове користування за межами архіву.
Приймання в установленому порядку документів Національного архівного фонду на зберігання в архівний відділ.
Приймання на зберігання архівні документи органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ та організацій, що ліквідуються без визначення правонаступників.

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ ПРИ АРХІВНОМУ ВІДДІЛІ.

Схвалення положень про архівні підрозділи, про експертні комісії; номенклатури справ підприємств, установ, організацій міста; актів про вилучення для знищення документів; описів справ тривалого зберігання та з особового складу підприємств, установ, організацій міста, в діяльності яких не утворюються документи НАФ.

В архівному відділі налічується 29 фондів постійного зберігання документів Національного архівного фонду та 282 – з особового складу ліквідованих підприємств, організацій, установ. Документи, що зберігаються у сховищах архівного відділу охоплюють період з 1959 року по 2015 рік – документи постійного зберігання та з 1943 по 2015 рік – з собового складу.
У сховищах архівного відділу станом на 1 січня 2018 року зберігається 19337 одиниць зберігання, з них 8229 справ – документи постійного зберігання (Національний архівний фонд) та 11108 – з особового складу ліквідованих підприємств.

ІНФОРМАЦІЯ АРХІВНОГО ВІДДІЛУ:
Перелік підприємств, документи з особового складу яких, зберігаються в архівному відділі;

Відомості про документи з особового складу ліквідованих підприємств, установ, організацій, які знаходяться в зоні комплектування архівного відділу Павлоградської міської ради;

Перелік ліквідованих установ м. Павлоград, документи з особового складу яких не надходили на зберігання до архівного відділу.

трансляції з web камер





















Обговорення назв паркам, скверам, бульварам м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Герої рідної землі

Останні надходження

  • Про розподіл житлового будинку з господарськими будівлями та спорудами з присвоєнням поштових адрес
  • Про розподіл житлового будинку з господарськими будівлями та спорудами з присвоєнням поштових адрес
  • Про розподіл житлового будинку з господарськими будівлями та спорудами з присвоєнням поштових адрес
  • Про присвоєння поштової адреси
  • Про розподіл житлового будинку з господарськими будівлями та спорудами з присвоєнням поштових адрес
  • П Е Р Е Л І К рішень, прийнятих на 42 сесії міської ради VІІ скликання
  • П Е Р Е Л І К рішень, прийнятих на 41 сесії міської ради VІІ скликання
  • П Е Р Е Л І К рішень, прийнятих на 40 сесії міської ради VІІ скликання
  • Знайомство з кращими практиками
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 27.08.2014 №550
  • Шановне студентство павлоградщини!
  • “Місто студентської мрії”
  • Про дострокове припинення повноважень органів самоорганізації населення
  • Поховано бійця, який загинув 70 років назад
  • Шановні працівники радіо, телебачення та зв’язку!