Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Підсумки роботи зі зверненнями громадян управління Пенсійного фонду України в м.Павлограді та Павлоградському районі за 2015 рік

Февраль 4th, 2016 Пенсійний фонд Вывести на печать

Протягом 2015 року до управління надійшло 268 письмових звернень від громадян, що на 1 звернення ( 0,99 %) більше в порівнянні зі звітним періодом 2014 року — 267 звернень. Це становить 0,54 % від загальної кількості пенсіонерів.
В порівнянні зі звітним періодом 2014 року від головного управління надійшло 4 звернення, що на 5 звернень ( 0,44 %) менше, ніж у 2014 році – 9, від громадян – 247 звернень, що на 7 звернень ( 0,97 %) більше, ніж у 2014 році –240, від рай/міських адміністрацій – 2 звернення, а у 2014 році звернень не було, від органів місцевого самоврядування – 1 звернення, що на 9 звернень ( 0,10 %) менше, ніж у 2014 році – 10 звернень, від Народних депутатів України – 1 звернення, а у 2014 році звернень не було, від прокуратури – 4 звернення, що на 2 звернення (0,5%) більше, ніж у 2014 році — 2 звернення, від інших категорій громадян – 9 звернень, що на 3 звернення ( 0,67%) більше, ніж у 2014 році — 6 звернень.
За 12 місяців 2015 року проведено 248 «гарячих» телефонних ліній, під час яких надано роз’яснення 598 громадянам, зокрема: 89 громадян з питань призначення та перерахунку пенсій, 278 громадян з питань взяття на облік переселенців із зони АТО, 62 громадянина з питань індексації грошових доходів населення, 139 з питань підвищення пенсії з 01.09.2015, 30 громадян з інших питань.
За звітний період проведено 117 виїзних прийомів, зокрема 8 спільних виїзних прийомів за участю спеціалістів інших організацій та органів місцевого самоврядування.
Для реагування на звернення осіб, які за станом свого здоров’я не мають можливості особисто звернутись до управління Пенсійного фонду або в інших випадках, що потребують негайного реагування, функціонує мобільна група для виїздів за місцем проживання пенсіонерів. За січень-грудень 2015 року мобільною групою здійснено 17 виїздів за місцем проживання пенсіонерів.
Прийом та обслуговування громадян, які звертаються до управління забезпечуються відділом обслуговування громадян з додержанням вимог Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженою Постановою правління Пенсійного фонду України № 13-1 від 30.07.2015. Одним із пріоритетів якісного обслуговування відвідувачів залишається етика спілкування. Ми розуміємо, що пенсіонер, який прийшов до нас і залишився незадоволеним нашою роботою, — це потенційний носій негативної інформації про Пенсійний фонд. Тому роботі з відвідувачами надається максимум уваги, щоб, звернувшись до нас, людина пішла з вирішеними питаннями.
Створено умови для вільного використання відвідувачами інформації, розміщеної на стендах управління. Всього ж з початку 2015 року керівництвом та спеціалістами управління Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області надано консультацій та роз’яснень 19725 громадянам, що на 1765 громадян (0,92 %) менше ніж за аналогічний період 2014 року (21490).
На прийомі обговорюються питання, які хвилюють різні верстви населення — пенсіонерів, людей перед пенсійного віку, приватних підприємців, молодь. Надаються роз’яснення щодо перерахунку пенсії, визначення права на пенсію, порядку обчислення страхового стажу, виплати надбавок до пенсій, порядку індексації грошових доходів населення, змін до податкового кодексу України, реєстрації на ВЕБ-порталі електронних послуг, видачі довідок про розмір пенсії, оформлення допомоги на поховання та недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера, видачі пенсійних посвідчень.
Особлива увага приділяється зверненням осіб, які приїхали з Донецької та Луганської областей, Автономної республіки Крим та м. Севастополя. Протягом 12 місяців 2015 року до управління звернулось 469 громадян з заявами про запит пенсійних справ з Донецької та Луганської областей (361 громадянин з Донецької області та 108 громадян з Луганської області), з Автономної республіки Крим у 2015 році громадяни не звертались. Загалом протягом 2014 – 2015 років з заявами про запит пенсійних справ з Донецької та Луганської областей звернулось 8850 громадян (8126 громадян з Донецької області та 724 громадянина з Луганської області), а також 3 громадянина з Автономної республіки Крим.

Начальник відділу
обслуговування громадян Г.В.Коваленко

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Зустріч міського голови з молодіжною радою
  • Шановні мешканці Павлоградської громади!
  • Родини привітали з Міжнародним днем сім’ї
  • ПАВЛОГРАДСЬКИЙ РТЦК ТА СП запрошує на військову службу за КОНТРАКТОМ
  • Команда робототехніки Ліцею № 9 отримала патент на винахід
  • У бою за Україну загинув наш земляк Недвига Олексій
  • Реабілітація дітей з інвалідністю
  • Про надання матеріальної допомоги
  • «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-009320-a
  • Про відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води
  • Про визначення балансоутримувача нерухомого комунального майна
  • До уваги випускників шкіл та коледжів!
  • Протокол засідання молодіжної ради при Павлоградській міській раді
  • Про надання дозволу на обробку інформації на обробку інформації на типовому робочому місці Користувача ІКС ЄДР
  • Привітання міського голови з днем матері