Аналіз роботи
відділу обслуговування громадян за лютий 2016 року
За лютий місяць 2016 року до управління надійшло 26 письмових звернення від громадян, що на 4 звернень ( 0,89 %) меньше в порівнянні зі звітним періодом 2015 року — 30 звернення.
Проведено 21 «гарячу» телефонну лінію, під час яких надано роз’яснення 47 громадянам, зокрема 35 громадян з питань призначення та перерахунку пенсій, 12 громадян з питань висилки пенсійних справ переселенців із зони АТО.
За звітний період проведено 10 виїзних прийомів.
Для реагування на звернення осіб, які за станом свого здоров’я не мають можливості особисто звернутись до управління Пенсійного фонду або в інших випадках, що потребують негайного реагування, функціонує мобільна група для виїздів за місцем проживання пенсіонерів. В лютому мобільною групою здійснено 1 виїзд за місцем проживання пенсіонерів.
Прийом та обслуговування громадян, які звертаються до управління забезпечуються відділом обслуговування громадян з додержанням вимог Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженою Постановою правління Пенсійного фонду України № 13-1 від 30.07.2015. Одним із пріоритетів якісного обслуговування відвідувачів залишається етика спілкування. Ми розуміємо, що пенсіонер, який прийшов до нас і залишився незадоволеним нашою роботою, — це потенційний носій негативної інформації про Пенсійний фонд. Тому роботі з відвідувачами надається максимум уваги, щоб, звернувшись до нас, людина пішла з вирішеними питаннями.
Створено умови для вільного використання відвідувачами інформації, розміщеної на стендах управління. Всього керівництвом та спеціалістами управління Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області надано консультацій та роз’яснень 2160 громадянам, що на 896 громадян (0,585 %) більше ніж за аналогічний період 2015 року (1264).
На прийомі обговорюються питання, які хвилюють різні верстви населення — пенсіонерів, людей перед пенсійного віку, приватних підприємців, молодь. Надаються роз’яснення щодо перерахунку пенсії, визначення права на пенсію, порядку обчислення страхового стажу, виплати надбавок до пенсій, порядку індексації грошових доходів населення, змін до податкового кодексу України, реєстрації на ВЕБ-порталі електронних послуг, видачі довідок про розмір пенсії, оформлення допомоги на поховання та недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера, видачі пенсійних посвідчень.
Особлива увага приділяється зверненням осіб, які приїхали з Донецької та Луганської областей, Автономної республіки Крим та м. Севастополя. Протягом лютого місяця 2016 року до управління звернулось 11 громадян з
заявами про запит пенсійних справ з Донецької та Луганської областей (8 громадянин з Донецької області та 3 громадян з Луганської області), з Автономної республіки Крим у 2016 році громадяни не звертались. Загалом протягом 2014 – 2016 років з заявами про запит пенсійних справ з Донецької та Луганської областей звернулось 8884 громадянина (8151 громадянина з Донецької області та 733 громадян з Луганської області), а також 3 громадянина з Автономної республіки Крим.
Начальник відділу
обслуговування громадян Г.В.Коваленко