Пенсійний фонд повідомляє
Щодо пенсійного забезпечення осіб, які переміщуються
з районів проведення антитерористичної операції
У зв’язку з прийняттям 7 листопада 2014 року постанови Кабінету Міністрів України №595 щодо здійснення соціальних виплат особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, повідомляємо, що прийняття заяв про переведення пенсійних справ, призначення пенсій, виплату допомоги на поховання, недоотриманої пенсії від осіб, місце поживання яких зареєстровано на територіях проведення антитерористичної операції, проводиться за місцем перебування таких осіб на обліку відповідно до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року №509, що підтверджується довідкою, копія якої залишається в органах Пенсійного фонду України.
Довідка є документом, який видається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території або району проведення антитерористичної операції.
Для отримання довідки повнолітня особа, яка переміщується, звертається особисто або через законного представника із заявою про взяття на облік управління праці та соціального захисту населення.
Звертаємо вашу увагу, що починаючи з 10 листопада 2014 року для переведення пенсійних справ за місцем тимчасового перебування приймається повний пакет документів:
паспорт;
довідка про реєстрацію;
трудова книжка (за наявності);
пенсійне посвідчення (за наявності);
довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності).
Нагадуємо, що для одержання допомоги з питань переведення пенсії за місцем фактичного проживання, особи, які переїхали з Донецької та Луганської областей, можуть звернутися до управління Пенсійного фонду України в м.Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області за адресою: пр.Шахтобудівників, буд.5, каб.101 або за телефоном (0563)202753.
Г.Коваленко — начальник відділу з обслуговування
та розгляду звернень громадян