Шановні підприємці!
При знятті з обліку за спрощеною процедурою ліквідації необхідно подавати відповідну звітність до територіальних органів Пенсійного фонду України. Необхідно пам’ятати, що при призначенні (перерахунку) пенсії, а також при нарахуванні соціальних допомог, територіальні органи Пенсійного фонду та інші фонди, використовують дані, які містяться в системі персоніфікованого обліку відомостей на персональних облікових картках застрахованих осіб. Інформація, яка міститься в системі персоніфікованого обліку поповнюється шляхом подання страхувальником звітних документів. Фізичні особи–підприємці особисто для себе, відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 №2464-VI, є страхувальниками. Неподання фізичною особою-підприємцем звітних документів до системи персоніфікованого обліку за період провадження ним підприємницької діяльності унеможливлює, в подальшому, при призначенні (перерахунку) пенсії зарахування страхового стажу.
Управління Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області наполегливо радить фізичним особам-підприємцям при знятті з обліку проводити звірку з територіальними органами Пенсійного фонду України (за місцем реєстрації) на предмет наявності та правильності персональних даних їх облікової картки за весь період провадження підприємницької діяльності, тому, що після зняття з обліку втрачається статус платника. Всі зміни, які пов’язані з помилками в персональній обліковій картці, в подальшому, необхідно буде проводити лише за рішенням суду, що завдасть Вам зайвого клопоту та хвилювань!
Марина Сєрських – заступник начальника управління