Спеціалісти центрів зайнятості мають багатий досвід та цінні практичні навички в галузі комунікацій, та для ефективного функціонування служби навчання та підвищення кваліфікації персоналу є необхідною умовою.
Днями в Павлоградському МРЦЗ відбувся семінар для персоналу, на якому розглядалися питання ділового спілкування між особистим консультантом та клієнтом центу зайнятості.
Фахівці, що проводили навчання, наголосили, що робоча атмосфера (а часто й успішність) залежать від уміння налагоджувати ділові та довірливі стосунки між співробітниками й клієнтами.
Що відрізняє успішну, культурну, привабливу людину?
Безперечно, крім зовнішності, розуму, вбрання – насамперед, вміння красиво, правильно спілкуватись. Такі люди викликають захоплення. Слід постійно оволодівати мистецтвом успішного спілкування, бо, як відомо, всяке вміння набувається і розвивається. Отже, що ж таке ділове спілкування? Ділове спілкування – це процес встановлення і розвитку контактів між людьми. Воно виникає з потреби їх спільної діяльності. Змістом ділового спілкування є обмін інформацією і досвідом, що передбачає досягнення певної мети і вирішення конкретної проблеми.
Також на семінарі було розглянуто ефективність застосування мотиваційного ланцюжка як засобу успішної мотивації клієнта. Теоретичний матеріал опрацьовували в групах та підкріпляли практичними вправами.
Учасники тренінгу висловили свої думки з приводу наданого матеріалу та відзначили, що семінарські заняття для персоналу є корисними та своєчасними, адже професійний розвиток персоналу – запорука успішної діяльності організацій та підприємств.