Більшість підприємств зіткнулися з проблемою подання звітності до Пенсійного фонду: постійні черги в період здачі звітності. Але вже декілька років є можливість подання звітності в електронному вигляді з використанням електронно цифрового підпису (ЕЦП).
Подання звітності в електронному вигляді має багато переваг:
заощадження коштів на папір, амортизацію техніки, транспортні витрати;
заощадження робочого часу керівника та бухгалтера;
подання звітності без черги, не відвідуючи територіальні органи ПФУ;
простота заповнення звітів;
відсутня потреба самостійно відслідковувати всі поточні зміни законодавства у формах звітності;
можливість подання звітності кожного робочого дня з 9 до 22 години;
швидка обробка звітів, усунення можливих помилок ще на етапі підготовки.
Для подання звітності в електронному вигляді з використанням ЕЦП до Пенсійного фонду необхідно:
1. Інформувати управління Пенсійного фонду України за місцем реєстрації про бажання подавати звіти в електронній формі.
2. Надати Центру обробки електронних звітів завірену власною печаткою копію листа про інформування управління Пенсійного фонду України за місцем реєстрації.
3. Укласти договір з Центром прийому звітів в електронній формі та одним з акредитованих центрів сертифікації ключів.
4. Сформувати, зашифрувати та передати до Пенсійного фонду звіт в електронній формі.
Звітність, що надіслана до ПФУ електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання.
Здача звітів до Пенсійного фонду по е-mail – це реально, швидко, зручно!
Якщо Ви ще не здавали звітні документи Пенсійного фонду по електронній пошті, пропонуємо Вам скористатись такою можливістю найближчим часом.
Начальник відділу персоніфікованого обліку,інформаційних систем та мереж управління Пенсійного фонду України в м. Павлограді та
Павлоградському районі Дніпропетровської області – І.І. Шевченко